Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Tylne zawieszenie , utwardzenie, podniesienie .

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
387 odpowiedzi w tym temacie

#46 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 17:27, 10.07.2018

Zgadza się .Mówię o gumach tego typu ,których raczej nikt nie robi do acco ..Dać taką z 2cm
https://www.olx.pl/o...D5-IDtTDEN.html

Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:28, 10.07.2018

  • 0
                       

#47 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:37, 10.07.2018

Możesz rozwinąć myśl bo za nic nie moge zczaić o co chodzi.

Dospawać jeden zwój sprężyny, tylko sam krążek drutu (aby ją wydłużyć) - to prawie to samo co dokładanie gumy, ale nic się nie wysunie,


  • -1

#48 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:26, 11.07.2018

Spawanie sprężyny.... to chyba najgorsze rozwiązanie z możliwych.
Sorry, ale wolę już te gumy :)
/e12
  • 0

#49 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 11:29, 11.07.2018

Wydaje mi sie, że pomysl nie najgoeszy ale tylko w wypadku sprężyn których ostatnie zwoje sie ze sobą stykaja czyli nie pracują. W przypadku VIII z tego co widzę tak nie jest więc również nie zrobilbym takiego myku.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#50 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 19:59, 11.07.2018

Spawanie sprężyny.... to chyba najgorsze rozwiązanie z możliwych.
Sorry, ale wolę już te gumy :)
/e12

Ale cała sprężyna pracuje tak jak pracowała - dospawana jest jakby podkładka.

Gumy nie są mocowane do sprężyny.

Dospawany zwój  (wnioskuję, że trzeba trochę rzeźby) na pewno się nie przesunie.


  • 0

#51 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:30, 09.08.2018

A czy ktoś może kupował w haparts sprężyny? Mają niby oryginalne Hondy, poprawione w stosunku do pierwszego montażu, ale wołają 800zl za 2 sztuki


  • 0

#52 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:38, 09.08.2018

Kupowałem, niestety takie są ceny, w ASO trochę drożej. Te z haparts są na pewno oryginalne. Jak masz zwykłe zawieszenie to są zamienniki z kyb. Ja kupowałem ori bo typeS nie ma zamienników, a sprężyny są w typku trochę inne.
  • 0

#53 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:17, 10.08.2018

Kupowałem, niestety takie są ceny, w ASO trochę drożej. Te z haparts są na pewno oryginalne. Jak masz zwykłe zawieszenie to są zamienniki z kyb. Ja kupowałem ori bo typeS nie ma zamienników, a sprężyny są w typku trochę inne.

 

 

I jaka jest różnica w porównaniu do starych?

 

Mi tył wychodzi 3cm niżej niż przód 


Użytkownik Zakrzes edytował ten post 16:57, 10.08.2018

  • 0

#54 fiodor88

fiodor88
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:07, 18.08.2018

Czy ktoś zakładał nowe sprężyny inne niż OEM? Nie chodzi mi o coś obniżającego bo chcę zachować seryjną wysokość. Jakie są efekty? Auto stoi wyżej? Jakie są zamienniki i czy są coś warte? W IC do VIII gen dostępne są sprężyny LESJÖFORS.
  • 0

#55 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:08, 18.08.2018

Haparts twierdzi, że do accorda VIII tourer wyszły od Hondy oryginalne lepsze sprężyny. Cena 808zł za parę

ASO zaproponowało mi sprężyny za 880zł (+500zł wymiana) twierdząc, że jest tylko jeden rodzaj, że nie było wypuszczanych ulepszonych

Napisałem do Hondy Polska, kazali zapytania kierować do ASO
  • 0

#56 fiodor88

fiodor88
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:32, 18.08.2018

O tych niby ulepszonych coś czytałem na jakiejś ruskiej stronie. A poza OEM jest coś wartego uwagi? Na tą chwilę pewnie każda nowa sprężyna spowoduje, że tył będzie wyżej ale nie wiadomo jak długo ten efekt się utrzyma.
  • 0

#57 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:40, 18.08.2018

Nie mam doświadczenia z zamiennikami ale każdy mechanik mi je odradzał. Według nich szybko siadają. Kupiłem oem choć długo się zastanawiałem. O oem przesądziło to, że mam zamiar jeszcze kilka lat jeździć tym autem. Cena za wymianę sprężyn grubo przesadzona. Ja płaciłem 100, to prosta robota. Problemem mogą być śruby przy amortyzatorze na dole. Dobrze jest je zalać wczesniej np. naftą albo colą:)
  • 0

#58 Zakrzes

Zakrzes
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:Płońsk
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:56, 18.08.2018

Nie mam doświadczenia z zamiennikami ale każdy mechanik mi je odradzał. Według nich szybko siadają. Kupiłem oem choć długo się zastanawiałem. O oem przesądziło to, że mam zamiar jeszcze kilka lat jeździć tym autem. Cena za wymianę sprężyn grubo przesadzona. Ja płaciłem 100, to prosta robota. Problemem mogą być śruby przy amortyzatorze na dole. Dobrze jest je zalać wczesniej np. naftą albo colą:)


I ile dała wymiana na OEM?
  • 0

#59 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:10, 18.08.2018

U mnie niewiele zmieniło bo jak się okazało, sprężyny miałem nie "siadnięte". Ktoś napisał, że typeS ma takie samo zawieszenie jak seria i sugerując się tą informacją uznałem, że auto siedzi za bardzo. Okazało się że typek jednak jest niższy jak już zmieniłem sprężyny. Ale jak masz tył niżej o 3 cm to nawet zamiennik będzie pewnie lepszy ni to co masz teraz...
  • 0

#60 Bartek_Belgia

Bartek_Belgia
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Ravels\Belgia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:55, 15.10.2018

Witam,

 

Jestem tu nowy i mam ten sam problem. Przeczytalem caly watek i nadal brak idealnego rozwiazania. U mnie  w Belgii cambery sa zakazane wiec odpadaja a mysle,ze rozwiazalo by to problem. 

 

Zgadza się .Mówię o gumach tego typu ,których raczej nikt nie robi do acco ..Dać taką z 2cm
https://www.olx.pl/o...D5-IDtTDEN.html

patrzac na forme tej podkladki to mysle ze mozna ja wsadzic pod sprezyne do Tourera. Ten kielich na dole ma wlasnie taki ksztalt.

Jest ktos ktow  koncu rozwiazal jakos ten problem?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq