Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

VTEC na LPG


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
181 odpowiedzi w tym temacie

#121 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:47, 28.07.2009

o co chodzi tak dokładnie z tym wymiarem dysz? jakiś wzór jest na to czy próby i błędy?

czy dobrze czaję, rozmiar dysz i ich szybkość są kluczem do sukcesu i przy dobrze dobranych parametrach nawet autokalibracja styka, żeby było idealnie?

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#122 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3,775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 12:01, 28.07.2009

o co chodzi tak dokładnie z tym wymiarem dysz? jakiś wzór jest na to czy próby i błędy?


Tu masz kalkulator do dysz www.accordklubpolska.pl/files/DD_Valtek.exe ustawiasz tylko moc silnika i Max czas wtrysku na obciążeniu na 15 ms i oblicza średnicę dysz.

czy dobrze czaję, rozmiar dysz i ich szybkość są kluczem do sukcesu i przy dobrze dobranych parametrach nawet autokalibracja styka, żeby było idealnie?


Rozmiar tak, ale szybkość to tylko we wtryskiwaczach - resztę dobrze czaisz ;-)

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#123 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:13, 28.07.2009

Pablo ja mam rozwiercone na 3 mm,a Ty już więcej nie rozwiercaj powinno spoko wystarczyć.Miałaś na początku rozwiercone na 2.3 i było za mało :?: czy od razu miałeś 2.5 :?:
Siwy,a Ty na ile masz rozwiercone :?:

#124 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3,775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:34, 28.07.2009

Siwy,a Ty na ile masz rozwiercone :?:


Ja mam 2,7mm (wg podanego wyżej kalkulatora) a to moje mapy:
Dołączona grafika Dołączona grafika

[ Dodano: 2009-07-28, 14:39 ]
Glinuś, ciekawy jestem jak wygląda u Ciebie mapa i mnożnik, pewnie musisz mieć spory mnożnik bo z kalkulatora wychodzi 3,3 a Ty masz 3,0, a może po prostu masz za ubogo :>
Daj swoje screeny jak możesz.

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#125 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:42, 28.07.2009

Nie wchodziłem na tą kalibrację dysz i nie wiedziałem,że tam wychodzi 2.7 :mrgreen: skoro tak musi być to niech tak zostanie.A co do mapy to bardzo ładnie.Mapę benzyny tworzyłeś po resecie kompa(np.odłączenie klemy) czy bez,bo tak jakoś nie równomiernie trochę,chyba,że tak jeździłeś np.w korkach.

#126 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3,775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:52, 28.07.2009

A co do mapy to bardzo ładnie.Mapę benzyny tworzyłeś po resecie kompa(np.odłączenie klemy) czy bez,bo tak jakoś nie równomiernie trochę,chyba,że tak jeździłeś np.w korkach.


No oczywiście, że podczas podłączania klemy były odłączone, przejechałem ok. 10 km i mapa PB się narysowała, ale tak jak w przypadku nowozałożonej instalacji po 1000 km sprawdzę jak wyglądają mapy (o ile wytrzymam do tego czasu bez zaglądania) :lol:

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#127 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:59, 28.07.2009

Uwaga :idea: Forumowicze Siwy rośnie nam na "Wielkiego Gaziarza" i eksperta :mrgreen: :db ,a wszyscy gazownicy z napisem na koszulce DRUT TEAM niech się wstydzą.
Ps.Siwy może Twoja obecna praca Cię nie satysfakcjonuje :?: :-P

#128 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3,775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:10, 28.07.2009

Glinuś, jesteś chyba jednym albo nawet jedynym najlepszym w pracy :mrgreen: rozpracowałeś mój profil hehehe właśnie w pracy nudno jak cholera a LPG nawet ciekawe zajęcie :mrgreen:

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#129 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:14, 28.07.2009

Tylko,żeby tych kabelków było mniej :k w elektronice.Powodzenia w modach,bo u mnie w jak najlepszym porządku i nawet jak jechałem na Mazury z kompletem osób i pełnym bagażnikiem(Hania świetnie wygląda obniżona o kilka cm. :mrgreen: )to spaliła mi w trasie 10 l. Lpg :mrgreen:

#130 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:16, 28.07.2009

hahaha, Siwy, znajdź coś na BRC i chętnie podjadę na tjuning & regulejszyn :-D

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#131 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:24, 28.07.2009

Siwy to zrobi stoisko na ogólnopolskim :D

#132 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:47, 02.08.2009

Aktualna mapa oraz odchyłka
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Powiększać dysze na 2.6mm? Przy wymianie na Matriksy liczyłem na mnożnik płaski jak stół.

Do zobaczenia na trasie.


#133 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3,775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:54, 02.08.2009

pablo.see, spróbuj zmniejszyć na początek ciśnienie na jakieś 1,10 lub 1,05 i zobacz jakie mapy wyjdą, bo ten mnożnik to rzeczywiście jakoś tak do góry leci, jak nic nie pomoże to ja bym na Twoim miejscu rozwiercił ;-)

Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.


#134 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:22, 02.08.2009

No w sumie myślałem o zmniejszeniu ciśnienia, ale chyba za mało :-) Aktualnie ciśnienie jest w okolicach 1.15-1.20 bara.

Do zobaczenia na trasie.


#135 pg698

pg698
  • Forumowicz
  • 30 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:47, 02.08.2009

Moja instalacja
dla silnika 2,4 190KM to: Stag300+,matrix HD544, scorpion GT,filtr fl02, ciśnienie ustawione na ok 1.15, dysze 2.7mm
Pierwsze wrażenia to brak różnicy benzyna/LPG, nic nie szarpie, nie ma spadku mocy, przełączanie na LPG nieodczuwalne.
Co do spalania to wyszło mi 220km na 27l czyli chyba ok jak na początek.
Mała uwaga po 50km coś się stało w parowniku i musiałem wracać do gaziarza (mimo że butla była pełna instalacja piszczałą że za niskie ciśnienie i jechał tylko na PB). Okazało się że tam jakiś stożek/bolec się blokował w parowniku i musiał go zeszlifować. Z tego co mi powiedział to już parę razy mu się zdarzyła taka historia ze scorpionami.

pozdrawiam




IPB Skin By Virteq