XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 20:48, 03.05.2022
Do tego dublowanie postów w XX tematach.
Pozdrawiam.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#17
Napisano 23:37, 03.05.2022
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#18
Napisano 06:10, 04.05.2022
Nie chcę pomóc?? A co wcześniej napisałem?? więc nie pisz bzdur
Bez diagnostyki się nie obejdzie, przy takim spadku napięcia nikt wróżyć nie będzie co się stało. Równie dobrze uszkodzony alternator mógł skokiem napięcia wyrządzić wiele szkód.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#19
Napisano 09:12, 04.05.2022
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
#20
Napisano 13:10, 04.05.2022
Następnym razem po prostu używaj opcji edytuj i nie pisz posta pod postem.
#21
Napisano 19:28, 04.05.2022
Alternator padł koleżanka jeździła choć nie miała i auto jej stanęło. Kontrolki tsa vsa silnik kierownica ! Wszystko się pali na żółto i nie można odpalić. Proszę o pomoc bo żaden mech nie potrafi. Proszę o pomoc
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wrócę trochę do tematu po tym jak administracja naprostowała bigos
Jaki mechanik nie ogarnął Ci tego? Miał chociaż garaż? Nie rozśmieszaj mnie. Zajmuje się od lat mechanika i nie mów że jakikolwiek mechanik nie ogarnął sprawy z ładowaniem bo to jest tak częsty i powszechny problem w każdej marce samochodów, że takie rzeczy się diagnozuje w 5 minut, i nie jest do tego potrzebny żaden komputer a zwykły miernik nawet najtańszy z bazaru... To że się nie podpiął pod hondę rozumiem bo z tym nawet KTS ma problemy a obecnie operuje x560 głowicą z 2022r z pełnym oprogramowaniem.
Z tego co mówisz był spadek napięcia z czego honda to nie renówka z "inteligentnym" ładowaniem. Tutaj albo jest albo go nie ma. Więc przywrócenie ładowania usuwa cały problem. Co do uszkodzeń które mogły powstać w trakcie. Jeśli strzeliły diody ale ich nie przestrzeliło to na wszystko poszło napięcie "zmienne", i owszem po tyłku dostać mogło sporo od żarówek, przez kompa po posklejane przekaźniki. To że znajoma jeździła na uwalonym altku to tylko pogratulować.
Jeśli po wymianie altka coś będzie nie tak to do zmierzenia spadek napięcia między plusem altka a plusem akumulatora, opór masy od silnika do akumulatora, spadek napięcia podczas pracy silnika od altka do akumulatora, opór na przewodach plusowych, a później jak ok to dalej idzie się w las i szuka sygnałów na kompie czy sa wszystkie.
A i btw. wpiąłeś się w temat innego komponentu bo w temacie winowajca był rozrusznik co w sumie jest typową usterką zarówno dla V, VI, VII, VIII gena i objawia się dokładnie identycznie czyli kręcenie z oporem bądź wcale, nagły spadek napięcia. Niestety rozruszniki w hondach nie należą do najmocniejszych i często siadają tuleje i uzwojenia.
Użytkownik slawex9 edytował ten post 19:30, 04.05.2022
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych