Dodałem już na inny hosting dzięki za info
Użytkownik Muldi edytował ten post 08:34, 30.04.2021
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 08:33, 30.04.2021
Dodałem już na inny hosting dzięki za info
Użytkownik Muldi edytował ten post 08:34, 30.04.2021
Napisano 09:14, 30.04.2021
Możesz napisać coś więcej albo dać link do tematu na forum gdzie opisałeś problem ?
Napisano 09:27, 30.04.2021
Napisano 09:36, 30.04.2021
Jak wyglądały twoje gładzie cylindrów masz jakieś foto ? jeśli K24 to a3 ?
Napisano 12:00, 30.04.2021
Co ci po gładziach jak tego nie opłaca się robić - chyba , że samemu w ramach rozwoju.
Wymienia się słupek i już.
I tak przy okazji wyjdą jeszcze inne rzeczy - sprzęgło, chłodnica i robi się niezła górka PLN.
Tematów o adaptacji k24 jest wiele . Poczytaj sobie.
np. http://www.accordklu...ap-k20a6-k24a3/
Napisano 21:54, 05.06.2021
Napisano 22:16, 05.06.2021
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
Napisano 22:17, 05.06.2021
Napisano 00:46, 06.06.2021
albo ktores koleczko osprzetu, bo slychac, ze silnik/gorny walek rowno chodzi, tylko cos lata, akurat najlatwiejsze do eliminacji (zdjac pasek), jezeli nie to rozbierac, bo pewnie to co wyzej
Napisano 07:46, 06.06.2021
Dzięki wielkie za rady, czekam na wolny termin i będzie sprawdzane
Napisano 17:14, 13.09.2022
Na wstepie Witam Wszystkich Hondziarzy
A więc tak, użytkuje accorda z silnikiem k20a6, przebieg 220 tys, na szczescie na razie stuków puków w silniku brak, ale po przeczytaniu tego watku o puchnących tłokach i tym samym zacierających sie cylindrach zmieniłem zdanie o silniku o którym myslałem ze jest dość pancerny, jak sie okazuje nie jest.
Ale o co mi chodzi .... przeczytałem ten temat i obraz jaki mi sie wyklarował w głowie to taki ze w każdym przypadku stuki tłoka o cylinder i tym samym zatarcie nastepowało po porządnym przegonieniu silnika w okolicach predkości maksymalnej. Wniosek z tego taki że silnik ten powinno sie użytkować do max 4500 obr czyli do momentu załaczenia vteca, a raczej do 4400 obr czyli jezdzic tak żeby tego vteca nie załączac jak sie okazuje we wszystkich przypadkach to załączenie vteca w k20a6 powoduje ze wszystkie 8 zaworów dolotowych zostaje otwarte, silnik dostaje dużo wiecej powietrza a co za tym idzie dużo wiecej paliwa i dochodzi do puchniecia tłoków od nadmiernej temperatury. W tym momencie zadaje sobie pytanie to na co komu taka Honda ? Żeby jezdzic do 4000 obr to sie diesla kupuje.
Moja teoria jest taka że w tych silnikach Honda dała ciała, wałki sie wycierają, tłoki puchną, do tego dochodzą słuchy że ten silnik ma coś też ze smarowaniem.
Słaba ta K-seria
Napisano 18:21, 14.09.2022
Napisano 18:49, 14.09.2022
Słaba, niestety silniki są dość awaryjne. Choć nie tylko Honda bo i rownież inni producenci mają wpadki, i to większe. Vtec załącza się pomiedzy 2200-2800 obr/min
W tych zakresach nie załącza się vtek, chyba że po reflashu.
Napisano 19:51, 14.09.2022
przy 4500 czuje ze silnik zaczyna inaczej pracowac i jest lekkie wciśniecie w fotel od przyrostu mocy wiec obstawiam ze to w tym momencie do gry wchodzą kolejne zawory dolotowe, a przy ok 2200 a 2800 to chyba vtc sie uaktywnia
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych