XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 16:32, 27.08.2021
#17
Napisano 17:07, 27.08.2021
TrzymaŁ 7 lat temu, teraz nie sprawdzałemno tak, ale to chyba nie jest problemem
https://autogas-alex...wacz-barracuda/
115 na ciśnieniu w okolicach 1 Bara powinna latać bez dysz w cl7, ciśnienie 1.2 to dysza 2.7 mm może 2.8,
w cl9 baracuda 130 lata bez dysz z ciśnieniem 1.35, leci na bogato aż do odcinki, bez pętlenia oczywiście, tak miałem w swoim byłym cl9
reduktor trzyma ciśnienie na full bucie?
Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
#18
Napisano 07:06, 28.08.2021
hehe, to sprawdź, bo może się okazać że jeszcze to wymaga regeneracji/ wymiany, po 7 latach może być sztywna membrana w środku, przez co będzie ci mocno spadać ciśnienie właśnie na max bucie szczególnie na wysokich obrotach
mój zavolik przed regeneracją też nie trzymał, leciało w dół o co najmniej 0.5 bara , a po czyszczeniu, wymianie membran na nowe + lekki tuning w środku, but w podłogę i 7k rpm spadało 0.1, także rób raz wszystko
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, Hana2000
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Silnik hondy j35a V6 wypalanie pokrywy zaworów w okolicy cewki zapłonowejNapisany przez fawek , 16 lip 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
żarnik LED D2SNapisany przez PanPulpecik , 03 cze 2024 all_gen, żarnik, LED, D2S |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych