Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Wymiana wtryskiwaczy- jakie?

all_gen Hana2000

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
23 odpowiedzi w tym temacie

#16 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 377 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 16:32, 27.08.2021

Zamontuj bez dysz. I tak trzeba wystroić i tak
  • 0

#17 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:07, 27.08.2021

no tak, ale to chyba nie jest problemem
https://autogas-alex...wacz-barracuda/
115 na ciśnieniu w okolicach 1 Bara powinna latać bez dysz w cl7, ciśnienie 1.2 to dysza 2.7 mm może 2.8,
w cl9 baracuda 130 lata bez dysz z ciśnieniem 1.35, leci na bogato aż do odcinki, bez pętlenia oczywiście, tak miałem w swoim byłym cl9
reduktor trzyma ciśnienie na full bucie?

TrzymaŁ 7 lat temu, teraz nie sprawdzałem ;)

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#18 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1678 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 70
Wzorowa

Napisano 07:06, 28.08.2021

hehe, to sprawdź, bo może się okazać że jeszcze to wymaga regeneracji/ wymiany, po 7 latach może być sztywna membrana w środku, przez co będzie ci mocno spadać ciśnienie właśnie na max bucie szczególnie na wysokich obrotach

mój zavolik przed regeneracją też nie trzymał, leciało w dół o co najmniej 0.5 bara ;), a po czyszczeniu, wymianie membran na nowe + lekki tuning w środku, but w podłogę i 7k rpm spadało 0.1, także rób raz wszystko :)


  • 0

#19 niemcu

niemcu
  • Forumowicz
  • 524 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:58, 02.12.2024

Podepnę się.
U mnie leje jeden wtrysk. Chciałem ogarnąć samemu wymianę, natomiast podjechać na strojenie tylko. Obecnie mam zamontowane hany złote. Rozumiem, że wymiana na Barracuda będzie dobrym pomysłem. Niestety nie wiem jaki model wziąć do mojej cl7 2.0. Instalacja ma już łącznie 10 lat i ponad 100000 km przelotu.

Użytkownik niemcu edytował ten post 22:59, 02.12.2024

  • 0

#20 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1678 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 70
Wzorowa

Napisano 08:00, 04.12.2024

120 bez dysz przy ciśnieniu jakieś 1,1 powinna spokojnie wykarmić cl7, reduktor jaki masz? pytam bo nie każdy schodzi do 1 bara i na dodatek stabilnie pracuje z takim ciśnieniem, no ale jakby co, to zawsze można ewentualnie dysze zastosować w barakach


  • 1

#21 niemcu

niemcu
  • Forumowicz
  • 524 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 10:37, 04.12.2024

W świadectwie homologacji wpisane jest ACR01. Zastanawiam się czy konieczne będzie wymienianie uszczelek i jakie jeszcze elementy dokupić? Prawdopodobnie czeka mnie demontaż listwy wtryskowej benzyny, cieżko dojść do końcówek gumowych od wtrysków gazu.
https://imgur.com/a/kEtODtY
  • 0

#22 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1678 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 70
Wzorowa

Napisano 10:58, 04.12.2024

no to z acekiem powinno śmigać na jakichś 1,1 bara, od i takiej konfiguracji jak napisałem bym zaczął, pytanie jeszcze jest takie - w jakim stanie jest ten reduktor, po 100kkm może też wymagać albo regeneracji albo wymiany, bo w środku może być mnóstwo syfu plus wyklepany zawór i takie tam... 

a co do listwy wtryskowej PB - bardzo łatwo się ją wyciąga


  • 0

#23 niemcu

niemcu
  • Forumowicz
  • 524 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 11:21, 04.12.2024

A zmiana filtra fazy lotnej na odstojnikowy ma sens większy? Wkładów i tak używam z włókna szklanego - certools.
Mam plany zmieniać samochód, także niewiem czy jest sens pakować się w jeszcze większe koszta. I tak zastanawiałem się czy nie olać tych wtrysków i zostawić przyszłemu właścicielowi. Do zestawu wymiana butli za rok jeszcze.
  • 0

#24 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1678 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 70
Wzorowa

Napisano 23:25, 11.12.2024

z tym filtrem odstojnikowym to jest tak, że ilu ludzi tyle opinii, jedni twierdzą że warto go zamontować, inni z kolei że nie ma sensu, ja się nie zdecydowałem, testuję obecnie bulpren od certoolsa, taki w tradycyjnej obudowie, po wymianie się okaże co to warte, ale to jeszcze jakieś 2-3 miesiące... jeżeli chcesz zmieniać auto to ja nie inwestowałbym, napraw to co trzeba, tak żeby nie sprzedać komuś zepsutego (no chyba, że w umowie zamieścisz odpowiedni wpis), a udoskonalenia zostaw przyszłemu właścicielowi


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, Hana2000

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq