Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#316 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:42, 28.12.2016

Faktycznie :O, muszę zwrócić honor, jednakże moje acco mnie w kulki robi albo moja pamięć :)


  • 0

#317 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:24, 01.01.2017

Wnioskuję że takie przypadki zdarzają się raczej po większym butowaniu ?? Czytałem kilka przypadków i przeważnie większości zdarzało się to po jeździe prędkościami autostradowymi, 180km/h to będzie jakieś +- 5800 RPM, może zawór VTEC nie puszcza tyle oleju ile ma ?

Po pierwsze sory ale to nie są przypadki bo to idzie w setki jak nie więcej tylko wada tego silnika tak jak np. uszczerbki w wałkach rozrządu trzeba to jasno i uczciwie napisać. Póżniej silnik został poprawiony bo w k20z2 juz nie było tego problemu. nie ma co zganiać na butowanie bo przecież podobno silniki Hondy właśnie lubią wysokie obroty a przecież po to jest odcięcie zapłonu żeby obrotów bezpiecznych dla silnika nie przekraczać. z tego co wiem to nie tylko w accordach te silniki mialy taka przypadłość ale też w CRV


  • 0

#318 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 22:36, 01.01.2017

w CRV mojego wujka z 2004r również wałki się wytarły..:/ silnik k20...


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#319 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 369 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 23:41, 01.01.2017

Pany sprzedawać hondy z k20a6 zanim zacznie stukać: )
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#320 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 00:17, 02.01.2017

Hej :)

Pany sprzedawać hondy z k20a6 zanim zacznie stukać: )

Tylko kto to kupi... na złom trzeba zawieźć ;)

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#321 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:33, 02.01.2017

Hej :)
Tylko kto to kupi... na złom trzeba zawieźć ;)

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona

heee...nie no nie ma co popadać w skrajności bo przecież wymiana samego słupka silnika to koszt niecałych trzech tysięcy więc tyle ile w innych autach np.wymiana dwumasy lub rozrządu. Natomiast ważne jest żeby umieć to zdiagnozować nie popadając w niepotrzebne koszty. Dużo posiadaczy accordów utopiło kupę kasy w diagnostykę niepotrzebnie.zamiast ironizować i śmiać się można by coś zrobić by inni juz w takie koszty nie popadali


Użytkownik AGENT edytował ten post 21:40, 02.01.2017

  • 0

#322 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:57, 05.01.2017

Czyli wychodzi na to że póki co itak zostaje etap - lać i jeździć do czasu (odpukać) aż nie zacznie się coś dziać :). Jedyne co pozostaje, to tak jak mówi kolega AGENT pomoc w prawidłowej diagnozie żeby nie pchać się w zbędne koszty.


  • 0

#323 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:12, 05.01.2017

Czyli wychodzi na to że póki co itak zostaje etap - lać i jeździć do czasu (odpukać) aż nie zacznie się coś dziać :). Jedyne co pozostaje, to tak jak mówi kolega AGENT pomoc w prawidłowej diagnozie żeby nie pchać się w zbędne koszty.

zgadza się kolego...i teraz pasowałoby żeby jak najwiecej użyktkowników którzy maja za soba taką awarie sie zdłosiło i napisalo jakieś swoje sugestie co do diagnostyki...szkoda tylko że najczęściej jest tak że ci którzy usuneli awarie nie zadają sobie tyle trudu by to opisać itp...


  • 0

#324 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:41, 16.01.2017

a ja mam pytanie - były przypadki stukania K20 pracujących tylko na PB? 


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#325 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:01, 16.01.2017

z tego co wiem to były...


  • 0

#326 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 10:28, 16.01.2017

Na bank były..Tak więc to nie wina LPG..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#327 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:34, 16.01.2017

dzięki, bo tak jakoś mi się nasunęło :) Czyli to ewidentna jakaś wada silnika


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#328 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 11:32, 16.01.2017

u mnie k20 stuka od dluzszego czasu, duzo rzeczy juz sprawdzilem!

jak ogarne temat dam znac co bylo przyczyna

 

poki co sprawdzilem:

spreżanie - ok

odlaczalem cewki - zaden cylinder nie zmienil dzwieku

walki rozrzadu - ok

luzy zaworowe - ok

koło VTC się zapina

odłączenie zaworu VTC nie zmienia dźwięku

 

lancuch nie wydaje sie się wyciągnięty choć koła pasowego nie zrzuciłem więc nie mam pewności

postanowilem w piątek podmienić na próbę napinacz łańcucha rozrządu

 

po zdjęciu napinacza moim oczom ukazał się ślizg, gdzie jak to ja wszystkiego zawsze muszę się dotknąć

zacząłem nim ruszać na boki przez oczko rewizyjne i w pewnym momencie usłyszałem identyczne stuknięcie

moja odwaga wzrosła więc robiąć dynamiczniejsze ruchy czyli dość szybko prawo-lewo uzyskałem dźwięk identyczny (w mojej subiektywnej ocenie) do tego który trapi mój silnik

założyem drugi napinacz no i niestety okazało się że przez moje ów zabawy rozrząd przeskoczył :D (kompresje sadzi w wydech)

mimo to nie żałuję, bo możliwe ze w tym nieszczesciu jest tez troche szczesliwego faktu

 

w tym tygodniu spróbuję się wbić do kogoś i zdejmę pokrywę rozrządu, będzie wszystko jak na dłoni :)


  • 0

#329 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 17:27, 27.01.2017

dalszy ciąg poszukiwań

----------------------------

 

werdykt na tą chwile postawiony jest na łańcuch rozrządu, ogniwka nie wskakują idealnie na wypusty

 

szukam teraz używanego łańcucha na próbę, żeby nie wyrzucić kasy w błoto ;) gdyby okazało się że stukanie będzie nadal

ten który zdemontowałem położyłęm poziomo/wzdłużnie na stole i przy takim ułożeniu gdzie ułożyłem go w pozycji nakrótszej jak się da wyszło mi 53,7cm długości

 

napinacz na nim wysunięty był około 16mm


  • 0

#330 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:23, 28.01.2017

a nie nagrałes jakiegos filmiku tego odgłosu?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq