XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#17
Napisano 13:11, 06.06.2013
Przy okazji opiszę jak przebiegała. Najpierw dokładne odessanie płynu z obu zbiorniczków. Potem zalanie nowym płynem. Następnię odpowietrzenie układów. Hamulcowy w następującej kolejności: lewy tył, prawy tył, prawy przód, lewy przód.
#18
Napisano 13:42, 06.06.2013
i w odpowiedzi na pytanie kolegi z przed paru postów, tak ten płyn jest koloru niebieskiego
#19
Napisano 21:48, 20.11.2014
Panowie a w V genie, pompa ABS-u nie wymaga jakiegoś odpowietrzenia ( lub ciśnienia roboczego podczas wymiany płynu)? Czy płyn można wymienić jak w aucie bez abs-u odkręcając wszystkie odpowietrzniki spuszczając stary płyn a następnie zalewając układ nowym płynem?
#20
Napisano 22:55, 20.11.2014
abyś nie zapowietrzył układu musisz pilnować, żeby cały czas był płyn, a jak już zapowietrzysz to zacznij od najbliższego koła wielkiej filozofii w tym nie ma
#21
Napisano 18:11, 21.11.2014
W zwykłych układach już to robiłem także zasada jest mi znana, nie znalazłem jednak nigdzie informacji czy pompa ABS-u w accordzie 5 generacji nie potrzebuje np cisnienia roboczego przy wymianie płynu ( niektóre nowsze pompy tak mają).
Czyli z pompą w Accordzie nie ma problemu i nie trzeba jej odpowietrzać przez sterownik w razie problemu??
#22
Napisano 18:16, 21.11.2014
#23
Napisano 09:03, 24.03.2015
Panowie a jak się ma sprawa z odkręceniem odpowietrzników ,łatwo odkręcają się ?Chciałbym przy zmianie kół wymienić płyn i zastanawiam się czy poradzę sobie .
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#24
Napisano 14:24, 24.03.2015
@Tomas_str, normalnie traktowany odpowietrznik powinien bez komplikacji dać się odkręcić.
Przy wymianie kół po prostu trzeba sprawdzić kluczem tylko oczkowym, jesli śruba przyrdzewiała, to dokładnie oczyścić druciakiem na wiertarce i psiknąć odrdzewiaczem
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#25
Napisano 12:22, 25.03.2015
11-ka oczkowy?
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#26
Napisano 12:44, 25.03.2015
W VI genie 10-tka, w Twoim powinno być to samo
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#28
Napisano 19:28, 25.03.2015
Tak, klucz 11. Po prostu przymierzyłem do mojego odpowietrznika, akurat tego przystrzyżonego przeze mnie, po pastwieniu się mechanika
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#29
Napisano 20:01, 25.03.2015
przód 9 tył 11 dla ścisłości
a jak odpowietrznik nie chce puścić to palnik w łape i jedziesz
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#30
Napisano 15:29, 07.04.2015
Chyba jednak odstawię do serwisu , zakupiłem 1l czy wystarczy ?jedni piszą że 2l inni 1l
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych