Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zwiekszenie mocy w 2.0 benzynie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
96 odpowiedzi w tym temacie

#31 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1,811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 09.09.2010

Tak tylko pamiętam, że w zeszłym roku bardzo ciężko było znaleźć polifta z 2.4 a jak już był to cena powalała.
  • 0

#32 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 20:56, 09.09.2010

Mysle, ze gdybym mial fundusze na 2,4 i zaczal poszukiwania podpieralbym sie opiniami tutaj na forum co do egzemplarza. Zobaczymy , przespac sie z tym co od teraz wiem i myslec przyszlosciowo o polifcie z 2,4 ? Czy dac ujscie emocjom i pojezdzic jeszcze moja czarna , na ktora zlego slowa powiedziec nie moge.
  • 0

#33 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:57, 09.09.2010

polifcie z 2,4


a może kup coś sprzed liftu ale 2.4? oczywiście jakiegoś exec'a jeśli chodzi o wyposażenie.
  • 0

#34 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:01, 09.09.2010

Tylko wtedy mialbym niedosyt z tego wzgledu, ze przesiadlbym sie do auta mocniejszego ale wizualnei tego co mialem. Jezdze czarnym autem i na czarny bym zmienil wiec to by mnie znowu dreczylo (bialy marzenie chyba wiekszosci z nas, ojczulek zamowil nowego bialego type-s w dieslu 2,2 180KM i mysle, ze bedzie prezencic sie bardzo ladnie). To troche tak jakby przejsc z bujanego fotela z lekko wyzlobiona jedna ploza, w taki sam fotel gdzie obie plozy bujaja sprawnie. Aczkolwiek metlik w glowie napewno jest i przez kilka najblizszych nocy bedzie tam siedzial.
  • 0

#35 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:04, 09.09.2010

ze przesiadlbym sie do auta mocniejszego ale wizualnei tego co mialem


Niby tak, z drugiej strony VII po FL dość ciężko kupić za normalne pieniądze, a przed FL cena niższa - starczy na zawias jeszcze lub coś innego.
  • 0

#36 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:07, 09.09.2010

Co do zawiasu to wzialem to pod uwage przy zmiane w aktualnej Hance, stary standardowy zestaw lezy w kartoniku w garazu i czeka przed sprzedaza na powrot do zycia. Chyba , ze kolejne auto bedzie jzu na sportowym zawiasie wiec podaruje stary zestaw OEMowy w prezencie. Jednak wolalbym sam zakladac twardszy zawias, gdyz wiem ze daje sie on autko dosc niezle odczuc , a jezeli do pory zakupu przeze mnie bylby OEMowy to mialbym ten spokoj , ze miekko sobie plywal u poprzedniego wlasciciela :-)
  • 0

#37 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:16, 09.09.2010

kolego jak policzysz jakiegokolwiek moda nawet swapa to musisz duzo kasy wysypac, bo jak na k24 to ecu dochodzi i pewnie jeszcze pare rzeczy. nie lepiej zrobic turbo? nie mowie ze to sa male koszty ale jezeli bierzesz pod uwage zmiane samochodu nawet na wersje po liftingu to chyba lepiej zaczac bawic sie w turbo. jak wytrzyma 0.6bara to mysle ze bedzie mial okolo 250km. jak zrobisz swapa to bedziesz mial 190 no po modach moze z 200. warto? dla tych 40km? tym bardziej ze osiagow nie ma jakis super (aha skrzynke tez bedziesz musial kupic). a moment tylko niewiele sie zmieni, a na turbo 300Nm to leciutko bedziesz mial:) ja bym szedl w ta strone.
  • 0

#38 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:19, 09.09.2010

Blackfly, w kwestii turbo nawet nie liznalem tematu ale gdzies znalazlem chyba topic tutaj na forum, gdzie jakas firma wycenila turbo na K20A6 na 30 koła? Wiec tyle dokladam do swojego i mam auto w gen. VIII . Aczkolwiek jak mowie, co do turbo nie zaglebialem sie w temat. Taki koszt owej zabawy na pierwszy rzut to....?
  • 0

