XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Co sprawdzić przy sporym ubytku oleju ?
#31
Napisano 21:43, 08.07.2010
#32
Napisano 07:18, 09.07.2010
Kup to
http://www.allegro.p...nzyna_fvat.html
i rób samemu pomiary. Nie wiem czy ten Twój mechanik bardziej głupi czy leniwy.
No właśnie chyba zainwestuję i sobie kupię i sam spróbuje zrobić pomiaru według linku który ktoś mi tu podrzucił na poczatku tego topicu.
[ Dodano: 2010-07-09, 08:21 ]
A ja myslalem ze za mocno korek zakrecam he he... A co do "spalania" oleju to mam wrazenie , ze styl jazdy ma ogrmne znaczenie. Zlamalem kostke i zona sie zajela "fajera" a ja sprawdzaniem poziomu oleju oczywiscie i co, wielkie hmm bo accordeon ani grama przez ok. 2000km nie "mlasnal" kiedy normalnie (czyli ja sie zajmuje przelaczniczkami) ok. 0.5 litra..
Tzn masz tu na myśli sposób i częstotliwość przełączania gazu ? Bo nie skumałem Jeśli chodzi o kręcenie silnika natomiast to niestety ale specjalnie staram się nie żyłowac silnika i kręcę średnio do max 4 tys.
#33
Napisano 18:17, 09.07.2010
#34
Napisano 22:58, 09.07.2010
jajcarzd1, faktycznie, zmień mechanika może Jak Ci zjada takie ilości oleju to na pewno nie przez uszczelniacze zaworowe. Jak je wymienisz a potem zmienisz silnik to tylko stracisz. Jeśli nie chcesz wkładać lepszego silnika to zrób remont i tyle, będziesz wiedział co masz.
Dziś wymienie olej, pojeżdzę izobacze czy będzie choć trochę lepiej. Potem pewnie sobie sam zakupię miernik i zmierzę ciśnienie. Ale mówisz że jeśli pali 1L na 1500km no nie może byc to przyczyna tylko uszczelniaczy ? Tylko muszą byc ksopane też pierścienie i może coś jeszcze ?
[ Dodano: 2010-07-10, 15:20 ]
Wymieniłem olej na valvoline'a zobaczymy jaki będzie efekt. Natomiast byłem u znajomego i sprawdziliśmy ciśnienie w każdym z cylindrów i średnio na każdym jest ok. 13 jednostek więc złe nie jest jeśli 14 jest nominalne. Z tym że sprawdziłem to po zalaniu nowym olejem i nie wiem czy na startm było tak samo. Druga sprawa że zauważyłem że pierwsza świeca (licząc od lewej) jest bardziej okopcona niż pozostałe. O czym to może świadczyć ?
#35 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:08, 24.08.2010
#36
Napisano 09:24, 27.09.2010
#37
Napisano 09:43, 27.09.2010
Skąd takie dane o tym spalaniu oleju? Bo w książce accordowej nie doszukałem się takich informacji.
Większość producentów samochodów podaje taką wartość, aby wykluczyć ew reklamacje silnika.
0,4l na 1000km to już sporo jak na 1,8
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#38
Napisano 09:56, 27.09.2010
Ja w sumie też mam problem z braniem oleju. Niedawno wymieniałem i po 1500km z poziomu max spadło do min. Przed wymianą było podobnie, olej Valvoline MaxLife, wcześniej DuraBlend. Auto ma przejechane 130k, kupione od pierwszego właściciela. Przebieg wygląda na rzeczywisty. I co z tym zrobić, dolewać olej i olewać problem?
#39
Napisano 10:14, 27.09.2010
No to nie wiem już w sumie co z tego wynika, że 1l na 1000km mieści się w normie czy nie?
to znaczy że 1l na 1000km to silnik do remontu, ale producet się zabezpieczył przed tym i sobie ustalił taka normę
I co z tym zrobić, dolewać olej i olewać problem?
Jeśli jedyny problem to te branie oleju to bym olał sprawę, wyremontować zdążysz zawsze, a dolewki oleju to nie jest duży koszt.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#40
Napisano 10:26, 27.09.2010
#41
Napisano 11:34, 27.09.2010
#42
Napisano 11:39, 27.09.2010
A może katowali go na zimnym silniku?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#43
Napisano 12:00, 27.09.2010
#44
Napisano 12:03, 27.09.2010
Ja nie napisałem, że wiem że było użytkowane tak jak się należy, bo i skąd mam to wiedzieć. Dziwi mnie tylko, że przy takim przebiegu mam takie problemy i że akurat accordy VI z silnikiem 1.8i przewijają się na tym forum z takimi problemami.
#45
Napisano 12:29, 27.09.2010
Sama regulacja zaworów to już czynnośc bardzo ważna gdzie wszystkie marki mają samoregulacje. Ja też dwa lata temu pojechałęm do znajomego mechanik a i pytam ile regulacja zaworów a on do mnie "wez przecież tu masz samoregulacje, wszystkie maja już teraz samoregulacje"
Spory ubytek oleju w acco to absolutnie nie jest norma, tylko poszczególne przypadki, i nie tak jak piszesz że "wszystkie".
Wielu osobom znanym osobiście nie bierze oleju, a mają czasem przejechane po 200tys km i więcej.
Ja jakbym jeździł spokojnie do 3-4 tys to bym nie dolewał nic, a tak jak czasem przycisne to mi pali ok 0.7- 1l na 10 tys km.
To jest silnik wysokoobrotowy, tu możesz bez strachu kręcić go do 6 tys i on wtedy dopiero idzie. I nie boje się że coś mu się stanie.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych