XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Kopci na czarno, trochę na niebiesko, bierze sporo oleju.
#1
Napisano 08:34, 30.04.2010
Mam problem z Hanką.
Zacznę od tego, że przez ostatnie 7,5kkm dolałem ok 3,5litra oleju. Wiem, że VTEC lubi olej, ale mnie się wydaje, że mój trochę zabardzo. Silnik ma 167tys. Jeżdzę zazwyczaj spokojnie, z VTECa nie korzystam zbyt często, może raz na 10-15km mi się zdarzy, czasem rzadziej.
Ostatnio założyłem gaz, w polecanym zakładzie, sama instalacja działa ok, nic nie szarpie nie przerywa, moc jest
Wszystko było ok, dopóki nie zobaczyłem za sobą chmury przy wkreceniu pod odcinkę. Nie wiem czy to się działo przed gazem bo jakoś nie zwracałem uwagi. Potem trochę pojeździłem, poobserwowałem i rzeczywiście, przy wejściu VTECa pojawia się chmura. Zrobiłem taki test: posadziłem kierownika w mojej Hondzie, jezdziłem za nim i telefonicznie ustalaliśmy jak ma jechać i obserwowałem. