Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

wymiana płynu hamulcowego VII gen

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
133 odpowiedzi w tym temacie

#31 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 15:55, 08.04.2015

mi bez problemu udało się zmieścić w 1litrze...


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#32 tomas_str

tomas_str
  • Forumowicz
  • 175 postów
  • Skąd:TSK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:26, 13.04.2015

Dzieki,

już wymienione jednak do warsztatu oddałem , litr w zupełności wystarczy na układ hamulcowy i sprzegła.


  • 0

Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda


#33 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:33, 09.05.2016

A ja się zapytam, dot 4 czy dot 5.1??? I przy ESP potrzebne są jakieś specjalne parametry płynu?? 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#34 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:52, 09.05.2016


SL.6 jeśli masz ESP, jeżeli nie to TYP200 :B


  • 0

Long May You Ran


#35 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6026 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:13, 14.05.2016

A dot 4 czy 5.1? :> Bo instrukcja podaje dot4 i z resztą tylko ten jest dostępny pod SL.6, ale wolałbym bardziej odporny płyn na temperaturę, dla tego pytam o 5.1, tym bardziej że według katalogu LM, ma być 5.1..... :P


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#36 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:18, 14.05.2016

jak zmieniałem u siebie to w brakeparts polecili mi:

 

PŁYN HAMULCOWY ATE DOT 4 SL.6

 

i wszystko jest ok..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#37 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:22, 16.05.2016

DOT4

jaki sens jest zalewać 5.1? żaden


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#38 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 15:29, 16.05.2016

SL6 jest zalecany do układu z VSA a TYP2000 do standardowego.. zalewanie 5,1 czy innych wynalazków to zbędna rzecz.niczego nie poprawi


  • 0

#39 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 06:11, 14.06.2016

SL.6 jeśli masz ESP, jeżeli nie to TYP200 :B

No tak, nie dopytałem się i kupiłem u Was 2l. TYP200 ze względu na:

"Posiada znacznie podniesiony punkt wrzenia mokrego co oznacza rewelacyjną skuteczność hamulców w każdych warunkach. Ponadto płyn ATE TYP 200 może być eksploatowany aż do 3 lat ! Rewelacyjny płyn hamulcowy o specyfikacji wyczynowej przeznaczony do pojazdów seryjnych??

Dzisiaj powinna być przesyłka wraz z tarczami. Mam VSA, więc powinien być SL.6  :|

TYP200 jest po prostu za dobry do seryjnego auta,  czy też nie spełnia podstawowych warunków pracy jakim jest ABS/VSA?

Zalewać TYP200, czy wymienić na SL.6 (o ile jest taka możliwość) ?


Użytkownik LordV-TEC edytował ten post 06:12, 14.06.2016

  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#40 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:13, 17.06.2016

Spoko, typ200 też można lać do VSA - spełnia wszystkie parametry. Nie jest to płyn wyczynowy, płyny sportowe mają temperatury wrzenia ponad 300stC i nalezy je wymieniać max co kilka miesięcy.


Użytkownik pawpor edytował ten post 13:15, 17.06.2016

  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#41 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 18:53, 18.06.2016

Spoko, typ200 też można lać do VSA - spełnia wszystkie parametry. Nie jest to płyn wyczynowy, płyny sportowe mają temperatury wrzenia ponad 300stC i nalezy je wymieniać max co kilka miesięcy.

Ok, dzięki :)


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#42 wycech

wycech
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:02, 13.07.2016

Przydatna porada jak odpowietrzyć układ samemu.

  • 0

#43 Zaldier

Zaldier
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:GH
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 17:59, 04.09.2016

Pytanie, czy przy całkowitej wymianie płynu hamulcowego stosować tą samą kolejność odpowietrzania jak manual nakazał, czyli LP PP PT LT?


Tapnięte przy użyciu iPhone 6S via Tapatalk
  • 0

#44 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:04, 04.09.2016

Robiłem zgodnie z manualem...😉
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#45 21adam

21adam
  • Forumowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:28, 06.09.2016

Pytanie, czy przy całkowitej wymianie płynu hamulcowego stosować tą samą kolejność odpowietrzania jak manual nakazał, czyli LP PP PT LT?


Tapnięte przy użyciu iPhone 6S via Tapatalk

Ja robiłem bez zwracania uwagi na kolejność, zaczynając od tyłu i kończyłem na przodzie, moja uwaga taka że potrzebna strzykawka i długi wężyk aby wyssać ze zbiorniczka cały syf, ja miałem w zbiorniczku najwięcej tego szlamu i najlepiej ciągnąć z dna.


  • 0
Accord 2.0 ES 1996r-było
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq