XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
VTEC na LPG
#121
Napisano 11:47, 28.07.2009
czy dobrze czaję, rozmiar dysz i ich szybkość są kluczem do sukcesu i przy dobrze dobranych parametrach nawet autokalibracja styka, żeby było idealnie?
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#122
Napisano 12:01, 28.07.2009
o co chodzi tak dokładnie z tym wymiarem dysz? jakiś wzór jest na to czy próby i błędy?
Tu masz kalkulator do dysz www.accordklubpolska.pl/files/DD_Valtek.exe ustawiasz tylko moc silnika i Max czas wtrysku na obciążeniu na 15 ms i oblicza średnicę dysz.
czy dobrze czaję, rozmiar dysz i ich szybkość są kluczem do sukcesu i przy dobrze dobranych parametrach nawet autokalibracja styka, żeby było idealnie?
Rozmiar tak, ale szybkość to tylko we wtryskiwaczach - resztę dobrze czaisz
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#123
Napisano 13:13, 28.07.2009
Siwy,a Ty na ile masz rozwiercone
#124
Napisano 13:34, 28.07.2009
Siwy,a Ty na ile masz rozwiercone
Ja mam 2,7mm (wg podanego wyżej kalkulatora) a to moje mapy:
[ Dodano: 2009-07-28, 14:39 ]
Glinuś, ciekawy jestem jak wygląda u Ciebie mapa i mnożnik, pewnie musisz mieć spory mnożnik bo z kalkulatora wychodzi 3,3 a Ty masz 3,0, a może po prostu masz za ubogo :>
Daj swoje screeny jak możesz.
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#125
Napisano 13:42, 28.07.2009
#126
Napisano 13:52, 28.07.2009
A co do mapy to bardzo ładnie.Mapę benzyny tworzyłeś po resecie kompa(np.odłączenie klemy) czy bez,bo tak jakoś nie równomiernie trochę,chyba,że tak jeździłeś np.w korkach.
No oczywiście, że podczas podłączania klemy były odłączone, przejechałem ok. 10 km i mapa PB się narysowała, ale tak jak w przypadku nowozałożonej instalacji po 1000 km sprawdzę jak wyglądają mapy (o ile wytrzymam do tego czasu bez zaglądania)
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#127
Napisano 13:59, 28.07.2009
Ps.Siwy może Twoja obecna praca Cię nie satysfakcjonuje
#128
Napisano 14:10, 28.07.2009
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#129
Napisano 14:14, 28.07.2009
#130
Napisano 14:16, 28.07.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#131
Napisano 14:24, 28.07.2009
#133
Napisano 19:54, 02.08.2009
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#134
Napisano 20:22, 02.08.2009
Do zobaczenia na trasie.
#135
Napisano 22:47, 02.08.2009
dla silnika 2,4 190KM to: Stag300+,matrix HD544, scorpion GT,filtr fl02, ciśnienie ustawione na ok 1.15, dysze 2.7mm
Pierwsze wrażenia to brak różnicy benzyna/LPG, nic nie szarpie, nie ma spadku mocy, przełączanie na LPG nieodczuwalne.
Co do spalania to wyszło mi 220km na 27l czyli chyba ok jak na początek.
Mała uwaga po 50km coś się stało w parowniku i musiałem wracać do gaziarza (mimo że butla była pełna instalacja piszczałą że za niskie ciśnienie i jechał tylko na PB). Okazało się że tam jakiś stożek/bolec się blokował w parowniku i musiał go zeszlifować. Z tego co mi powiedział to już parę razy mu się zdarzyła taka historia ze scorpionami.
pozdrawiam