XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 13:40, 07.05.2013
#17
Napisano 10:02, 11.05.2013
odgrzewam temat, mam problem ze sprężarką klimy, nie załącza się, mechanik stwierdził uszkodzenie cewki, jaki jest koszt wymiany/naprawy?
u mnie (prowadzę warsztat m.in z klimą) koszt całkowity (cewka + robota + napełnienie ) ok 550zł (cewka oczywiście nowa)
[ Dodano: 2013-04-30, 19:40 ]Witam,
Jestem świeżo po wymianie kompresora. Regenreracja rzeczywiście mija się z celem. Niemniej jednak może warto zacząc od skontrolowania cewki - może jest udzkodzona. Zakup nowego kompresora to niezły wydatek: Jesli chodzi o modele sprężarek, to teod 2.2 i 2.4 niestety nie pasują do 2.0. Musi być dedykowana do tego modelu. Pasuje jeszcze od CRV 2.0 no ale tam silnik jest identyczny. Amerykańska wersja - no idea.
Mam natomiast pytanie, czy po wymianie sprężarki (pękł w niej ślimak sprężający) konieczne jest płukanie całości układu, czy wystarczy wymiana na nową, osuszacz i zwykła próżnia + nabicie czynnikiem? macie jakieś doświadczenia. Czytałem gdzieś że jeśli nie zrobi sie tego płukania, to nowa sprężarka może zatrzeć sie bardzo szybko przez resztki starej sprężarki które krążą w układzie?
konieczne jest płukanie układu, wymiana osuszacza i skraplacza (nie da się go przepłukać aby mieć 100% gwarancji sukcesu)
pisałem już kiedyś na forum , że te kompresory są bardziej niż inne awaryjne kiedy nie serwisuje się klimatyzacji (ale musi to robić ktoś kto ma o tym pojęcie a nie tylko umie podłączyć maszynę w trybie AUTO)
Ostatnio spotkała mnie przykrość - awaria sprężarki (a do zimy działała jak trzeba), na początku stawiałem na cewkę (sprawdziłem - ewidentna przerwa w obwodzie) ale w warsztacie okazało się że i owszem ale dodatkowo wirnik sprężarki się nie obraca. Kupiłem nową (zamiennik Lukas 1350 zł) no i przymierzam się do wymiany (+ nowe oringi + filtr/osuszacz). Na co muszę jeszcze zwrócić uwagę.
Kiniusz, napisałeś że te kompresory są bardziej awaryjne niż inne (chociaż ja swój serwisowałem już 2 razy w sensie napełniania w trybie AUTO) i że musi to robić ktoś kto ma pojęcie a nie tylko umie podłączyć maszynę w trybie AUTO. Co miałeś na myśli mówiąc te słowa bo chciałbym wiedzieć na przyszłość.
Irek Sz.
AccoVII - AMS 0W20; CR-V III - AMS 0W30; Civic VIII - AMS 0W30; Moto Honda Shadow Spirit VT750 - AMS MOTO 10W40
#18
Napisano 13:27, 01.08.2013
[quote]
Sprawdzałeś wyłącznik termiczny, który jest elementem sprężarki zakończonym kablem i wtyczką - u mnie początkowo też była taka diagnoza, po czym okazało się, że to ten wyłącznik (niestety dostępny tylko w ASO - chyba jakieś 300).
Przykładowy link do regenerowanych sprężarek... tylko musisz uważać, bo chyba sprężarki od sedana są inne.
Pozdrawiam
Tomek
[ Dodano: 2013-04-30, 14:15 ]
TUTAJ masz link - część numer 4.[/quote]
czy ten wyłącznik termiczny to jest jednorazowego użytku (po zadziałaniu przepala się i tylko wymiana na nowy?czy może kilka razy działać ) pytam ponieważ u mnie czasami sprężarka nie załączała się a później np. przez miesiąc wszystko działało i teraz znowu nie załącza,wentylatory chodzą więc czynnik i czujniki raczej ok oraz przekaźnik sprężarki też łapie.
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#19
Napisano 22:14, 01.08.2013
Sam wyłącznik jest jednorazowy (wewnątrz jest chyba jakiś drucik, który po prostu się przepala - coś jak w bezpieczniku elektrycznym), chociaż komuś udało się go naprawić, przez 'rzeźbienie' a później ponowne zalanie chyba żywicą... generalnie jak już wyłącznik zadziała to nie powinien się sam naprawić (chociaż cuda się zdarzają )...czy ten wyłącznik termiczny to jest jednorazowego użytku (po zadziałaniu przepala się i tylko wymiana na nowy?czy może kilka razy działać...
Wygląda jakby u Ciebie coś nie łączyło (może coś nie tak z czujnikiem ciśnienia gazu)... ew. było za mało/dużo czynnika, ale chyba pisałeś, że ten jest OK...
Pozdrawiam
Tomek
#20
Napisano 07:08, 02.08.2013
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#21
Napisano 15:07, 02.08.2013
Chyba tylko w części nr 4 bo ze sprężarką nic u mnie nie było robione/rozbierane etc.czy ten wyłącznik znajduje się w elektromagnesie nr.9 i części nr.4 na rysunku
Jak znajdę kto się chwalił naprawą to podam Ci link...
Pozdrawiam
Tomek
#22
Napisano 21:03, 02.08.2013
pozdrawiam tomek
[ Dodano: 2013-08-06, 07:41 ]
Nie wymieniał nikt z kolegów cewki sprężarki lub termika zatopionego w niej?trzeba wykręcać sprężarkę, gdzie można kupić elektromagnes lub jaki termik tam jest?i czy przy okazji lepiej sprzęgło też wymienić?
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
#23
Napisano 15:18, 06.08.2013
#25
Napisano 12:50, 04.07.2014
Witam, trochę odgrzeję żeby nie zakładać nowego tematu.
Ostatnio na serwisie klimy uzupełniali też olej w sprężarce. Z wydruku wynika, że wyssali 16 ml a uzupełnili 8 ml oleju. Czy tak powinno być, czy może powinni uzupełnić taką sama ilością jaką wyssali. Wszystko robione oczywiście automatem. Czynnika chłodzącego weszło 525 ml/mg czy jak to tam się mierzy.
Dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam.
#26
Napisano 10:50, 09.07.2015
Witam podłączę się do tematu. W moim accordzie nie włączała się sprężarka. Dodam że mowa o sprężarce Keihin HS110R. Okazało się że padnięta jest cewka. Zamówiłem w intercarsie oryginał. Czekałem od marca do maja aż przypłynie 20 sztuk z japonii bo w polsce podobno nie było ani jednej. Kiedy cewkę miałem już w ręku zaczęliśmy demontaż. Po zdemontowaniu okazało się że jakiś medyk, któremu obciął bym łapy, szkodował na oryginalne łożysko czy cewkę i próbował wepchać tam coś od innego auta. Nie pasowało mu do końca, bo jak miało pasować, więc przyspawał sobie koło do sprężarki. I tak to przez jakiegoś głupka z wymiany cewki nici. Zwrot do intercarsu oraz początek rozglądania się za drugą sprężarką. Przewaliliśmy z kolegą, który naprawia klimy tego dużo. W kraju i zagranicą. Używane, regenerowane i nowe. Wybór padł na nową sprężarkę firmy NISSENS 89242. Cena tej sprężarki w wymianianej przeze mnie firmie to 1096pln. Po rabacie jakieś 970pln. Regenerowane są w podobnych cenach,. Najtańsza chińska na allegro 869pln, a używki od 500 do 700 pln. W uk jeszcze drożej bo nawet ok 300 funtów potrafią chcieć za używkę. Dlatego uważam że to niezły wybór jak by ktoś przerabiał wymianę. Towar nowy, dobrej firmy w przystępnej cenie. Moja stara sprężarka dała by się uratować gdybym miał do niej przedni dekielek. Manualnie jest sprawna. Problem tkwi w cewce i w pospawaniu. Wiem, że niektórzy mają popękane obudowy czy urwane ślimaki. Więc jeśli komuś przyda się na dawcę lub ktoś zechce ją uratować a ma do niej potrzebne części to możemy się dogadać... Pozdrawiam.
#27
Napisano 10:09, 15.07.2015
Witam podłączę się do tematu. W moim accordzie nie włączała się sprężarka. Dodam że mowa o sprężarce Keihin HS110R. Okazało się że padnięta jest cewka. Zamówiłem w intercarsie oryginał. Czekałem od marca do maja aż przypłynie 20 sztuk z japonii bo w polsce podobno nie było ani jednej. Kiedy cewkę miałem już w ręku zaczęliśmy demontaż. Po zdemontowaniu okazało się że jakiś medyk, któremu obciął bym łapy, szkodował na oryginalne łożysko czy cewkę i próbował wepchać tam coś od innego auta. Nie pasowało mu do końca, bo jak miało pasować, więc przyspawał sobie koło do sprężarki. I tak to przez jakiegoś głupka z wymiany cewki nici. Zwrot do intercarsu oraz początek rozglądania się za drugą sprężarką. Przewaliliśmy z kolegą, który naprawia klimy tego dużo. W kraju i zagranicą. Używane, regenerowane i nowe. Wybór padł na nową sprężarkę firmy NISSENS 89242. Cena tej sprężarki w wymianianej przeze mnie firmie to 1096pln. Po rabacie jakieś 970pln. Regenerowane są w podobnych cenach,. Najtańsza chińska na allegro 869pln, a używki od 500 do 700 pln. W uk jeszcze drożej bo nawet ok 300 funtów potrafią chcieć za używkę. Dlatego uważam że to niezły wybór jak by ktoś przerabiał wymianę. Towar nowy, dobrej firmy w przystępnej cenie. Moja stara sprężarka dała by się uratować gdybym miał do niej przedni dekielek. Manualnie jest sprawna. Problem tkwi w cewce i w pospawaniu. Wiem, że niektórzy mają popękane obudowy czy urwane ślimaki. Więc jeśli komuś przyda się na dawcę lub ktoś zechce ją uratować a ma do niej potrzebne części to możemy się dogadać... Pozdrawiam.
I jak działa ? Ja przerabiam właśnie wymianę w swoim accordzie. Na stronie Nissens zamiennikiem do sprężarki którą mamy jest niby Nissens 890128, który jest niedostępny prawie nigdzie. Różnica pomiędzy Nissens 890128 i NISSENS 89242 jest wielkość koła pasowego. Nie wiem jakie to ma znaczenie, ja dziś zamówiłem DELPHI – TSP0159478. Chociaż nie ukrywam, że wolałbym sprężarkę firmy Nissens.
Użytkownik kosecki edytował ten post 10:10, 15.07.2015
#28
Napisano 11:48, 15.07.2015
Hej
Różnica pomiędzy Nissens 890128 i NISSENS 89242 jest wielkość koła pasowego. Nie wiem jakie to ma znaczenie...
Najwyżej takie, że będziesz musiał kombinować z długością paska (czyli dobrać właściwą dla większej średnicy).
Pozdrawiam
Tomek
#29
Napisano 13:09, 16.07.2015
I jak działa ? Ja przerabiam właśnie wymianę w swoim accordzie. Na stronie Nissens zamiennikiem do sprężarki którą mamy jest niby Nissens 890128, który jest niedostępny prawie nigdzie. Różnica pomiędzy Nissens 890128 i NISSENS 89242 jest wielkość koła pasowego. Nie wiem jakie to ma znaczenie, ja dziś zamówiłem DELPHI – TSP0159478. Chociaż nie ukrywam, że wolałbym sprężarkę firmy Nissens.
Jakby ktoś pytał to DELPHI – TSP0159478 nie pasuje do Accord Tourer 2003 2.0 Benzyna. Ułożenie przewodów jest inne niż w orginale
#30
Napisano 17:45, 25.07.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych