Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#271 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:25, 10.12.2016

poszło pw do ciebie...ja bym na twoim miejscu rozważyl zrobienie swapa od razu na silnik 2.4


  • 0

#272 wojtas12343

wojtas12343
  • Forumowicz
  • 206 postów
  • Skąd:Grodzisk Maz.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 02:25, 14.12.2016

Potwierdzam to co napisał wyżej kolega AGENT, wrzuć od razu K24A3.


  • 0

#273 bioly0909

bioly0909
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:mam Hanie?
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:58, 14.12.2016

ale wtedy chyba trzeba by było z komplenty z osprzętem tak? a komputer? elektryka?


  • 0

#274 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:56, 14.12.2016

Komputer, wiązka, skrzynia 6, pasowało by tempomat, chyba jeszcze półosie. I koszt dojdzie do 8-10 koła za 40 kM więcej. Jak nie robisz sam to staje się nieopłacalne.
A jakość zakupionych części to tak jak w Lotto.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Waldi. edytował ten post 09:58, 14.12.2016

  • 0

#275 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 11:01, 14.12.2016

@pawel84 wymieniałem olej miesiąc temu, gość miał oleje z beczki, myślę, ze tu jest pies pogrzebany.. honda jest czuła na olej i to moze byc przyczyna, ale pewności nie ma

podobnie miał jeden koleś - zmienił olej na półsyntetyk bo myślał że polepszy sprawę i niestety, depnął na autostradzie 200 km/h i jak już zwolnił to stukało...zatarty 1-szy cylinder

 

też kiedyś myślałem o swapie, ale to nie civic - za duże koszty i za dużo do wymiany - różnica w kwocie ostatecznej spora


Użytkownik tomazi78 edytował ten post 11:05, 14.12.2016

  • 0

#276 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:39, 14.12.2016

nie wzieliście panowie pod uwagę tego że stare podzespoły z 2.0 można sprzedać odzyskując trochę kasy...ja stary uszkodzony silnik sprzedałem na części odzyskując ponad połowę ceny "nowego"

 

Koledze poradziłem żeby rozważył swapa dając mu namiar do kogoś kto mógłby ewentualnie mu to zrobić na zamianę czyli stare podzespoły zabrać w rozliczeniu...


Użytkownik AGENT edytował ten post 22:39, 14.12.2016

  • 0

#277 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:29, 15.12.2016

Tak czy inaczej ja nie jestem akurat zwolennikiem swapa. Kasy od groma idzie i później problem ze sprzedażą.
  • 0

#278 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:31, 15.12.2016

nie wzieliście panowie pod uwagę tego że stare podzespoły z 2.0 można sprzedać odzyskując trochę kasy..

no właśnie...trochę

silnik 2.0 nie kosztuje tyle co 2.4, do tego dolicz pozostałe akcesoria, bo przeważnie kupujesz goły słupek. Nie wiem czy nie trzeba też ingerować w środku auta (pewny nie jestem), czyli np. licznik, wiązka bo zdaje się że też nie będzie pasować - w zależności od rocznika i wyposażenia dodatkowego


Użytkownik tomazi78 edytował ten post 07:45, 15.12.2016

  • 0

#279 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 734 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:33, 15.12.2016

Co ile km wymieniłeś olej? Po 200 kkm skróciłbym okresy od wymiany do wymiany o połowę.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka

 

A czemu?

 

ale wtedy chyba trzeba by było z komplenty z osprzętem tak? a komputer? elektryka?

 

W tym wypadku i tak to musisz zrobić bo podejrzewam będzie sypał błędami. Pierwszy z brzegu problem to elektroniczna przepustnica w K20Z2. Ty masz linkową?


  • 0

#280 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:30, 15.12.2016

ale przepustnicę do K20Z2 może założyć od K20A6, czyli tę która ma obecnie.


Użytkownik pawel84j edytował ten post 12:30, 15.12.2016

  • 0

#281 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 734 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:54, 15.12.2016

Jesteś pewien że będzie pasować do kolektora? 


  • 0

#282 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:39, 15.12.2016

W sumie popatrzyłem i czasem moźe nie pasować, chyba że cały kolektor da radę przełożyć.
  • 0

#283 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:31, 15.12.2016

Jest jeszcze jedna opcja żeby wsadzić słupek 2.4 na całym osprzęcie od 2.0 . gdzieś czytałem kiedyś na forum że ktoś to robił...wiadomo że osiągi nie będą dorównywać tym z 2.4 ale silnik napewno jest żywotniejszy i pewniejszy...


  • 0

#284 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:36, 15.12.2016

Tak też się da....chodzi na tym setupie

Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:36, 15.12.2016

  • 0
                       

#285 AGENT

AGENT
  • Forumowicz
  • 344 postów
  • Skąd:Dębica Podkarpackie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:45, 16.12.2016

Tak też się da....chodzi na tym setupie

wiesz z autopsji? czy znasz kogoś kto tak zrobił?może rzucisz jakiś link?


Użytkownik AGENT edytował ten post 20:48, 16.12.2016

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq