Może i manual pisze mniej. Jak szukałem do F 20 w VI genie to katalogi pokazywały właśnie 110. Może tutaj jest problem że założony jest czujnik który włącza wentyld przy 110.
manual pisze tak jak jest, sprawdzone organoleptycznie i wiele osób też tak już pisało, może jakiś chochlik w tych katalogach
Nie wiem czy wentylatory się włączały gdy jechałem na autostradzie, ale wczoraj odpaliłem silnik na postoju, żeby to sprawdzić no i się włączały bez problemu. Silnik pracował kilkanaście minut a wskazówka trzymała się na stałym poziomie poniżej połowy, Oba węże chłodnicy były gorące. Dodam, że wcześniej takich problemów nie miałem przy dłuższej jeździe z wyższą prędkością. Miernika też nie mam by dokonać pomiarów. A w którym miejscu mierzysz tą rezystancję?
pod aparatem zapłonowym masz dwa czujniki temperatury - ECT dla ECU (większa wtyczka) i 1-pin. zdejmujesz fajkę która na niego wchodzi i mierzysz normalnie jego oporność
Ale skoko na postoju włączają się i wskazówka w miejscu to obstawiam, że czujnik jest ok. Przy wyższej prędkości wentylatory nie mają nic do rzeczy bo i tak przewiew jest konkretny. Więc już masz nieco mniej do diagnozy.