Witam jak w tytule przydażyła się taka sytuacja, że w accordzie type s k24 z3 obróciła mi się panewka na 3 cylindrze. Z uwagi na uszkodzenie wał kwalifikuje się na 3 szlif. I teraz mam problem ze znalezieniem panewek do tego silnika na 3 szlif? Czy ktoś przerabiał taki temat lub jest w stanie mi pomóc w tym temacie? Może ktoś ma wiedzę, gdzie można dostać takie panewki lub sprawdzony pewny wał korbowy? Dodam, że auto jeździlo cały czas bezawaryjnie bez poboru oleju na 5w30 aż nagle zaczeła klepać panewka
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Accord VIII Type S K24z3 obrócona panewka - pomoc
#1
Napisano 20:31, 23.09.2020
#2
Napisano 20:52, 23.09.2020
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#3
Napisano 20:58, 23.09.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#4
Napisano 12:06, 24.09.2020
dokładnie, honda nie przewiduje szlifów wału, w aso nie kupisz podwymiarowych panewek, a skoro tak to znaczy że wałów hondy się nie szlifuje, no i z tego powodu jeżeli chcesz zrobić raz a dobrze to albo szukaj wału (+ to co pisze młodyolek wyżej) albo słupka, na jakims portalu kiedyś pisali że wały hondy są powierzchniowo utwardzane i z tego powodu szlif powyżej 0,25 jest wyrzucaniem kasy w błoto, ponoć 0,25 wychodzi jeszcze w tej utwardzonej warstwie, ale nie biorę odpowiedzialności za to info, jeżeli ktoś z was ma wiedzę to niech potwierdzi albo zdementuje, faktem jest że np. ACL (nie wiem czy jeszcze istanieją/ produkują) nie produkowała innych panewek niż nominał i 0,25, może rzeczywiście jest cos na rzeczy...
#5
Napisano 15:28, 24.09.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#6
Napisano 19:41, 24.09.2020
jak jest do K serii nie wiem bo nie zgłębiałem tematu, ale kiedyś do civiców (D seria) były dostępne nawet 1.00 oczywiście w zamienniku (produkowało to TDC i LLC na przykład, jak widzę w internetowych katalogach już to nie jest dostępne i w sumie bardzo dobrze że wycofali...), tyle ze każdy kto zrobił 0.50 i więcej, robił ponownie, znaczy szukał wału ewentualnie silnika bo znowu stukało, na forum crxa czy civica 4 gen w archeo można znaleźć kilka obszernych tematów na ten temat, także wniosek jest jeden - jeżeli spustoszenia są większe niż 0.25 to wał na złom nawet jeżeli są panewki, i szukać sprawnego
Użytkownik rafisz edytował ten post 19:43, 24.09.2020
#7
Napisano 20:03, 24.09.2020
#8
Napisano 21:10, 24.09.2020
Użytkownik mlodyolek edytował ten post 22:17, 24.09.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#9
Napisano 22:15, 25.09.2020
Dzieki za informacje słupek znaleziony zobaczymy w jakim bedzie stanie. Faktycznie szkoda ryzykować z tym 3 szlifem. Jeszcze raz dzieki za rady.
#10
Napisano 08:14, 26.09.2020
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych