Rady to już napisałem na poprzedniej stronie....do do FAI to Angielskie części, kiepskiej jakości... Sporo reklamacji na to przyjmowałem, ale zawsze ostrzegałem kupującego o tym, ale cena zawsze robiła swoje i klient nie rozumiał , a potem płacz i podwójna robota mechanika, o ile łańcuch się nie zerwał, to wtedy można już szukać drugi silnik.... Także jak w Nissanie MIcra 1.0 rozrząd FAI zaczynał hałasować po 3 tyś kilometrów, to ciekawe ile wytrzyma w 2.2 icdti 140ps i 360Nm... odpowiedź chyba prosta.
Wyraźnie wyżej napisałem tylko i wyłącznie OEM(ORYGINALNE).
To samo napiszę Ci każdy inny, był nawet na forum przypadek że ktoś założył zamiennik i po 5 tyś kilometrów znów ta sama robota i założenie oryginału.
Pamiętaj chytry traci dwa razy, od tego sprzedawcy co wyżej podałem link to się zamkniesz w kwocie około 2 tyś za kompletny rozrząd, z podkładkami pod wtryski i uszczelniaczem+ cło.
Także jaki jest sens zakładać Angielskie "G" za przeproszeniem za 1900 zł gdy to nawet komplet nie jest??? tylko kpl. na górę.... brakuje jeszcze napinacza, dwóch ślizgów, oraz łańcucha pompy oleju...
Ale zrobisz jak uważasz, nie moje auto, poczytaj trochę forum, porozmawiaj z jakimś mechanikiem, zadzwoń do Hapartsu, to może wtedy zrozumiesz dlaczego tak upieram się przy OEM. Jeśli nie masz ebaya itp, to zawsze możemy się dogadać i cały kpl. mogę Tobie zamówić z Tokyo.
Jak coś mam też kogoś kto w mazowieckim zrobi Ci ten rozrząd za 600/850 PLN w zależności ile "walki" będzie z wtryskami.
Pozdrawiam.