XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Co sprawdzić przy sporym ubytku oleju ?
#16
Napisano 08:43, 07.07.2010
Ja obecnie mam jeszcze Mobil 1 10W40, ale zmieniam na dniach na Motul 6100 Synergie 10W40...
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#17
Napisano 08:46, 07.07.2010
[ Dodano: 2010-07-07, 09:49 ]
Tu możesz poczytać kto z forum na jakim oleju jeździ: http://www.accordklu...opic.php?t=4962
Ja obecnie mam jeszcze Mobil 1 10W40, ale zmieniam na dniach na Motul 6100 Synergie 10W40...
Heh no właśnie czytam ten topic co zapodałeś. No ja mam też mobila ale to nie jest mobil 1, tylko mobil S albo mobil super 2000 i Ty chyba też takiego nie masz bo wczoraj nawet się o to sprzeczałem ze sprzedawcą. Bo ogólnie przyjęło się na każdego mobila mówić mobil 1. Ja własnie mam mobila i chce go zmienić
#19
Napisano 09:00, 07.07.2010
jak olej to nie castrol i nie mobil
No mobila mam i chce zrezygnować. A co do castrola to masz jakieś konkretne podparcie co do swej opinii ?
#22
Napisano 09:52, 07.07.2010
[ Dodano: 2010-07-07, 10:54 ]
po odkręceniu korka oleju jest dość dobre podciśnienie
Jakie podciśnienie , przecież jest odma
#23
Napisano 10:04, 07.07.2010
Za jakiś miesiąc będę szukał straconych "koni" to zrobię fotki jak wygląda silnik który ma przejechane 80 tys na castrolu magnatecu i gazie
[ Dodano: 2010-07-07, 10:54 ]po odkręceniu korka oleju jest dość dobre podciśnienie
Jakie podciśnienie , przecież jest odma
Hmm nie wiem tak jak wpsomniałem zbyt wielkim mechanikiem nie jestem. Stwierdził po odkręceniu korka oleju że jeśli go dobrze trzyma to dół czyli pierścienie powinny być prawdopodobnie ok.
#26
Napisano 11:06, 07.07.2010
Stwierdził po odkręceniu korka oleju że jeśli go dobrze trzyma to dół czyli pierścienie powinny być prawdopodobnie ok.
że co robi? Mechanik się zatrzymał chyba na polonezach
Heh no trudno orzec paru znajomych ludzi u niego robi różne rzeczy i problemu nie ma. Po drugie to była jego taka luźna sugestia, poza tym sam ma jużchyba 3go accorda więc może takim laikiem nie jest
#27
Napisano 11:18, 07.07.2010
Ja nie twierdze że to zły mechanik, śmieszy mnie tylko jak można na podstawie korka oleju ocenić stan silnika. Owszem kiedyś tak się robiło, ale to w skodach 120 jakieś 20 lat temu.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#28
Napisano 11:23, 07.07.2010
czyli odkrecajac korek oleju mozna sprawdzic jakie jest podcisnienie? I reką sprawdzał to podciśnienie? I pewnie jeszcze określił stopień zużycia pierścieni, panewek, sprawdził cylindry oraz zmioeżył ciśnienie na poszczególnych cylindrach
Heh nie no aż tyle diagnoz nie postawił tylko jedną na temat pierścieni, dlatego chcę po wymianie oleju jak dalej będzie to samo zrobić pomiary ciśnienia.
#29
Napisano 15:49, 07.07.2010
http://www.allegro.p...nzyna_fvat.html
i rób samemu pomiary. Nie wiem czy ten Twój mechanik bardziej głupi czy leniwy.
Do zobaczenia na trasie.
#30
Napisano 21:36, 08.07.2010
czyli odkrecajac korek oleju mozna sprawdzic jakie jest podcisnienie? I reką sprawdzał to podciśnienie? I pewnie jeszcze określił stopień zużycia pierścieni, panewek, sprawdził cylindry oraz zmioeżył ciśnienie na poszczególnych cylindrach
Heh nie no aż tyle diagnoz nie postawił tylko jedną na temat pierścieni, dlatego chcę po wymianie oleju jak dalej będzie to samo zrobić pomiary ciśnienia.
A ja myslalem ze za mocno korek zakrecam he he... A co do "spalania" oleju to mam wrazenie , ze styl jazdy ma ogrmne znaczenie. Zlamalem kostke i zona sie zajela "fajera" a ja sprawdzaniem poziomu oleju oczywiscie i co, wielkie hmm bo accordeon ani grama przez ok. 2000km nie "mlasnal" kiedy normalnie (czyli ja sie zajmuje przelaczniczkami) ok. 0.5 litra..
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych