XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 19:35, 30.10.2012
#62
Napisano 20:05, 30.10.2012
#63
Napisano 22:31, 30.10.2012
#64
Napisano 23:12, 30.10.2012
Ale uwierzcie mi, to jest nic w porównaniu z wyjmowaniem gaźników w Honda Africa Twin..... półtorej godziny rozbierania motocykla, 20 minut szarpaniny i 3 godziny składania wszystkiego do kupy.
Mam taką teorię nawet że wyjęcie czegokolwiek z pojazdu, obojętne - samochodu czy motocykla to 50% czasu potrzebnego na wsadzenie tego z powrotem....
#65 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:20, 08.11.2012
http://www.samnapraw...rowek_honda.pdf
Myślę, że powinno wystarczyć w TYM wątku.
Pozdrowienia,
Hanek
#66
Napisano 11:43, 08.11.2012
Tuned by Cinsoft
#67
Napisano 08:59, 26.01.2013
#68
Napisano 08:50, 01.02.2013
http://sklep.ledy.pl...12v-p-1136.html
I pytanko jak rozumieć tą informację sprzedawcy:
Przed zakupem sprawdź czy instalacja w twoim aucie jest przystosowana do energooszczędnych żarówek diodowych.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#69
Napisano 08:32, 06.03.2013
Co mnie skusiło żeby to zrobić? Wymiana całego wewnętrznego oświetlenia (bez przycisków) na LEDy oraz chęć pomocy innym Może się komuś przyda.
#70
Napisano 11:04, 06.03.2013
Załączam poglądowy rysuneczek... Brakuje jeszcze kilku żaróweczek we wnętrzu ale to będę organoleptycznie sprawdzał i wtedy poprawie. Chyba, że dacie mi informacje jakie to są żarówki dokładnie z mocowaniami.
Co mnie skusiło żeby to zrobić? Wymiana całego wewnętrznego oświetlenia (bez przycisków) na LEDy oraz chęć pomocy innym Może się komuś przyda.
Bardzo przydatny rysunek.
Mam jednak pytanie czy przypadkiem w schowku nie powinno być też W5W ? U mnie taka żarówka działa.
Dodałbym też informację, że D2S to HID/xenon
Na rysunku masz też dwa razy oznaczoną popielniczkę
#71
Napisano 11:36, 06.03.2013
Bardzo przydatny rysunek.
Dzieki... Bede go rozwijal.
Mam jednak pytanie czy przypadkiem w schowku nie powinno być też W5W
Wielkościowo W3W i W5W sa takie same ale gdzies sie dokopalem, ze to ma byc 3W no i u mnie tez zarowka nie swiecila tak jasno jak 5W. Jakby nie bylo wejda obie. Roznica bedzie w jasnosci swiecenia.
Na rysunku masz też dwa razy oznaczoną popielniczkę
Jak sie przyjrzysz to jedno to popielniczka a drugie zapalniczka... Dwie zarowki oswietlaja te elementy aczkolwiek takie same
#72
Napisano 12:12, 06.03.2013
Jak sie przyjrzysz to jedno to popielniczka a drugie zapalniczka... Dwie zarowki oswietlaja te elementy aczkolwiek takie same
Moja wina, źle przeczytałem opis z zapalniczką i popielniczką
Swoją drogą, sądziłem, że tam siedzi tylko jedna żaróweczka.
#73
Napisano 01:08, 26.03.2013
#74
Napisano 18:07, 27.03.2013
Jak sie przyjrzysz to jedno to popielniczka a drugie zapalniczka... Dwie zarowki oswietlaja te elementy aczkolwiek takie same
Moja wina, źle przeczytałem opis z zapalniczką i popielniczką
Swoją drogą, sądziłem, że tam siedzi tylko jedna żaróweczka.
No a jaki jest symbol tej żarówki?
Ma ktoś jakieś info albo jakiś numer tej żarówki?
#75
Napisano 23:23, 27.03.2013
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych