Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

VTEC na LPG


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
181 odpowiedzi w tym temacie

#166 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:12, 08.08.2009

Na zlocie poproszę o oświecenie mnie w temacie TUNINGU LPG.


Nie ma sprawy ;-) wyjaśnię wszystko o ile będę sam wiedział, poza tym wezmę laptopa i interfejsy do LPG ;-)

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#167 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:34, 08.08.2009

Siwy te czerwone piękne ceweczki bardziej kolorystycznie pasowały do silnika :-P :mrgreen:

#168 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:38, 08.08.2009

Siwy te czerwone piękne ceweczki bardziej kolorystycznie pasowały do silnika :-P :mrgreen:


:r Glinuś bo te czerwone to były w barwach Type-R, nie radziłem sobie z tak dużą mocą i musiałem zmniejszyć moc LPG :mrgreen:

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#169 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:57, 08.08.2009

Siwy, u mnie sterownik jest w identycznym miejscu, reduktor również pod akumulatorem, podciśnienie podłączone w tym samym miejscu.

Pytanie trochę obok tematu. Co to za ustrojstwo co idzie wąż (przypięty do rury powietrza) okolic przepustnicy do urządzenia obok pokrywy paska rozrządu?

Moje dzisiejsze zabawy z gazem. Dysze zrobione na 2.6mm ciśnienie gazu 1.05bara

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Do zobaczenia na trasie.


#170 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:41, 08.08.2009

Co to za ustrojstwo co idzie wąż (przypięty do rury powietrza) okolic przepustnicy do urządzenia obok pokrywy paska rozrządu?

Tempomat :->

Siwy, u mnie sterownik jest w identycznym miejscu, reduktor również pod akumulatorem, podciśnienie podłączone w tym samym miejscu.


Dla sterownika to najlepsze miejsce w VI gen.,:
1. Można ładnie zamaskować większą część sterownika wraz z okablowaniem,
2. Większość kabli można skrócić nawet o 50% - wszędzie blisko do podłączenia, wcześniejsze moje miejsce na sterownik nie było dobrym pomysłem.

Pablo ja mam reduktor tak gdzieś w połowie długości rury dolotu, na fotce widać część góry i dołu reduktora. Muszę tylko w wolnej chwili uciąć i wyprostować miedź która tam mjest tak powywijana (nie było czasu na taką kosmetykę).

Powiedz mi jeszcze, czy na 1,05 bara ciągnie Ci do odcinki ?? Ja u siebie musiałem zwiększać do 1,15. I jakoś tak mnożnik wysoki a przecież dysze już masz 2,6 - może to taki urok matrix'ów ??

[ Dodano: 2009-08-08, 22:45 ]
Aha i jeszcze jedno, muszę sprawdzić jaka będzie różnica w położeniu czujnika ciśnienia/podciśnienia, kable szły ładnie poziomo a ja delikatnie je opuściłem w dół, w wolnej chwili sprawdzę na kompie czy jest różnica jak kable są podłączone do czujnika poziomo a potem pionowo.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#171 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 21:57, 08.08.2009

Najmniejszy spadek ciśnienia zanotowałem do 0,98bara. Ciągnie do odcinki bez problemu.

Z tym mnożnikiem przy matriksach to zagadka, ale chyba nie jestem jedyny. Analogiczny problem:
https://www1.ac.com.....php?f=7&t=2128

Do zobaczenia na trasie.


#172 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:04, 08.08.2009

Hmmmm z tym spadkiem ciśnienia to daje mi do myślenia, mi zaraz przed odcinką spada do jakieś 0,70 bara :-| min ustawione na 0,60. A przy normalnym przyspieszaniu tak do ok 4 tys. spada do 1 bara.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#173 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:48, 08.08.2009

U mnie jak ostatnio sprawdzałem miałem 1.20 bar i do odcinki spadło na 1.10 bara.To chyba nie jest źle :?:

#174 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 06:39, 09.08.2009

Glinuś, to jest wzorowo ;-) Coś mi się wydaje, że ten mój EG A200 jest u mnie na styk ...

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#175 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:02, 09.08.2009

:k Siwy,a może reklamacja i zmiana na Scorpiona..... :?:

[ Dodano: 2009-08-09, 21:06 ]
Siwy i Pablo dzisiaj spotkałem się z niejakim Nikosiem i pokazałem mu wasze mapy i przekazuję to co usłyszałem:
-Pablo jeżeli sam ustawiałeś te mapy to zrobiłeś to bardzo dobrze i jeżeli nie ma problemu,a spadki są niewielkie i jedzie do odcinki to nic nie ruszaj.Listwa Matrix jest na tyle szybka i precyzyjna,że poradzi sobie z innymi niedociągnięciami :!:
-Siwy u Ciebie to wygląda trochę gorzej,ale to nie Twoja wina :mrgreen: Reduktor spokojnie daje radę (EG i Scorpiona robi ten sam producent i są bardzo dobre tyle,że odbiorca zażyczył sobie produkcji Scorpionów),a Magic Jet też są na tyle szybkie,że sobie radzą.Podwyższasz mnożnik i jak mówisz idzie do odcinki,ale nie w tym rzecz.Dobrze by było jakbyś ustawił podobnie jak Pablo,a poszukał uszkodzeń na miedzi.Musisz sprawdzić czy nie została gdzieś pod spodem zagięta,albo bardziej prawdopodobne przy wejściu do reduktora mogła się przygiąć co powoduje takie duże spadki.Popatrz :!:

#176 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:01, 09.08.2009

Dobrze by było jakbyś ustawił podobnie jak Pablo,a poszukał uszkodzeń na miedzi.

hehehehe intuicja tjuningowca LPG czy co

Muszę tylko w wolnej chwili uciąć i wyprostować miedź która tam mjest tak powywijana (nie było czasu na taką kosmetykę).


Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#177 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:41, 09.08.2009

Siwy przyjacielu sam sobie odpowiedziałeś co do spadków ciśnienia.Nie pozostaje nic innego jak wyprostować i posprawdzać.Mówił jeszcze o zaworze w butli do "jazdy na wstecznym-cytat wiesz skąd",ale zawór pewnie masz dobrze zamontowany.

#178 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 07:14, 10.08.2009

Glinuś, zawór nie do końca mam dobrze, bo patrząc na butlę od strony bagażnika jest na godz. 8. więc nie jest źle i nie jest najlepiej :-P

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#179 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:17, 10.08.2009

Nic tylko pozakręcać zawory,poluzować śruby mocujące butlę i postarać się przekręcić butlę,a jak to nie pomoże zaopatrzyć się w "beczułki" obcinak do miedzi i tuningować-wszystko przed Tobą.Tak czy inaczej miedź musisz poskracać i poodkręcać powodzenia.

#180 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:09, 13.08.2009

No cóż potwierdziły się moje przypuszczenia. Matrix HD344 to za mało jak na 136KM. Jest on wystarczający do F18A 115-120KM pewnie obsłuży. Chce ktoś kupić HD344, wracam do Valteków :hahaha:

Może się namyślę nad kupnem HD544.

Do zobaczenia na trasie.





IPB Skin By Virteq