XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bardzo wysoka temperatura silnika
#16
Napisano 09:32, 02.02.2011
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#17
Napisano 08:49, 03.02.2011
[ Dodano: 2011-02-05, 20:09 ]
Dzisiaj już przymierzałem się do zmiany termostatu i płynu chłodzącego ale postanowiłem sprawdzić czy aby na otwartym korku chłodnicy przy włączonym zapłonie nie idą bąbelki z chłodnicy.
Niestety idą i to dosyć mocno podczas przygazowania...
Coś mi się zdaję że czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą, co wy o tym myślicie, może jednak warto zmienić termostat i płyn chłodzący ? Może stary płyn jest już zużyty i gotuje sie po nagrzaniu silnika ?
Samochód kupiłem ok miesiąc temu i przez 2 tygodnie nie miałem z nim najmniejszych problemów.
Czy poprzedni właściciel wymieniał płyn, tego niewiem :-/
[ Dodano: 2011-02-14, 22:19 ]
Ok, wymieniłem termostat razem z płynem chłodzącym, stary termostat miał ślady jakby metal tarł o metal, może trzpień miał problemy ze swobodnym poruszaniem się ? W każdym bądź razie termostat i płyn chłodzący wymieniony, narazie problemów z temperaturą żadnych, wszystko w normie, wskazówka troche poniżej połowy przez cały czas.
#18
Napisano 22:16, 07.06.2014
MAM TEN SAM PROBLEM. W CZASIE JAZDY TEMPERATURA 90 STOPNI. W CZASIE ZATRZYMYWANIA SIE (KROTKIEGO POSTOJU) TEMPERATURA NAGLE ZNACZNIE SKACZE. DZIWNA SPRAWA PONIEWAŻ
PŁYN DO CHŁODNICY ZALANY I WENTYLATOR DZIAŁA. NA GAZIE JAK I NA BENZYNIE TEMPERATURA TAK SAMO SKACZE. USZCELKA POD GŁOWICA ODPADA . NIE DYMI, I NIE GĘSTNIEJE OLEJ.
POD KONIEC TYGODNIA PROWADZE DO MECHANIKA ZEBY WYMIENIL TERMOSTAT I TERMOWŁACZNIK. NIE BEDZIE EFEKTU TO DALEJ BEDE SZUKAŁ PRZYCZYN I NAPEWNO ZŁOŻE RAPORT.
PROSIŁBYM O PODANIE KONKRETNYCH STRON Z KTÓRYCH ZAMAWIACIE CZĘŚCI DO WASZYCH HOND.
Użytkownik JARORM edytował ten post 22:19, 07.06.2014
#19
Napisano 22:28, 07.06.2014
Wysłane z mojego TF300T przy użyciu Tapatalka
Moja Hania:
#20
Napisano 08:10, 10.06.2014
Mam identyczny problem jak kolega powyżej mianowicie :
Termostat wymieniony - Wahler nówka
termowyłącznik wymieniony - FAE ( 93-88 stopni )
nowy płyn chłodniczy
nowa pompa wody
problem uszczelki pod głowicą wyeliminowany, brak spalin w płynie, masła pod korkiem, gejzera z chłodnicy itp itd.
Podczas jazdy np w trasie temperatura jest idealnie ciut przed połową może połowa, jak tylko zacznę jeździć po mieście, gdzie stały przepływ powietrza jest mniejszy to wskazówka idzie do góry tak na maksymalnie 3/4 skali
Podpinalem sie w trakcie jazdy komputerem OBD i temperatura w trasie jest na poziomie 88-89 stopni a w mieście natomiast od 88 do 95-96 stopni.
Termostat działa jak powinien, obydwa węże gorące.
Wentylator włącza się elegancko przy 95 i wyłącza 90, lecz martwi mnie i niepokoji ta cholerna wskazówka. Powinna stać w miejscu przecież.
Ogrzewanie działa bardzo dobrze, nawet próbowałem odpowietrzać tak żeby auto stało przodem wyżej ^^
Sprawdzałem to wszystko też na termostacie Vernet i jest to samo, powoli kończą mi się pomysły.
Ewentualnie czy czujnik ten pod kopułką jednopinowy odpowiedzialny za wskazanie temperatury może być walnięty i ta wskazówka tak pływa wtedy ? co może być przyczyną tego cholerstwa ?
Sprawa dotyczy Accord CG95 2.0 rocznik 2000
pozdrawiam
Użytkownik wilczurrr edytował ten post 08:29, 10.06.2014
#21
Napisano 09:25, 10.06.2014
No to widzę, że to jakieś fatum F serii jest bo mam podobnie. Jadąc po trasie jest przed połową, czasami wzrasta gdy mocno pałuje powyżej 130 km/h. Jak wjadę do miasta i stanę na światłach do idzie w górę. Wentylator się załącza (OBD 95-96 stopni) ale wskazówka jest wtedy powyżej połowy a powinna teoretycznie stać w miejscu (na 1/3 skali).
Zimą objawów brak, tak jakby nie do końca było wydajne chłodzenie. Tylko latem gdy jest 25 stopni i wyżej to się dzieje. Termostat już wymieniałem na Tamę, następny w kolejce będzie korek chłodnicy + termowłącznik. Planuję też wyciągnąć chłodnicę i ją przedmuchać/przemyć i zalać cały układ płynem do czyszczenia układów chłodniczych. Jak to nie pomoże to kierunki mam jeszcze dwa - albo reduktor puszcza gaz w obieg (widzę też masz LPG) albo UPG.
#22
Napisano 15:48, 10.06.2014
No to widzę, że to jakieś fatum F serii jest bo mam podobnie. Jadąc po trasie jest przed połową, czasami wzrasta gdy mocno pałuje powyżej 130 km/h. Jak wjadę do miasta i stanę na światłach do idzie w górę. Wentylator się załącza (OBD 95-96 stopni) ale wskazówka jest wtedy powyżej połowy a powinna teoretycznie stać w miejscu (na 1/3 skali).
Zimą objawów brak, tak jakby nie do końca było wydajne chłodzenie. Tylko latem gdy jest 25 stopni i wyżej to się dzieje. Termostat już wymieniałem na Tamę, następny w kolejce będzie korek chłodnicy + termowłącznik. Planuję też wyciągnąć chłodnicę i ją przedmuchać/przemyć i zalać cały układ płynem do czyszczenia układów chłodniczych. Jak to nie pomoże to kierunki mam jeszcze dwa - albo reduktor puszcza gaz w obieg (widzę też masz LPG) albo UPG.
UPG odpada bo juz było diagnozowane na wszelkie sposoby, powietrza w układzie też nie powinno być bo honda sama sie odpowietrza, osad w chłodnicy myślę też wykluczony bo w środku jest czysto i lany zawsze płyn chłodniczy a nie woda.... kończą mi się pomysły, niby temperatura 90-95 stopni nie jest szkodliwa dla silnika wnioskując po OBD ale człowieka wkurza fakt że nie ma tak jak inni z tą wskazówka
wpadłem na pomysł jeszcze żeby włożyć inny termowłącznik, mianowicie ori hondowski pracuje w zakresie 95-90 stopni, FAE 36435 który teoretycznie ma zakres temperatur 93-88 tez włącza wentylatory przy 95 stopniach więc gdyby znaleźć jakis termowłącznik i niższym zakrecie myślę że problem byłby z grubsza wyeliminowany.
Użytkownik wilczurrr edytował ten post 17:57, 10.06.2014
#23
Napisano 15:07, 11.06.2014
Jeśli chcesz sprawdzić czujnik i wskazówkę zajrzyj tu-http://www.accordklu...oju#entry517846UPG odpada bo juz było diagnozowane na wszelkie sposoby, powietrza w układzie też nie powinno być bo honda sama sie odpowietrza, osad w chłodnicy myślę też wykluczony bo w środku jest czysto i lany zawsze płyn chłodniczy a nie woda.... kończą mi się pomysły, niby temperatura 90-95 stopni nie jest szkodliwa dla silnika wnioskując po OBD ale człowieka wkurza fakt że nie ma tak jak inni z tą wskazówka
wpadłem na pomysł jeszcze żeby włożyć inny termowłącznik, mianowicie ori hondowski pracuje w zakresie 95-90 stopni, FAE 36435 który teoretycznie ma zakres temperatur 93-88 tez włącza wentylatory przy 95 stopniach więc gdyby znaleźć jakis termowłącznik i niższym zakrecie myślę że problem byłby z grubsza wyeliminowany.
xperia L
ex: V gen. 2.0 iLS CC7 131hp/5400rpm
#24
Napisano 15:19, 11.06.2014
wpadnij do mnie na białołękę.. zmienimy czujnik temp i zobaczymy co i jak...
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#25
Napisano 18:22, 11.06.2014
juz od kilku dni zauwazylem ze temperatura silnika jest bardzo wysoka. ponad 90 stopni i w niektorych momentach poddchodzi blisko czerwonego pola. jadac trasa właczylem maksymalnie ciepłe powietrze i ustawilem na pierwszy stopien i temperatura opadla do 90 stopni. sprawdzalem tez przewody od chlodnicy i jeden był twardy i goracy a drugi tylko chlodniejszy i nie tak twardy jak pierwszy. jaka moze byc przyczyna tej wysokiej temperatury?
#26
Napisano 18:33, 11.06.2014
juz od kilku dni zauwazylem ze temperatura silnika jest bardzo wysoka. ponad 90 stopni i w niektorych momentach poddchodzi blisko czerwonego pola. jadac trasa właczylem maksymalnie ciepłe powietrze i ustawilem na pierwszy stopien i temperatura opadla do 90 stopni. sprawdzalem tez przewody od chlodnicy i jeden był twardy i goracy a drugi tylko chlodniejszy i nie tak twardy jak pierwszy. jaka moze byc przyczyna tej wysokiej temperatury?
zawieszony lub zacięty termostat. Polecam wahlera lub tama ponieważ vernet ma trochę mniejszy skok ''tłoczka'' mniejsze rozwarcie i czesto są reklamacje nówek z półeczki dobra technologia to japońska i niemiecka
#27
Napisano 17:30, 13.06.2014
dzis bylem u mechanika. powiedzial ze gorny przewod od chlodnicy jest za twardy . stwierdzil ze moze byc to uszczelka pod glowica, ale silnik chodzi rowno i moze byc to tez co innego. sprawdzil czy otwera sie termostat. gdy sie otworzy calkowicie to przewod dochodzacy do niego powinien byc takiej samej temperatury jak gorny wychodzacy od chlodnicy i byl chlodniejszy. powiedzial ze moze byc zaciety i nie otworzyl sie do konca. i dlatego temperatura jest wysoka. jutro odbieram nowy termostat a w poniedzialek montujemy. czy to bedzie trafna decyzja. przekonamy sie. w poniedzialek napisze czy pomoglo czy nie.
#28
Napisano 18:18, 13.06.2014
dzis bylem u mechanika. powiedzial ze gorny przewod od chlodnicy jest za twardy . stwierdzil ze moze byc to uszczelka pod glowica, ale silnik chodzi rowno i moze byc to tez co innego. sprawdzil czy otwera sie termostat. gdy sie otworzy calkowicie to przewod dochodzacy do niego powinien byc takiej samej temperatury jak gorny wychodzacy od chlodnicy i byl chlodniejszy. powiedzial ze moze byc zaciety i nie otworzyl sie do konca. i dlatego temperatura jest wysoka. jutro odbieram nowy termostat a w poniedzialek montujemy. czy to bedzie trafna decyzja. przekonamy sie. w poniedzialek napisze czy pomoglo czy nie.
''masło'' pod korkiem oleju masz ? bąble idą spod korka chłodnicy ? była robiona analiza spalin w płynie chłodniczym ? sprawdzana kompresja / ciśnienie na cylindrach ? nagrzać silnik do temp roboczej, niech postoji w miejscu az wentylator sie zalaczy i zobacz czy obydwie rury gorące a dotykanie organoleptycznie czy przewód jest twardy czy miekki to zadna diagnoza. Organoleptycznie podotykać można babe po robocie a diagnostyka robiona w ten sposób to sorry ale mija się z celem
Wyjmij termostat, wpakuj do wrzątku i obserwuj otwarcie na maxa i zalej zimną wodą i poobserwuj zamknięcie.
Z nowych termostatów jak chcesz mieć pewnosć to nie zakładaj Vernet'a bo sie potrafią zepsuć na półce w sklepie ( sam to przerobiłem ) tylko zakup japończyka TAMA lub niemca Wahler'a.
pozdro
#29
Napisano 18:22, 13.06.2014
''masło'' pod korkiem oleju masz ? bąble idą spod korka chłodnicy ? była robiona analiza spalin w płynie chłodniczym ? sprawdzana kompresja / ciśnienie na cylindrach ? nagrzać silnik do temp roboczej, niech postoji w miejscu az wentylator sie zalaczy i zobacz czy obydwie rury gorące a dotykanie organoleptycznie czy przewód jest twardy czy miekki to zadna diagnoza. Organoleptycznie podotykać można babe po robocie a diagnostyka robiona w ten sposób to sorry ale mija się z celem
Wyjmij termostat, wpakuj do wrzątku i obserwuj otwarcie na maxa i zalej zimną wodą i poobserwuj zamknięcie.
Z nowych termostatów jak chcesz mieć pewnosć to nie zakładaj Vernet'a bo sie potrafią zepsuć na półce w sklepie ( sam to przerobiłem ) tylko zakup japończyka TAMA lub niemca Wahler'a.
pozdro
zamowilem Wahler'a. masła nie ma. nie dymi . bąbli tez nie ma pod korkiem. w poniedzialek sie okaze czy wymiana termostatu pomoze. oby problem tkwil tylko w termostacie.
#30
Napisano 19:18, 13.06.2014
zamowilem Wahler'a. masła nie ma. nie dymi . bąbli tez nie ma pod korkiem. w poniedzialek sie okaze czy wymiana termostatu pomoze. oby problem tkwil tylko w termostacie.
u mnie problemem okazały się przewody od masy silnika, czujnik jednopinowy od temperatury na desce a termostat wymienilem profilaktycznie
u mnie wskazówka już działa tak jak powinna, wczoraj w meeeega upał blisko 37 stopni przy asfalcie wskazówka po miescie jezdzac nie przekroczyła połowy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych