Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Awaryjne w VI gen.


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
27 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:10, 22.07.2008

Jesli masz zgrabne rece to wymiana zarowki moze odbyc sie poprzez ten przycisk.
Trzeba go scisnac czyms waskim i wyciagnac, wtedy mamy dostep do zarowki, ograniczony.
Dla bardziej doswiadczonych rozkrecenie deski.


ok, thx za info. Nie chciałem zabierać się za demontaż nie mając pewności, że jest tam żarówka.

#17 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:08, 02.08.2008

Żaróweczka jest i nawet się ją wymienia - całe szczęście, ze u mnie jeszcze świeci :mrgreen:
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:07, 04.08.2008

Żaróweczka jest i nawet się ją wymienia

czy to znaczy, że ją już wcześniej wymieniałeś?

#19 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:29, 04.08.2008

nie wymieniałem, ale widziałem jak robią to fachowcy i faktycznie jest roszke rozbierania.
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#20 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
Reputacja: 25
Super

Napisano 00:17, 16.08.2008

rozkrecenie deski polega na wykreceniu 3 srubek nad zegarami... reszta na zatrzaski... nic trudnego :-)


Powiedziałbym, że wręcz przeciwnie. Po pierwsze jest jeszcze jedna śrubka i to dobrze ukryta... Po drugie wyrwanie osłony zegarów z tych (licznych) zatrzasków też nie jest takie proste, szczególnie jak ktoś tego wcześniej nie robił lub wcześniej nie było to rozbierane i zatrzaski mocno siedzą. Ja robiłem rozbiórkę deski raz w celu wymiany fabrycznego radia na inne i nie polecam tego robić tylko w celu wymiany tej żaróweczki...

U mnie żarówka w wyłączniku jest ta sama od nowości i ciągle dobra :o

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#21 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:59, 16.08.2008

ponoć można wyjąć "sam" wyłącznik z deski !!
ale nie potwierdze na 100% !!
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#22 qba2802

qba2802
  • Forumowicz
  • 39 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:38, 16.08.2008

No właśnie-wyjmował ktoś z Was sam włącznik?Bo całej deski to mi się nie chce wyciągać dla tych awaryjnych :-D

#23 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
Reputacja: 25
Super

Napisano 09:01, 16.08.2008

Wyłącznik wychodzi do tyłu, mocno siedzi w zatrzaskach. W czasie zdejmowania osłony zegarów jednym z punktów jest odłączenie wiązki tego wyłącznika (bez wyjmowania go) co trzeba zrobić ręką od tyłu tego plastiku i to jest już dość trudne...

A odłączyć tą wiązkę i wypiąć go z zatrzasków gdy deska jest złożona - nie wiem czy w ogóle jest jakikolwiek dostęp - być może gdyby zdjąć konsolę środkową (tam gdzie półeczki i zegarek a u niektórych radio i klimatronik) to jest tam dostęp - wygląda, że jest dość blisko (na pewno można się wtedy dostać do wiązek radia - ja w ten sposób robiłem przeróbki w okablowaniu radia nie wyjmując go). Wydaje mi się, że jeśli dostęp wtedy jest to i tak trzeba by się posłużyć jakąś kamerą, żeby widzieć co się robi :)

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#24 qba2802

qba2802
  • Forumowicz
  • 39 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:38, 16.08.2008

Widzę,że dużo zachodu z tym bez wyjmowania deski-chyba sobie daruje.Dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam

#25 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
Reputacja: 43
Super

Napisano 15:13, 16.08.2008

mnie tez to drażni, podświetlanie awaryjnych to jedyna rzecz która nie działa w mojej hance. Próbowałem sie dostać do niej od przodu jak i również próbowałem zdjąć maskownicę zegarów - poddałem się. Podświetlanie zostaje niesprawne do okazyjnej wizyty w ASO.

#26 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
Reputacja: 43
Super

Napisano 18:21, 16.08.2008

UWAGA
zrobiłem to wymieniłem żarówkę od podświetlania włącznika awaryjnych świateł - szczegóły w Zrób to sam

#27 pawelski

pawelski
  • Forumowicz
  • 139 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:20, 16.08.2008

Zachęcony sukcesami Jarka i 3-ma browarami próbowałem w inny sposób a mianowicie wyciąłem dwa paski ze starej karty kredytowej i próbowałem dziada wyjąć. Efekty: po pierwsze trudno na raz włożyć obydwa bo dość wąsko a jak weszło to się okazało, że za mało sztywne żeby wyjąć :mrgreen: Reasumując jadę jutro do teścia szukać w garażu starej wycieraczki :-D

Alfa Romeo 33 146 156,Accord VI VII,Lexus IS250


#28 ben

ben
  • Forumowicz
  • 80 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:11, 07.04.2009

Panowie ja wymieniałem ta zaroweczke,jest to bardzo proste,wystarczy cienkim wkretaczkiem podwazyc ten przycisk od awaryjnych i sam wychodzi,tylko uwaga zeby nie zostawic sladowtrzeba cos podlozyc.
Z prawej strony przycisku znajduje sie wkrecona zarowka na takim plastikowym cokoliku,bierzemy wkretaczek i przekrecamy cwierc obrotu i sama wychodzi.
Odwijamy nozki zarowki okrecone dookola tego cokoliku i wyjmujemy zarowke,ja dokupiłem zaroweczke w sklepie motoryzacyjnym za 1 zl.
Wkladamy nowa zarowke w plastikowy cokolik i zawijamy nozki dookola,wkrecamy cokolik i sprawdzamy podswietlenie,jezeli dziala to wciskamy przycisk i cala robota.
Power of dreams




IPB Skin By Virteq