#39 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:21, 09.09.2010

Więc problem o zwiększenie mocy został w najprostszy sposób rozwiązany - sprzedaż furki i kupno drugiej. Pamiętaj jednak BLiNK, że jeśli kupisz wersję z mocniejszym silnikiem pewnego dnia stwierdzisz że jest za wolny.Możesz za jakiś czas również zadać sobie pytanie - jak zwiększyć moc? Szkoda że od razu się nie zdecydowałeś na mocniejszą wersję.Teraz już byś chyba zaczął w niej dłubać i byłoby ciekawie lub szukałbyś znowu czegoś mocniejszego ;-)
  • 0

#40 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 21:27, 09.09.2010

Witaj Atom. Sluchaj stary , wiesz sam jak to jest ze wraz z jedzniem apetyt rosnie. Autko w momencie zakupu juz przekraczalo moje finanse bo sam sobie je przyprowadzilem zza granicy a bedac w zakresie do 2 litrow oplaty wliczylem w zakup autka, powyzej 2,4 sa inne oplaty ,ktore wyciagnelyby z mojego portfela zbyt wiele i sobie wtedy na zakup 2,4 nie moglem pozwolic. Dlatego jesli zmienilbym furke na mocniejsza to bylaby ona po lifcie, zeby moc w niej pomodowac zanim dojde do kolejnego wniosku ze trzeba zmienic na cos nowszego (pewnie znow acco :-D) i mocniejszego?
  • 0

#41 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:47, 09.09.2010

BLiNK, wszystko zalezy jakie chcesz turbo. mozna dawac wszystkie czesci nowe a moze kombinowac turbine z jakiegos tdi czy innego diesla. tak samo wydech mozesz kupic gotowy gdzies za oceanem a mozesz dogadac sie z panem mietkiem ze spawara co Ci to zrobi. pozniej jeszcze jest kwestia czy chcesz oddac i odebrac gotowe czy masz ochote troche pokrecic samemu. turbo samo w sobie nie jest jakos bardzo skomplikowane, nie trzeba kombinowac z paskiem, rozmieszczeniem itp jak w przypadku kompressora. jedyny problem przynajmniej dla mnie w turbinie to skad wziac ten olej dla niej. reszta to tylko rury i turbinka. najprostsze turbinki nawet niemaja intercoolera tylko rure w zderzaku tak aby zimne powietrze dmuchalo na filtr.
  • 0

#42 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:02, 09.09.2010

blackfly, masz rację.Ale niestety kolega pisze od początku że nie zna się tak za bardzo na tym.Fajnie jak by był kolejny silnik dłubany ale tu rozwiązanie okaże się inne.
  • 0

#43 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4,932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:22, 09.09.2010

ale moze go warto przekonac? ja tez jeszcze niedawno mowilem ze chce samochod do ktorego bede lal paliwo, wymienial olej i zarowki. a ostatnio tak sie wciagnalem ze na wiosne postaram sobie sprawic civica v/vi gen i najpierw go wyremontowac a potem jakos sensownie dmuchnac:)
  • 0

#44 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:00, 10.09.2010

Tak jak mowie, znajde odwaznego ktory z gwarancja podejmie sie modow bede pewnie kombinowal. Chyba ze trafie jakiegos polifta w 2,4.

Nie chce zakladac nowego tematu, a chcialem zapytac o hamulce. Kolega pisal ze przy zimowych 15calach tarcz max to 282mm, tak mysle zeby dac je wentylowane, a co z tylem ? Tez wrzucic wieksze? Czy bedzie jakis problem z montazem wiekszych tarcz na tyle kola? Moze tez 282 do tylu? Jeszcze nie rozbieralem tego wiec narazie pytam teoretycznie jakby do tego podejsc.
  • 0

#45 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1,176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:26, 10.09.2010

przednie fabrycznie masz wentylowane a tylne sa pełne. Bez wiekszych ingerencji mozesz na przód założyc EBC TG nawiercane i naciane, czy cos z tarcz performance dostaniesz na swój tył to nie wiem, + dobre klocki np EBC GreenStuff albo Zimmerman. Rzadnych wiekszych tarcz czy to na przód czy na tył bez przerobienia zacisku i jarzma raczej nei wsadzisz, choć słyszałem tu juz o swapie hebli z 2.4 do 2.0
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq