XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zwiekszenie mocy w 2.0 benzynie.
#1
Napisano 10:49, 05.09.2010
Z racji, iz w kwestii mechanicznej nie mam bladego pojecia kieruje pytanie do osob , ktore modyfikowaly juz swoje acco podnoszac moc. Jakie modyfikacje wprowadzaliscie w swoich autkach , jak odbijalo sie to na silniku i oczywiscie jakie koszty to za soba nioslo.
#2
Napisano 12:34, 05.09.2010
www.mkmlawyers.pl
#3
Napisano 13:11, 05.09.2010
#4
Napisano 13:15, 05.09.2010
www.mkmlawyers.pl
#5
Napisano 13:20, 05.09.2010
#6
Napisano 13:31, 05.09.2010
www.mkmlawyers.pl
#7
Napisano 13:36, 05.09.2010
#8
Napisano 13:46, 05.09.2010
www.mkmlawyers.pl
#9
Napisano 15:24, 05.09.2010
#10
Napisano 15:31, 05.09.2010
www.mkmlawyers.pl
#11
Napisano 16:10, 05.09.2010
sam dolot da ci naprawde nie wiele - polepszy samopoczucie zmieni dzwiek moze przy zdrowym motorze da kilka kucy i Nm ale jezeli juz chesz grzebac to trzeba conajmniej dolot i wydech
Dokładnie...układ dolotowy + układ wydechowy - to odetka silnik i może dać niewielkie przyrosty. Ale to są koszta...dobry wydech robiony pod silnik - przynajmniej 2,5k PLN np. w ElTecu albo w MG Motorsport. Dobry dolot - ok 500-600 PLN. A potem wypadałoby to jakoś wystroić wszystko i zobaczyć na hamowni czy dało jakieś przyrosty... niestety tuning to zabawa dla wytrwałych w dodatku to kosztowna zabawa
Gadalem z chlopakamii u siebie , ktorzy moduja Hanki to na poczatek polecaja zrobic dolot. Mowia ze na kresce 2-3 dlugosci auta mozna zrobic na tym.
Tego w ogóle nie kumam 2-3 długości JAKIEGO auta ? Malucha czy Chevi Camaro SS ? Dolot daje wspaniałe wrażenia akustyczne...i dobrze przemyślany może odetkać np. dół, czyli spowodować, że samochód będzie lepiej startował...ale po pierwsze - musi to być dobry dolot, a po drugie - nie sam dolot, ale np. również wydech...w końcu spaliny muszą gdzieś uciekać...a OEM wydech to najczęściej najwęższe gardło
#12
Napisano 16:19, 05.09.2010
#13
Napisano 16:26, 05.09.2010
dobry wydech z 2,5tys
kolektor ok 1/1,5tys
strojenie ok 1tys
przyrosty?
jak peknie 20km to bedzie sukces
www.mkmlawyers.pl
#14
Napisano 18:36, 09.09.2010
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:16, 09.09.2010
Troche poczytalem i chyba mocy to nie mam co podnosic z racji ze pod macha siedzi K20A6, ktory jak wyczytalem slabo znosi modyfikacje? Czy faktycznie to az tak slaby material na podniesienie mocy?
K20A6 to dobry silnik. Znosi doładowanie do 0,6 bara (tłoki) bez większych problemów, a np. tuleje wytrzymują aż 1,3bara. Co do kręcenia to nie wiem, ale to że ma niewielki skok tłoka i fabrycznie się kręci do 7000 to pewnie i przy 8000 nic mu się nie stanie - w końcu to pochodna silników kręcących się wyżej.
Tak już z czystej teorii to podniesienie kompresji by coś dało odczuwalnego (plus inne wałki), ale znów pojawi się problem drogiego strojenia całości....
Naprawdę najtańszą metodą podniesienia mocy będzie kupno silnika z rozbitego auta, oczywiście K24A, najlepiej ze skrzynią i ECU. A żeby odratować trochę gotówki sprzedać obecny silnik.
Pamiętam temat na jakimś hamerykańskim forum na temat poprzedniego civica SI (miał ten sam silnik, tyle że 160KM) i gość zrobił z niego coś ponad 180KM takim nakładem kosztów, że aż się słabo robiło (w porównaniu do swapu). Oczywiście w założeniu, że środek silnika zostaje seryjny i nie doładowany.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych