może mieć rację ten mechanik
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 17:42, 28.07.2015
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#32
Napisano 21:41, 08.08.2015
#33
Napisano 23:41, 08.08.2015
za w sumie cewkę i kolo pasowe 1070zł no cóż, kto bogatemu zabroni. U mnie taka usługa wyszła by ok 600zł (nowa cewka + koło pasowe używane + robocizna i napełnienie)
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#34
Napisano 20:47, 11.08.2015
Gościu powiedział że trzeba inna sprężarek i że tego Koła pasowego się nie opłaca wymieniać i są to części prawie niedostępne w dobrym stanie?
Użytkownik roki3957 edytował ten post 20:48, 11.08.2015
#35
Napisano 06:12, 05.02.2016
Teraz 2 pytania
1 czy kompresor w 2.0 i 2.4 jest ten sam ?
2 czy jest mozliwosc wyjecia bezpiecznika od klimy tak zeby w trybie auto albo przy nadmuchu tylko na szybe sie nie zalaczal ?
No chyba ze padlo cos w kompresoze co da sie wymienic
Użytkownik Vein edytował ten post 06:17, 05.02.2016
#36
Napisano 11:11, 05.02.2016
Sprezarka 2.4 i 2.0 pasuje zamiennie, bezpiecznik od klimy masz pod maska, wyjmujesz i sprezarka sie nie zalaczy.
#37
Napisano 12:44, 05.02.2016
To jest ten duzy czarny bezpiecznik ? Opisany hako sniezynka ?
Wysłane z mojego SM-C101 przy użyciu Tapatalka
#38
Napisano 21:26, 05.02.2016
Dokładnie
#39
Napisano 15:39, 08.02.2016
Podlaczyl swoj sprzet i pierwsze co stwierdzil to to ze ktos "przebil" klime. Niby za duze cisnienie.
Odpalilem auto i klime i sprezarka zaczela chalasowac. Tak jakby miala zamiast wyskoczyc. Kazal wylaczyc i stwierdzi ze cos z komoresorem.. az cisnelo mi sie na jezyk " no co Ty k..... nie powiesz"
No wiec pytam jaki plan dzialania i czy szukac uzywki.
Dziadek stwierdzil ze sprobuje go uratowac. Sciagnal z ukladu czynnik o okazalo sie ze prawie nie bylo oleju...
Nabil na nowo mnieksza ilosc czynnika ale z wieksza ikoscia oleju.
Po operacji kazal odpalic i co ciekawe zahalasowal przez sekunde i sie wyciszyl. Kompresor sie zalacza i wydaje dzwiek "chyba" taki jak powinien.
Gosciu kazal przyjechac za tydzien, dwa, i wtedy sciagnie znukladu to cobjest teraz, sprawdzi cisnienie i nabije tak jak w katalogu.
Co ciekawe jak rurki byly jeszcze podlaczone to chlodzilo a jak odjechalem to juz prawie nie chlodzi, ale kompresor chodzi i jest cisza.
Wysłane z mojego SM-C101 przy użyciu Tapatalka
#40
Napisano 09:48, 09.02.2016
Dziadek stwierdzil ze sprobuje go uratowac. Sciagnal z ukladu czynnik o okazalo sie ze prawie nie bylo oleju...
moje 3 grosze wtrącę:
podczas odzysku czynnika odzyskiwany jest też olej ale tylko w niewielkiej ilości (najczęściej ok 10-20ml) więc ciężko stwierdzić ile go tak naprawdę w układzie jest. Jeżeli kompresor pracuje trochę głośniej niż powinien (pojęcie oczywiście względne i trzeba doświadczenia aby to osądzić) ale mimo wszystko wytwarza ciśnienie tzn działa to wtedy dodawanie większej niż standardowo ilości oleju ma sens. Obawiam się, że w Twoim wypadku już jest za późno. Jeżeli kompresor nie działał (nie wytwarzał ciśnienia) to jest zatarty i żadna ilość oleju mu nie pomoże. To tak jakbyś chciał uniknąć remontu silnika wlewając mu więcej oleju. Niestety
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#41
Napisano 09:58, 10.02.2016
Ciezko bylo przed awaria stwierdzic czy dziala bo acco mam od grudnia a temp jakos specjalnie nie pomagaly.Dziadek stwierdzil ze sprobuje go uratowac. Sciagnal z ukladu czynnik o okazalo sie ze prawie nie bylo oleju...
moje 3 grosze wtrącę:
podczas odzysku czynnika odzyskiwany jest też olej ale tylko w niewielkiej ilości (najczęściej ok 10-20ml) więc ciężko stwierdzić ile go tak naprawdę w układzie jest. Jeżeli kompresor pracuje trochę głośniej niż powinien (pojęcie oczywiście względne i trzeba doświadczenia aby to osądzić) ale mimo wszystko wytwarza ciśnienie tzn działa to wtedy dodawanie większej niż standardowo ilości oleju ma sens. Obawiam się, że w Twoim wypadku już jest za późno. Jeżeli kompresor nie działał (nie wytwarzał ciśnienia) to jest zatarty i żadna ilość oleju mu nie pomoże. To tak jakbyś chciał uniknąć remontu silnika wlewając mu więcej oleju. Niestety
Dzisiaj poprobowalem i faktycznie klima cos chlodzi. Kompresor nie wydaje poki co niepokojacych dzwiekow. Pojada w przyszlym tyg i niech nabije tak jak powinno byc i zobacze jak to bedzie chodzoc.
Wkurze tylko jak wydam 350zl a kompresor rozpadnie sie po misiacu..
Wysłane z mojego SM-C101 przy użyciu Tapatalka
#42
Napisano 13:17, 10.02.2016
przy takiej temperaturze ciężko jest stwierdzić bez termometru czy klima chłodzi
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
#43
Napisano 17:46, 10.02.2016
Ja sprawdzalem jak stalrm w miejscu. Tempe na min i obroty na 2 tys obrotow. Po chwili zalaczylem klime i przy takich obrotach bylo czuc roznice.
Wysłane z mojego SM-C101 przy użyciu Tapatalka
#44
Napisano 20:02, 09.03.2016
Pewnie dlatego zaczela halasowac sprezarka. Uciekl czynnik z olejem i nie bylo smarowania
Wysłane z mojego SM-C101 przy użyciu Tapatalka
#45
Napisano 20:10, 09.03.2016
olej to tak szybko nie ucieka, gaz owszem potrafi. Obstawiam skraplacz (czyli chłodnica klimatyzacji - ale to niepoprawna nazwa), ew wężyk pomiędzy skraplaczem a kompresorem.
ta głośna praca sprężarki to raczej oznacza jej koniec - obym się mylił
<p> NOWY ADRES! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych