XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 14:07, 11.10.2018
#2
Napisano 18:08, 11.10.2018
Natomiast może ujawnić zużycie elementów ruchomych osprzętu silnika i układu chłodzenia.
By HUAWEI
#3
Napisano 19:46, 12.10.2018
#4
Napisano 21:03, 21.10.2018
A ktoś robił w ogóle taki zabieg w N22?
W sumie dużo prościej od ściągania całego kolektora dolotowego itd.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#5
Napisano 08:47, 22.10.2018
gdziś oglądałem filmik że wodorowanie nie czyści dolotu.
#6
Napisano 18:27, 24.10.2018
Sam jestem ciekaw czy to coś daję i czy warto to zrobić, mam n22a1 z przebiegiem 310k w grudniu będę wymieniał turbo i wtryski więc tak sobie myślę czy aby może przed wymianą tych elementów nie zrobić tego całego wodorowania. Co myślicie?
#7
Napisano 18:37, 24.10.2018
Przy takiej ilości roboty zdjęcie kolektora dolotowego, wyczyszczenie przepustnicy itd to już pikuś :P
Sam u siebie czyściłem wszystko pod map sensorem, łącznie z całą przepustnicą, tymi rurkami itd i tyle sadzy że głowa mała.... egra mi się nie udało zdemontować, a wyczyścić a też warto.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#8
Napisano 19:32, 24.10.2018
u mnie egr był czyszczony cały łącznie z rurami które idą do zaworu, dlatego zastanawiam się czy nie zapodać autku wodorowanie żeby ewentualnie wyczyścić całą resztę, nie mówię tu o dolocie bo to pewnie potem zrobiłbym sam. Robił ktoś z forum wodorowanie w n22a1?
#9
Napisano 18:28, 28.10.2018
Też się zastanawiałem czy to coś wartę, robią to za około 200 Peelenów więc nie tak źle. Choć i tak czeka mnie zrzucanie kolektora raczej... 2004r i 340kkm nalatane więc tam pewnie syf jak cholera.
#10
Napisano 09:56, 29.11.2018
Jakieś trzy tygodnie temu zaczęła mi zaświecać się kontrolka check engine, po czasie gasła, potem znowu i ta przez tydzień w kółko. Pojechałem do mechanika, odczytaliśmy błąd jak poniżej.
Auto cały czas żwawe itd. ewentualne zmiany nie odczuwalne. Odkręcił mi rurę obok dolotu i wyczyścił takiego "grzybka" przy egr specjalnym sprayem. Błąd wykasowany, jeżdżę już z dwa tygodnie, nie występuje ponownie. Zastanawiam się nad wodorowaniem. W Rzeszowie maja jakiś system Carbon Clean Co. UK - za Accorda wołają 270 pln. Jak to jest u Was?
Użytkownik Ronin78 edytował ten post 09:57, 29.11.2018
#11
Napisano 10:21, 29.11.2018
Generalnie było już o p2004 xxxx razy
http://www.accordklu...004#entry864614
Zawsze samemu można wyczyścić imrc/map/maf sensor czy egr, A przy n22 to wręcz konieczność, ale to też już wałkowane w kółko było.
Sprawdź też sobie oporność świec żarowych, żeby potem zdziwienia nie było kolejnym błędem.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#12
Napisano 10:57, 29.11.2018
Czytałem, czytałem ja tu bardziej piszę pod kątem, że teoretycznie wodorowanie powinno właśnie takie "problemy" zlikwidować. Szkoda, że temat nie jest dogłębniej zbadany tu na forum, jak wyrobię z różnymi planami, które mam obecnie na głowie to zrobię to wodorowanie, a wtedy na pewno zdam relację.
#13
Napisano 11:34, 29.11.2018
Myślę że żadne wodorowanie nie pomoże, jak się samemu czegoś nie wyczyści.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#14
Napisano 13:59, 29.11.2018
Czytałem, czytałem ja tu bardziej piszę pod kątem, że teoretycznie wodorowanie powinno właśnie takie "problemy" zlikwidować. Szkoda, że temat nie jest dogłębniej zbadany tu na forum, jak wyrobię z różnymi planami, które mam obecnie na głowie to zrobię to wodorowanie, a wtedy na pewno zdam relację.
Tu nie ma co teoretyzować bo najważniejsze są warunki brzegowe.
Przypatrzcie się dokładnie jak to wygląda na filmach, skąd ten wodór, jak jest podawany i trochę logiki podpartej ogólną wiedzą techniczną pozwoli wam na podjęcie odpowiedniej decyzji.
#15
Napisano 14:37, 29.11.2018
A co Wy na to:
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, Silnik, Turbina, dpf
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
Accord 6 1.8 Dziwne wycie silnika z rorząduNapisany przez meisteroos , 12 kwi 2023 VI, Silnik |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych