Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Tylne zawieszenie , utwardzenie, podniesienie .

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
387 odpowiedzi w tym temacie

#16 lukdzi

lukdzi
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:32, 20.02.2018

Linku nie pamietam ale byly one wysokosci 3cm.nie podnosza auta,nawiniete na srezyne po podniesieniu auta na podnosniku.teraz jest jeszcze zimno wiec nie sprawdzalem.ale przejechalem 1800km z pelnym bagaznikem wiec bedzie widac.koszt wymiany sprezyn to okolo 1tys. Troche drogo.


Sprawdziłeś może czy te gumy coś dały? Z takimi gumami czuć jakaś różnice w jeździe ?
  • 0

#17 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:32, 20.02.2018

Czekam na troche pogody bo pada u mnie caly czas.w jezdzie nie odczulem roznicy.postaram sie zobaczyc kolo wekendu.ma byc troche slonka
  • 0

#18 Paciu

Paciu
  • Forumowicz
  • 92 postów
  • Skąd:Hannover
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2013
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:22, 20.02.2018

Witam mam dokladnie ten sam problem i tez mysle o tych gumach choc najlepiej by bylo cos takiego:
d97dd5a2ff621713med.jpg
Praca amortyzatora i sprezyny by sie nie zmienila a auto by bylo wyzej.

Użytkownik Paciu edytował ten post 21:23, 20.02.2018

  • 0

#19 lukdzi

lukdzi
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Nowy Sącz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:44, 20.02.2018

Witam mam dokladnie ten sam problem i tez mysle o tych gumach choc najlepiej by bylo cos takiego:d97dd5a2ff621713med.jpg
Praca amortyzatora i sprezyny by sie nie zmienila a auto by bylo wyzej.

Witam auto było by wyżej ale moim zdaniem amortyzatory i sprężyny siadły by tak samo rozpychając koła i dalej by cięło ale to tylko moje myślenie może błędne .
  • 0

#20 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:54, 10.03.2018

Panowie sorki ze to trwalo tak dlugo;( ale dzis wpadly letnie 18 i moge spokojnie polecic montaz tych gum.na moje oko opony nie sa podciete jak letnie.czyli spelnia to swoje zadanie.za jakis czas napisze jak jezdzi sie na 18tkach
  • 0

#21 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:59, 10.03.2018

Panowie sorki ze to trwalo tak dlugo;( ale dzis wpadly letnie 18 i moge spokojnie polecic montaz tych gum.na moje oko opony nie sa podciete jak letnie.czyli spelnia to swoje zadanie.za jakis czas napisze jak jezdzi sie na 18tkach

Napisz dokładnie jakie te gumy zakładałeś (link). Mam już negatyw delikatnie ponad normę więc może przydadzą się na czas wyjazdu na wczasy...
  • 0

#22 fatek

fatek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:46, 11.03.2018

Zebys mnie zabil nie pamietam.jedna z pierwszych aukcji na all. Gumy wysokosc 3 cm przecieta do nawiniecia kost 18 do 20 zl chyba.tylko ja nawijalem na podnosniku max ile dala rade sie nakrecic.bo jesli ja tylko wlozysz to wypadie ;)
  • 0

#23 ryszardbalik

ryszardbalik
  • Forumowicz
  • 6 postów
  • Skąd:poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:02, 20.03.2018

Właśnie jestem ustawiony na montaż lpg 5 kwietnia ,mam pytanie odnośnie tylnego zawieszenia
Rozumiem ze z butlą i zatankowanym PB tył auta będzie siedział tak ?
Czy ktoś może pokazac jakieś fotki jak to wygląda takie auto ?


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#24 Maxi

Maxi
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:01, 05.06.2018

Temat siadania ACCO zwłaszcza tourera znany jak świat. Sam mam z tym problem. Gumy średnio załatwią sprawę i dosyć szybko się rozsypią. Utwardzą dodatkowo auto. Rozwiązaniem w mojej opinii było by założenie delikatnie dłuższej sprężyny. Wtedy nie robił by się negatyw i nie ścinało by opon. Czy ktoś to ćwiczył? Ktoś pisał że mają w ASO takie sprężyny ? Znamy part number i cenę?


  • 0

#25 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:40, 05.06.2018

Nie ma czegoś takiego w aso, musiałbyś dorabiać na zamówienie.
  • 0

#26 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:14, 29.06.2018

Też już od jakiegoś czasu szukam rozwiązania - mam lpg i haka, głównie do platformy rowerowej.

Przy pełnym bagażniku wygląda jak boeing tuz przed oderwaniem sie od ziemi :)

 

Gumy odpadły u mnie z samej zasady działania - prędzej, czy później skończy się pęknięciem sprężyny....

 

ale patrzcie, co mi się wygooglało ....

https://www.spaccer....iii-tourer.html

 

/e12


  • 0

#27 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 19:53, 29.06.2018

Widziałeś ile to kosztuje? Wolałbym wyciąć nożem z kawałka elastomeru...
  • 0

#28 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:19, 30.06.2018

A nie ma jakiejś polskiej firmy rzemieślniczej co robi sprezyny na wymiar ?
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#29 Chmielo1

Chmielo1
  • Forumowicz
  • 163 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:08, 30.06.2018

A może lepiej cambery na tył zamontować i ustawić poprawnie kąty tylnych kół i wtedy nie będzie problemu z cięciem opon. Bo wsadzanie gum między zwoje sprężyny lub jakaś samoróbka to proszenie się o problem.
  • 0

#30 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:38, 30.06.2018

Dorobienie odpowiedniego dystansu pod sprężyny nie jest złym rozwiązaniem. Problem w tym że samemu dorobić jest ciężko, a do VIII generacji accorda chyba nikt tego nie robi... cambery to dobre rozwiązanie dla tych co chcą obniżenia. Dla tych co chcieli by utrzymać standardową wysokość zawieszenia przy dodatkowym obciążeniu (np lpg), lepsze byłoby zastosowanie podkładek.

Użytkownik Wojto edytował ten post 21:47, 30.06.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq