XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Awaryjne w VI gen.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:47, 17.07.2008
#2
Napisano 12:14, 17.07.2008
a to ciekawe
U mnie tez nie jest podswietlony i szczeze jak jezdzilem innym egzemplarzem VI generacji to tez nie widzialem by byl podswietlony.
#3
Napisano 13:57, 17.07.2008
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#4
Napisano 14:15, 17.07.2008
Sorki, ale nie mogę się powstrzymać...mryga tylko jak sie wlaczy swiatla awaryjne...
Zapytali blondynkę czy działa kierunkowskaz a ona na to działa - nie działa - działa - nie działa
A tak na serio to w VII też nie jest podświetlony...
#5
Napisano 15:27, 17.07.2008
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#6
Napisano 14:55, 18.07.2008
#7
Napisano 20:29, 18.07.2008
Do Adminów, jeżeli mój post nic nie wniósł usuńcie go.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#8
Napisano 21:54, 18.07.2008
O Ty..... Ja bardzo często używam tego przycisku w ramach podziękowania za zjechanie z drogi, bo odkąd mam akordzinę jakoś wszystkich ciągnie na prawą stronę drogi....Panowie aż wstyd Accord nie używa tego przycisku, powinni go wogóle nie montować a jeżeli już to bardzo rzadko Ja też mało kiedy na niego spoglądam a używam czasami jak staję z dzieckiem na "siku".
Murphy's Accord <-Click
LPG:
#9
Napisano 22:57, 18.07.2008
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#10
Napisano 23:24, 18.07.2008
#11
Napisano 10:22, 19.07.2008
awaryjne w hondzie nie założono, aby ostrzegać o awarii hondy tylko o awaryjnych sytuacjach na drodze innych samochodów
Dokaldnie
Na trasie awaryjnych uzywa sie gdy musisz nagle i ostro hamowac i wlasnie w ten sposob ostrzegasz wszystkich za toba o niebezpieczenstwie. Jest to przyjete juz na calym swiecie
Co nowsze autka nackane elektronika maja juz cos takiego ze jesli depniesz po hamplach to czujniki uruchamiaja swiatla awaryjne.
Dziekowac powinno sie wlasnie na przemian, raz lewym raz prawym kierunkiem
Ja osobiscie nie uzywam tego przycisku przy defektach Natomiast nigdy nie wiadomo kiedy samochod moze posluzyc jako tarcza przed innymi kierowcami.
Jestem Ratownikiem i zawsze zaslaniam sie samochodem ochronic wlasna skore.
Choc jesli mojej Hani by sie cos stalo to chyba bym sie zaplakal
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:58, 19.07.2008
Na trasie awaryjnych uzywa sie gdy musisz nagle i ostro hamowac i wlasnie w ten sposob ostrzegasz wszystkich za toba o niebezpieczenstwie.
Dokładnie tak, często mam takie sytuacje, jeżdżę trasą gdzie czesto jest korek a ktoś pędzący za mną widząc że hamuje chce wyprzedzać ale nie ma gdzie, no chyba że w tira stojącego przedemną...
Możesz to również zrobić szybko na zmianę raz lewym raz prawym kierunkiem
Jeżeli chodzi o względy estetyczne to nawet to ładniej wygląda.
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:20, 21.07.2008
#14
Napisano 12:26, 22.07.2008
przepala sie zaraz po wyjezdzie z fabryki.
Podobna sytuacja jest z zarowka w popielniczce, tez niewielu wie ze jest ona podwietlana, a to
dlatego ze bardzo czesto sie przepala.
U mnie nie dziala podswietlenie przycisku, dziala swiatelko w popielniczce.
Wracajac do tematu, ktory de facto nie jest o swiatlach awaryjnych jak co niektorzy nie zdarzyli
zauwazyc, a o tym przycisku.
Jesli masz zgrabne rece to wymiana zarowki moze odbyc sie poprzez ten przycisk.
Trzeba go scisnac czyms waskim i wyciagnac, wtedy mamy dostep do zarowki, ograniczony.
Dla bardziej doswiadczonych rozkrecenie deski.
Pozdrawiam.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#15
Napisano 12:42, 22.07.2008
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik