Faktycznie :O, muszę zwrócić honor, jednakże moje acco mnie w kulki robi albo moja pamięć
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24
#316
Napisano 22:42, 28.12.2016
#317
Napisano 21:24, 01.01.2017
Wnioskuję że takie przypadki zdarzają się raczej po większym butowaniu Czytałem kilka przypadków i przeważnie większości zdarzało się to po jeździe prędkościami autostradowymi, 180km/h to będzie jakieś +- 5800 RPM, może zawór VTEC nie puszcza tyle oleju ile ma ?
Po pierwsze sory ale to nie są przypadki bo to idzie w setki jak nie więcej tylko wada tego silnika tak jak np. uszczerbki w wałkach rozrządu trzeba to jasno i uczciwie napisać. Póżniej silnik został poprawiony bo w k20z2 juz nie było tego problemu. nie ma co zganiać na butowanie bo przecież podobno silniki Hondy właśnie lubią wysokie obroty a przecież po to jest odcięcie zapłonu żeby obrotów bezpiecznych dla silnika nie przekraczać. z tego co wiem to nie tylko w accordach te silniki mialy taka przypadłość ale też w CRV
#318
Napisano 22:36, 01.01.2017
w CRV mojego wujka z 2004r również wałki się wytarły.. silnik k20...
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#319
Napisano 23:41, 01.01.2017
Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r
#320
Napisano 00:17, 02.01.2017
Tylko kto to kupi... na złom trzeba zawieźćPany sprzedawać hondy z k20a6 zanim zacznie stukać: )
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#321
Napisano 21:33, 02.01.2017
Hej
Tylko kto to kupi... na złom trzeba zawieźć
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
heee...nie no nie ma co popadać w skrajności bo przecież wymiana samego słupka silnika to koszt niecałych trzech tysięcy więc tyle ile w innych autach np.wymiana dwumasy lub rozrządu. Natomiast ważne jest żeby umieć to zdiagnozować nie popadając w niepotrzebne koszty. Dużo posiadaczy accordów utopiło kupę kasy w diagnostykę niepotrzebnie.zamiast ironizować i śmiać się można by coś zrobić by inni juz w takie koszty nie popadali
Użytkownik AGENT edytował ten post 21:40, 02.01.2017
#322
Napisano 07:57, 05.01.2017
Czyli wychodzi na to że póki co itak zostaje etap - lać i jeździć do czasu (odpukać) aż nie zacznie się coś dziać . Jedyne co pozostaje, to tak jak mówi kolega AGENT pomoc w prawidłowej diagnozie żeby nie pchać się w zbędne koszty.
#323
Napisano 21:12, 05.01.2017
Czyli wychodzi na to że póki co itak zostaje etap - lać i jeździć do czasu (odpukać) aż nie zacznie się coś dziać . Jedyne co pozostaje, to tak jak mówi kolega AGENT pomoc w prawidłowej diagnozie żeby nie pchać się w zbędne koszty.
zgadza się kolego...i teraz pasowałoby żeby jak najwiecej użyktkowników którzy maja za soba taką awarie sie zdłosiło i napisalo jakieś swoje sugestie co do diagnostyki...szkoda tylko że najczęściej jest tak że ci którzy usuneli awarie nie zadają sobie tyle trudu by to opisać itp...
#326
Napisano 10:28, 16.01.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#328
Napisano 11:32, 16.01.2017
u mnie k20 stuka od dluzszego czasu, duzo rzeczy juz sprawdzilem!
jak ogarne temat dam znac co bylo przyczyna
poki co sprawdzilem:
spreżanie - ok
odlaczalem cewki - zaden cylinder nie zmienil dzwieku
walki rozrzadu - ok
luzy zaworowe - ok
koło VTC się zapina
odłączenie zaworu VTC nie zmienia dźwięku
lancuch nie wydaje sie się wyciągnięty choć koła pasowego nie zrzuciłem więc nie mam pewności
postanowilem w piątek podmienić na próbę napinacz łańcucha rozrządu
po zdjęciu napinacza moim oczom ukazał się ślizg, gdzie jak to ja wszystkiego zawsze muszę się dotknąć
zacząłem nim ruszać na boki przez oczko rewizyjne i w pewnym momencie usłyszałem identyczne stuknięcie
moja odwaga wzrosła więc robiąć dynamiczniejsze ruchy czyli dość szybko prawo-lewo uzyskałem dźwięk identyczny (w mojej subiektywnej ocenie) do tego który trapi mój silnik
założyem drugi napinacz no i niestety okazało się że przez moje ów zabawy rozrząd przeskoczył (kompresje sadzi w wydech)
mimo to nie żałuję, bo możliwe ze w tym nieszczesciu jest tez troche szczesliwego faktu
w tym tygodniu spróbuję się wbić do kogoś i zdejmę pokrywę rozrządu, będzie wszystko jak na dłoni
#329
Napisano 17:27, 27.01.2017
dalszy ciąg poszukiwań
----------------------------
werdykt na tą chwile postawiony jest na łańcuch rozrządu, ogniwka nie wskakują idealnie na wypusty
szukam teraz używanego łańcucha na próbę, żeby nie wyrzucić kasy w błoto gdyby okazało się że stukanie będzie nadal
ten który zdemontowałem położyłęm poziomo/wzdłużnie na stole i przy takim ułożeniu gdzie ułożyłem go w pozycji nakrótszej jak się da wyszło mi 53,7cm długości
napinacz na nim wysunięty był około 16mm
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych