XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska

#16
Napisano 16:32, 27.08.2021
#17
Napisano 17:07, 27.08.2021
TrzymaŁ 7 lat temu, teraz nie sprawdzałemno tak, ale to chyba nie jest problemem
https://autogas-alex...wacz-barracuda/
115 na ciśnieniu w okolicach 1 Bara powinna latać bez dysz w cl7, ciśnienie 1.2 to dysza 2.7 mm może 2.8,
w cl9 baracuda 130 lata bez dysz z ciśnieniem 1.35, leci na bogato aż do odcinki, bez pętlenia oczywiście, tak miałem w swoim byłym cl9
reduktor trzyma ciśnienie na full bucie?

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
#18
Napisano 07:06, 28.08.2021
hehe, to sprawdź, bo może się okazać że jeszcze to wymaga regeneracji/ wymiany, po 7 latach może być sztywna membrana w środku, przez co będzie ci mocno spadać ciśnienie właśnie na max bucie szczególnie na wysokich obrotach
mój zavolik przed regeneracją też nie trzymał, leciało w dół o co najmniej 0.5 bara , a po czyszczeniu, wymianie membran na nowe + lekki tuning w środku, but w podłogę i 7k rpm spadało 0.1, także rób raz wszystko
#19
Napisano 22:58, 02.12.2024
U mnie leje jeden wtrysk. Chciałem ogarnąć samemu wymianę, natomiast podjechać na strojenie tylko. Obecnie mam zamontowane hany złote. Rozumiem, że wymiana na Barracuda będzie dobrym pomysłem. Niestety nie wiem jaki model wziąć do mojej cl7 2.0. Instalacja ma już łącznie 10 lat i ponad 100000 km przelotu.
Użytkownik niemcu edytował ten post 22:59, 02.12.2024
#20
Napisano 08:00, 04.12.2024
120 bez dysz przy ciśnieniu jakieś 1,1 powinna spokojnie wykarmić cl7, reduktor jaki masz? pytam bo nie każdy schodzi do 1 bara i na dodatek stabilnie pracuje z takim ciśnieniem, no ale jakby co, to zawsze można ewentualnie dysze zastosować w barakach
#21
Napisano 10:37, 04.12.2024
https://imgur.com/a/kEtODtY
#22
Napisano 10:58, 04.12.2024
no to z acekiem powinno śmigać na jakichś 1,1 bara, od i takiej konfiguracji jak napisałem bym zaczął, pytanie jeszcze jest takie - w jakim stanie jest ten reduktor, po 100kkm może też wymagać albo regeneracji albo wymiany, bo w środku może być mnóstwo syfu plus wyklepany zawór i takie tam...
a co do listwy wtryskowej PB - bardzo łatwo się ją wyciąga
#23
Napisano 11:21, 04.12.2024
Mam plany zmieniać samochód, także niewiem czy jest sens pakować się w jeszcze większe koszta. I tak zastanawiałem się czy nie olać tych wtrysków i zostawić przyszłemu właścicielowi. Do zestawu wymiana butli za rok jeszcze.
#24
Napisano 23:25, 11.12.2024
z tym filtrem odstojnikowym to jest tak, że ilu ludzi tyle opinii, jedni twierdzą że warto go zamontować, inni z kolei że nie ma sensu, ja się nie zdecydowałem, testuję obecnie bulpren od certoolsa, taki w tradycyjnej obudowie, po wymianie się okaże co to warte, ale to jeszcze jakieś 2-3 miesiące... jeżeli chcesz zmieniać auto to ja nie inwestowałbym, napraw to co trzeba, tak żeby nie sprzedać komuś zepsutego (no chyba, że w umowie zamieścisz odpowiedni wpis), a udoskonalenia zostaw przyszłemu właścicielowi
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, Hana2000
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Silnik hondy j35a V6 wypalanie pokrywy zaworów w okolicy cewki zapłonowejNapisany przez fawek , 16 lip 2024 ![]() |
|
![]()
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
żarnik LED D2SNapisany przez PanPulpecik , 03 cze 2024 ![]() |
|
![]()
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 ![]() |
|
![]()
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 ![]() |
|
![]()
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 ![]() |
|
![]()
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych