Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Sprężarka klimatyzacji do CL7 - koszt

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
119 odpowiedzi w tym temacie

#31 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:42, 28.07.2015

może mieć rację ten mechanik


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#32 roki3957

roki3957
  • Klubowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 08.08.2015

Ja ostatnio wymieniłem sprężarek wziąłem taką po regeneracji z anglika gdyż w mojej padła cewka i koło pasowe cena takiej sprężarki wraz z wymianą oleju ,czynnika ,sprawdzenie instalacji i montażem wyszło 1070 zł :-( niestety sa to koszta
  • 0

#33 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 23:41, 08.08.2015

za w sumie cewkę i kolo pasowe 1070zł?? no cóż, kto bogatemu zabroni. U mnie taka usługa wyszła by ok 600zł (nowa cewka + koło pasowe używane + robocizna i napełnienie)


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#34 roki3957

roki3957
  • Klubowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 11.08.2015

"U mnie taka usługa wyszła by ok 600zł (nowa cewka + koło pasowe używane + robocizna i napełnienie"
Gościu powiedział że trzeba inna sprężarek i że tego Koła pasowego się nie opłaca wymieniać i są to części prawie niedostępne w dobrym stanie?

Użytkownik roki3957 edytował ten post 20:48, 11.08.2015

  • 0

#35 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 06:12, 05.02.2016

No i u mnie padla sprezarka. Tzn wlaczac sie wlacza ale przez chwile myslalem ze to panewka sie obrocila ;) klima soe wlacza ale slychac jak klekocze. Po wylaczeniu AC odglos ustaje. Rozumiem ze nie ma sie bawic w regeneracje..
Teraz 2 pytania
1 czy kompresor w 2.0 i 2.4 jest ten sam ?
2 czy jest mozliwosc wyjecia bezpiecznika od klimy tak zeby w trybie auto albo przy nadmuchu tylko na szybe sie nie zalaczal ?

No chyba ze padlo cos w kompresoze co da sie wymienic

Użytkownik Vein edytował ten post 06:17, 05.02.2016

  • 0

#36 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:11, 05.02.2016

Sprezarka 2.4 i 2.0 pasuje zamiennie, bezpiecznik od klimy masz pod maska, wyjmujesz i sprezarka sie nie zalaczy.


  • 0

#37 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 12:44, 05.02.2016

Dzieki wielkie :)
To jest ten duzy czarny bezpiecznik ? Opisany hako sniezynka ?

Wysłane z mojego SM-C101 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#38 Przem91

Przem91
  • Forumowicz
  • 160 postów
  • Skąd:WWL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1??
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7/CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:26, 05.02.2016

Dokładnie


  • 0

#39 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 15:39, 08.02.2016

Dzisiaj moj kompresor obejzal gosciu zajmujacy sie klimatyzacjami.
Podlaczyl swoj sprzet i pierwsze co stwierdzil to to ze ktos "przebil" klime. Niby za duze cisnienie.

Odpalilem auto i klime i sprezarka zaczela chalasowac. Tak jakby miala zamiast wyskoczyc. Kazal wylaczyc i stwierdzi ze cos z komoresorem.. az cisnelo mi sie na jezyk " no co Ty k..... nie powiesz"
No wiec pytam jaki plan dzialania i czy szukac uzywki.
Dziadek stwierdzil ze sprobuje go uratowac. Sciagnal z ukladu czynnik o okazalo sie ze prawie nie bylo oleju...
Nabil na nowo mnieksza ilosc czynnika ale z wieksza ikoscia oleju.
Po operacji kazal odpalic i co ciekawe zahalasowal przez sekunde i sie wyciszyl. Kompresor sie zalacza i wydaje dzwiek "chyba" taki jak powinien.
Gosciu kazal przyjechac za tydzien, dwa, i wtedy sciagnie znukladu to cobjest teraz, sprawdzi cisnienie i nabije tak jak w katalogu.

Co ciekawe jak rurki byly jeszcze podlaczone to chlodzilo a jak odjechalem to juz prawie nie chlodzi, ale kompresor chodzi i jest cisza.

Wysłane z mojego SM-C101 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#40 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:48, 09.02.2016

Dziadek stwierdzil ze sprobuje go uratowac. Sciagnal z ukladu czynnik o okazalo sie ze prawie nie bylo oleju...
 

 

moje 3 grosze wtrącę:

 

podczas odzysku czynnika odzyskiwany jest też olej ale tylko w niewielkiej ilości (najczęściej ok 10-20ml) więc ciężko stwierdzić ile go tak naprawdę w układzie jest. Jeżeli kompresor pracuje trochę głośniej niż powinien (pojęcie oczywiście względne i trzeba doświadczenia aby to osądzić) ale mimo wszystko wytwarza ciśnienie tzn działa to wtedy dodawanie większej niż standardowo ilości oleju ma sens. Obawiam się, że w Twoim wypadku już jest za późno. Jeżeli kompresor nie działał (nie wytwarzał ciśnienia) to jest zatarty i żadna ilość oleju mu nie pomoże. To tak jakbyś chciał uniknąć remontu silnika wlewając mu więcej oleju. Niestety


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#41 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:58, 10.02.2016

Dziadek stwierdzil ze sprobuje go uratowac. Sciagnal z ukladu czynnik o okazalo sie ze prawie nie bylo oleju...


moje 3 grosze wtrącę:

podczas odzysku czynnika odzyskiwany jest też olej ale tylko w niewielkiej ilości (najczęściej ok 10-20ml) więc ciężko stwierdzić ile go tak naprawdę w układzie jest. Jeżeli kompresor pracuje trochę głośniej niż powinien (pojęcie oczywiście względne i trzeba doświadczenia aby to osądzić) ale mimo wszystko wytwarza ciśnienie tzn działa to wtedy dodawanie większej niż standardowo ilości oleju ma sens. Obawiam się, że w Twoim wypadku już jest za późno. Jeżeli kompresor nie działał (nie wytwarzał ciśnienia) to jest zatarty i żadna ilość oleju mu nie pomoże. To tak jakbyś chciał uniknąć remontu silnika wlewając mu więcej oleju. Niestety

Ciezko bylo przed awaria stwierdzic czy dziala bo acco mam od grudnia a temp jakos specjalnie nie pomagaly.

Dzisiaj poprobowalem i faktycznie klima cos chlodzi. Kompresor nie wydaje poki co niepokojacych dzwiekow. Pojada w przyszlym tyg i niech nabije tak jak powinno byc i zobacze jak to bedzie chodzoc.
Wkurze tylko jak wydam 350zl a kompresor rozpadnie sie po misiacu..

Wysłane z mojego SM-C101 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#42 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:17, 10.02.2016

przy takiej temperaturze ciężko jest stwierdzić bez termometru czy klima chłodzi


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#43 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:46, 10.02.2016

Dokladnie.
Ja sprawdzalem jak stalrm w miejscu. Tempe na min i obroty na 2 tys obrotow. Po chwili zalaczylem klime i przy takich obrotach bylo czuc roznice.

Wysłane z mojego SM-C101 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#44 Vein

Vein
  • Forumowicz
  • 241 postów
  • Skąd:H3M Gdańsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type - S
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:02, 09.03.2016

Czynnik sciagniety i nabity na nowo. Sprezarka chodzi idealnie :) ale.. jest gdzies wyciek. Zostal dolany kontrast wiec na dniach bede szukal dziury.
Pewnie dlatego zaczela halasowac sprezarka. Uciekl czynnik z olejem i nie bylo smarowania :)

Wysłane z mojego SM-C101 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#45 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:10, 09.03.2016

olej to tak szybko nie ucieka, gaz owszem potrafi. Obstawiam skraplacz (czyli chłodnica klimatyzacji - ale to niepoprawna nazwa), ew wężyk pomiędzy skraplaczem a kompresorem.

ta głośna praca sprężarki to raczej oznacza jej koniec - obym się mylił


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq