XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
VTEC na LPG
#151
Napisano 14:01, 05.08.2009
Proszę jeszcze o dokładne info gdzie to dokładnie ma być - "źle zamontowany wielozawór w butli.Należy go przekręcić bliżej oparcia kanapy ", może proszę na obrazku zakreślić właściwe miejsce lub może jak to powiem to gaziarz będzie wiedział o co chodzi.
#152
Napisano 14:06, 05.08.2009
Jedno zastrzeżenie to źle zamontowany wielozawór w butli.Należy go przekręcić bliżej oparcia kanapy z uwagi na to,iż przy niewielkiej ilości gazu w butli będą większe spadki ciśnienia.
Glinuś, a Tobie to się czasem nie pomieszało Wielozawór jest zamontowany
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#153
Napisano 14:11, 05.08.2009
[ Dodano: 2009-08-05, 14:52 ]
Uzasadnił tą wypowiedźMi mówił że odradza montaż w klapce.
Powiedział, że po jakimś czasie (częste wkręcanie reduktora, ładowanie pistoletu) może z czasem blach się wyginać i pękać oraz że pod zamontowanym zaworem (pomimo zastosowania środków antykorozyjnych) mogą pojawiać się bąble rdzy (pokazał to na swoim aucie) i faktycznie u mnie przy wlewie benzyny mam już taką nadgryzioną blachę.
W sumie to może ma i rację, nie wiem. Aż tak mi nie zależy - fakt żeby ładnie w zderzaku schował - zamontował.
Jak mu podałem jakie graty chcę (scorpion ST, Matric HD533, Stag 300plus, filtr FL-02) to żadnych problemów nie robił wręcz był zadowolony że ktoś chce porządne graty mieć. Coś tam mówił że reduktora nie da się wkręcić pod akumulatorem - ale ma to spróbować. Pokazałem mu rozpiskę forumową dotyczącą montażu (okazało się że kolega też to wcześniej zrobił) ogólnie wydaje się że OK. Ale jak będzie zobaczymy.
Aha, wspomniał (bo się pytałem) że check silnika może się na takiej instalacji też zapalić - ale dużo tu zależy od jakości lanego gazu. Czy to się zgadza?
#154
Napisano 15:03, 05.08.2009
Do zobaczenia na trasie.
#155
Napisano 20:12, 05.08.2009
I właśnie ja mam coś takiego i przez okrągły rok tankuję gaz i zero korozji.Ja mam dokręcany wlew właśnie taki komplet co na zdjęciu:Trzeba by dać teflonową podkładkę i tuleję.
http://moto.allegro...._we_wlewie.html
Tak masz rację Siwy,źle spojrzałem wielozawór w butli w kole jest prawidłowo zamontowany,a chodziło mi o to iż podczas przyspieszania gaz w butli cofa się do tyłu-Pg698 jest ok.Glinuś, a Tobie to się czasem nie pomieszało
Powiedzmy,że się zgadza przynajmniej na moim przykładzie.Tankuję osobiście na BP i nigdy nie było problemu,a np.na Petrochemii wywaliło mi checka.check silnika może się na takiej instalacji też zapalić - ale dużo tu zależy od jakości lanego gazu. Czy to się zgadza?
#156
Napisano 20:41, 05.08.2009
muszę deczko mnożnik podnieść od 1 do 7 ms i będzie jak książka pisze
PS. we dwie osoby to się dopiero mapy zbiera super. Wcześniej jeździłem sam i co przystanek musiałem się zatrzymywać i wprowadzać korekcje do mnożnika :-/ to było męczące i czasochłonne. A dziś kumpel siedział z laptopem a ja tłumaczyłem "którą kropkę" ma podnieść o ile kliknięć.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#157 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:17, 07.08.2009
#158
Napisano 20:05, 07.08.2009
jak mam zapierd... to na benzynie. a gaz do spokojnej jazdy.mysle ze to dobry sposob na polaczenie marzen z ekonomia.
popieram... typek czy nie typek może pójść do gazu
... byle na dobrych gratach
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#159
Napisano 20:06, 07.08.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#160
Napisano 20:13, 07.08.2009
HUNTER, to coś nie tak z instalacją .... skoro musisz przełączać ....
Właśnie, ja swoje pudełko na "hinduskiej" instalacji pociągnąłem ostatnio na autostradzie do 200km/h... potem się wyłączyła, a dalej frunąłem na PB.
Aż strach pomyśleć, co by było, jakbym miał instalację polecaną przez chłopaków
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#161
Napisano 21:17, 07.08.2009
No to ja kiedyś na lpg na niemieckiej autostradzie pociągnąłem do 240 km/h i Hania szła jak ta lala (na 5 biegu zamiast spokojnie na 6 )Aż strach pomyśleć, co by było, jakbym miał instalację polecaną przez chłopaków
#162 Guest_Anonymous_*
Napisano 06:40, 08.08.2009
nie siwy wszystko ok. tylko mam zasade i nie wiem czy sluszna. ze nie za*cenzura*... na gazie tylko na pozadnym v-power . a gaz do spokojnej jazdy , nie wiem czy to sluszne postwpowanie ale mam wrazenie ze Vtec na gazie zabija szybciej ten silnik.HUNTER, to coś nie tak z instalacją .... skoro musisz przełączać ....
ps. moje decyzje zostana zweryfikowane jak wkrotce pojade na hamownie i zobacze ile km wypluje
#163
Napisano 17:38, 08.08.2009
mam wrazenie ze Vtec na gazie zabija szybciej ten silnik
Ciekawe przypuszczenie...
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#165
Napisano 18:09, 08.08.2009
Siwy, rulez
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001