Osobiście wożę 2 cegły w bagażniku i na stromych podjazdach/zjazdach się przydają (lepsze niż każdy ręczny)
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Hamulec reczny
#76
Napisano 00:44, 13.02.2015
#77
Napisano 01:08, 13.02.2015
Super rozwiązanie = tylko 2 cegły bagażniku i na stromych podjazdach/zjazdach jest wszystko OK.
Hej dlaczego nikt na to jeszcze nie wpadł? Szukajcie cegieł jak jest problem!
Przy odrobinie wyobraźni można przewidzieć co może się stać w skrajnych okolicznościach, np. jak tylko jedna strona trzyma.
Dajmy na to np. kobiecie dwie cegły w razie czegoś, np. . w Szwajcarii pod górkę albo z gorki w śniegu, na autostradzie...super!
W Niemczech na przeglądzie taka lipa nie przejdzie jak tylko jedna strona trzyma = finito -> 0 przegląd !
Ps.: W Polsce każdy jest szczęśliwy jak tylko ktoś przejdzie przegląd. ("Święto w rodzinie")
Czy auto jest OK., to jest nie takie ważne!
edit: przeglad DEKRA 63,50eur + badanie spalin 32,50eur = razem 96,00 eur
Użytkownik Kardynal edytował ten post 14:09, 13.02.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#78
Napisano 07:15, 13.02.2015
kardynał z ciekawości ile przegląd w niemczech kosztuje ?
#79
Napisano 09:10, 13.02.2015
#80
Napisano 02:25, 14.02.2015
Ogólnie nigdy nie przywiązywałem uwagi do ręcznego bo od czasów cinquecento 700 kilka lat temu gdzie mi w zimie przymarzał ręczny to nie używam.
Własnie miałem tak samo - odzwyczaiłem się zwłaszcza że latem przestał działać poprawnie - i wypadł przegląd .
Okazało się że nieużywany hamulec ręczny nie działa na lewym kole. Ale przegląd został podbity. Niestety pan diagnosta zaciągnął ręczny na maksa i jak miałem pół centymetra luzu tak zrobiło się 3 centymetry. W domu okazało się że lewa felga ciepła (nie gorąca, wracałem wolnym tempem) , a tarcza fioletowa.
Uwazajcie na przeglądy i zacinające sie ręczne .
Mam nadzieję ze obejdzie sie bez wymiany tarcz , naprawa zacisków mi wystarczy .
zakupie...osłona katalizatora CL9
#81
Napisano 14:53, 14.02.2015
Jak z pół centymetra luzu zrobiło się 3 centymetry to znaczy że prawdopodobnie dźwignia hamulca ręcznego została przesunięta i nie powróciła na swoje miejsce.
Nie pozostaje ci nic innego jak doprowadzić ręczny hamulec do porządku.
Zrobisz raz i będziesz miał spokój na lata.
Jeśli chcesz dalej jeździć do reperacji bez grzania tarczy hamulcowej możesz spróbować przesunąć dźwignię hamulca ręcznego na swoje miejsce z powrotem.
Zdejmij kolo i np. lekko pukając w dźwignie przesuń dźwignie tak żeby dźwignia oparła sie na bolcu zacisku hamulcowego.
Mam nadzieję ze dobrze znalazłem twoją wersje hamulcy tylnich, bo są dwie w CL9.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 14:57, 14.02.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#82
Napisano 07:57, 15.02.2015
#83
Napisano 19:52, 15.02.2015
Odkopię temat.
Zawsze miałem tak, że zaciągnięcie na jeden ząbek powodowało zablokowanie kół na tyle, że przy małych pochyleniach auto stało. Zawsze też było czuć, że linkę ciągniemy z wyczuwalnym oporem od zera.
Przez ok. 2-3 tygodnie pojawił się martwy zakres. Teraz mam tak, że pod pierwszy ząbek dźwignia chodzi bez żadnego oporu tak jakby nie ciągnęła w ogóle linki. Zapala się też kontrolka na kokpicie kiedy dźwignia jest "luźna". Pierwszy ząbek praktycznie nie blokuje.
Czy to jest kwestia tylko regulacji? Dla mnie dziwne jest to by przez tak krótki okres tak nagle pojawił się martwy zakres. To jest normalne zjawisko?
Minęło pół roku i dosłownie w 10 minut wszystko w róciło do normy. Początek 50km podróży i ręczny ma zakres martwy na dwa ząbki. W trasie kilka razy użyłem ręcznego i wszystko wróciło do normy.
O co chodzi?
VII gen., i-ctdi, 2005r., 5,12l/100km a na co dzień w korkach 0l/100km
Spalanie długodystansowe: 124700 -> 5,78l/100km. Wcześniej było: 39134km -> 6,46l
#84
Napisano 20:05, 15.02.2015
@cmsydney, prawdopobnie masz hamulec ręczny na granicy poprawnej pracy.
Poniżej link do zacisku tylnego, podejrzany szczególnie mechanizm ślimakowy w tłoczku zacisku, sprężyna:
http://www.partsbase...ear-brake-disk/
Powyższe ma sens jeśli masz VI gen ?
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#85
#86
Napisano 00:27, 11.03.2015
Jeśli chcesz dalej jeździć do reperacji bez grzania tarczy hamulcowej możesz spróbować przesunąć dźwignię hamulca ręcznego na swoje miejsce z powrotem.
Zdejmij kolo i np. lekko pukając w dźwignie przesuń dźwignie tak żeby dźwignia oparła sie na bolcu zacisku hamulcowego.
Dzięki za rade , zajrzałem pod samochód i kluczem 13 udało mi sie przekręcić nieco śrubę napinając luźną linkę i dźwignię hamulca ręcznego . To ta sruba na "godzinie 10" od wskazanej strzałka dzwigni.
Hamulec został juz naprawiony poprzez wymianę zacisków na regenerowane. Zalecenie mechanika - używać hamulca stojąc na każdych światłach.
Użytkownik czekoladka edytował ten post 00:32, 11.03.2015
zakupie...osłona katalizatora CL9
#87
Napisano 10:01, 11.03.2015
Takie napięcie daje to samo co w środku naciągnięcie linki?
#88
Napisano 10:41, 11.03.2015
Takie napięcie daje to samo co w środku naciągnięcie linki?
nie
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#89
Napisano 19:12, 12.03.2015
Hamulec został juz naprawiony poprzez wymianę zacisków na regenerowane. Zalecenie mechanika - używać hamulca stojąc na każdych światłach.
Czy ten mechanik to może również montuje sworznie młotkiem?
Cytat: Hamulec postojowy (ręczny) to układ hamulcowy pojazdu służący do jego unieruchamiania podczas postoju auta, jak i jako element awaryjnego systemu hamulcowego.
Czasami jeszcze jest używany przy starcie np. po górkę....ale na każdych światłach....bez przesady.
Użytkownik Kardynal edytował ten post 19:19, 12.03.2015
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
#90
Napisano 20:21, 12.03.2015
No nie żartujcie, wedle dzisiejszych przepisów trzeba zaciągać ręczny na czerwonym świetle ?
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych