Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

VTEC na LPG


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
181 odpowiedzi w tym temacie

#151 pg698

pg698
  • Forumowicz
  • 30 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:01, 05.08.2009

Wlew gazy mam "przy kole" w zderzaku, trochę narzekał bo ma dwie rury wydechowe po obu stronach. Co do uzasadnienia to było coś o wyszarpywaniu tego wlewu z tego miejsca ?(nie do końca zrozumiałem ale też mogłem teraz coś przekręcić także nie cytujcie).
Proszę jeszcze o dokładne info gdzie to dokładnie ma być - "źle zamontowany wielozawór w butli.Należy go przekręcić bliżej oparcia kanapy ", może proszę na obrazku zakreślić właściwe miejsce lub może jak to powiem to gaziarz będzie wiedział o co chodzi.

#152 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:06, 05.08.2009

Jedno zastrzeżenie to źle zamontowany wielozawór w butli.Należy go przekręcić bliżej oparcia kanapy z uwagi na to,iż przy niewielkiej ilości gazu w butli będą większe spadki ciśnienia.


Glinuś, a Tobie to się czasem nie pomieszało ?? ;-) Wielozawór jest zamontowany :ok
:mrgreen:

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#153 ibor

ibor
  • Forumowicz
  • 11 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:11, 05.08.2009

[ Dodano: 2009-08-05, 14:52 ]

Mi mówił że odradza montaż w klapce.

Uzasadnił tą wypowiedź :?:


Powiedział, że po jakimś czasie (częste wkręcanie reduktora, ładowanie pistoletu) może z czasem blach się wyginać i pękać oraz że pod zamontowanym zaworem (pomimo zastosowania środków antykorozyjnych) mogą pojawiać się bąble rdzy (pokazał to na swoim aucie) i faktycznie u mnie przy wlewie benzyny mam już taką nadgryzioną blachę.

W sumie to może ma i rację, nie wiem. Aż tak mi nie zależy - fakt żeby ładnie w zderzaku schował - zamontował.
Jak mu podałem jakie graty chcę (scorpion ST, Matric HD533, Stag 300plus, filtr FL-02) to żadnych problemów nie robił wręcz był zadowolony że ktoś chce porządne graty mieć. Coś tam mówił że reduktora nie da się wkręcić pod akumulatorem - ale ma to spróbować. Pokazałem mu rozpiskę forumową dotyczącą montażu (okazało się że kolega też to wcześniej zrobił) ogólnie wydaje się że OK. Ale jak będzie zobaczymy.

Aha, wspomniał (bo się pytałem) że check silnika może się na takiej instalacji też zapalić - ale dużo tu zależy od jakości lanego gazu. Czy to się zgadza?

#154 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 15:03, 05.08.2009

Wlew gazu pod klapką to fajna rzecz, ale lakier i blacha dostają w kość. Tankujemy w upał 30-40st. a gaz jest bardzo zimny. Trzeba by dać teflonową podkładkę i tuleję.

Do zobaczenia na trasie.


#155 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:12, 05.08.2009

Trzeba by dać teflonową podkładkę i tuleję.

I właśnie ja mam coś takiego i przez okrągły rok tankuję gaz i zero korozji.Ja mam dokręcany wlew właśnie taki komplet co na zdjęciu:
http://moto.allegro...._we_wlewie.html

Glinuś, a Tobie to się czasem nie pomieszało ??

Tak masz rację Siwy,źle spojrzałem wielozawór w butli w kole jest prawidłowo zamontowany,a chodziło mi o to iż podczas przyspieszania gaz w butli cofa się do tyłu-Pg698 jest ok.

check silnika może się na takiej instalacji też zapalić - ale dużo tu zależy od jakości lanego gazu. Czy to się zgadza?

Powiedzmy,że się zgadza przynajmniej na moim przykładzie.Tankuję osobiście na BP i nigdy nie było problemu,a np.na Petrochemii wywaliło mi checka.

#156 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:41, 05.08.2009

Dziś dokonałem drobne poprawki, w starym sirocco czujnik ciśnienia pokazywał jakieś 1,10 - 1,15 bara. Stag ma oczywiście inne czujniki i inne odczyty i ciśnienie było 1,0 bar co skutkowało tym, że przy ok 5,5 tys. obr/min przełączał się na PB. Dziś podniosłem ciśnienie do 1,15 bara i git pociągnął do odcinki na 2 biegu i przekonałem się jak przy odcince nam z kumplem majtnęło głowami :-D
Dołączona grafika
muszę deczko mnożnik podnieść od 1 do 7 ms i będzie jak książka pisze ;-)

PS. we dwie osoby to się dopiero mapy zbiera super. Wcześniej jeździłem sam i co przystanek musiałem się zatrzymywać i wprowadzać korekcje do mnożnika :-/ to było męczące i czasochłonne. A dziś kumpel siedział z laptopem a ja tłumaczyłem "którą kropkę" ma podnieść o ile kliknięć.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#157 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:17, 07.08.2009

jestem tu nowy. ATR mam od 2 lat. i zalozylem gaz. poniweaz bardzzzzzoooooooooo duzo smiegalem okolo 8tysiecy miesiecznie. teraz juz mniej. moje doswiadczenia. na gazie jest mniej mocy ale na dluzsze wypady latam na gazie. co do VTEC to mam zasade NIE KRECE DO VTEC na gazie, jak mam zapierd... to na benzynie. a gaz do spokojnej jazdy.mysle ze to dobry sposob na polaczenie marzen z ekonomia. :mrgreen:

#158 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:05, 07.08.2009

jak mam zapierd... to na benzynie. a gaz do spokojnej jazdy.mysle ze to dobry sposob na polaczenie marzen z ekonomia. :mrgreen:


popieram... typek czy nie typek może pójść do gazu :mrgreen:
... byle na dobrych gratach

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#159 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:06, 07.08.2009

HUNTER, to coś nie tak z instalacją .... skoro musisz przełączać ....

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#160 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:13, 07.08.2009

HUNTER, to coś nie tak z instalacją .... skoro musisz przełączać ....


Właśnie, ja swoje pudełko na "hinduskiej" instalacji pociągnąłem ostatnio na autostradzie do 200km/h... potem się wyłączyła, a dalej frunąłem na PB.

Aż strach pomyśleć, co by było, jakbym miał instalację polecaną przez chłopaków ;-)

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#161 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:17, 07.08.2009

Aż strach pomyśleć, co by było, jakbym miał instalację polecaną przez chłopaków

No to ja kiedyś na lpg na niemieckiej autostradzie pociągnąłem do 240 km/h i Hania szła jak ta lala :mrgreen: (na 5 biegu :k zamiast spokojnie na 6 :mrgreen: )

#162 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 06:40, 08.08.2009

HUNTER, to coś nie tak z instalacją .... skoro musisz przełączać ....

nie siwy wszystko ok. tylko mam zasade i nie wiem czy sluszna. ze nie za*cenzura*... na gazie tylko na pozadnym v-power . a gaz do spokojnej jazdy , nie wiem czy to sluszne postwpowanie ale mam wrazenie ze Vtec na gazie zabija szybciej ten silnik.
ps. moje decyzje zostana zweryfikowane jak wkrotce pojade na hamownie i zobacze ile km wypluje

#163 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:38, 08.08.2009

mam wrazenie ze Vtec na gazie zabija szybciej ten silnik


Ciekawe przypuszczenie...

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#164 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:04, 08.08.2009

Kiedyś było tak:
Dołączona grafika

potem tjuning ...
Dołączona grafika

i jest tak:
Dołączona grafika

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#165 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:09, 08.08.2009

Po prostu pięknie. Na zlocie poproszę o oświecenie mnie w temacie TUNINGU LPG.
Siwy, rulez ;-)

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001





IPB Skin By Virteq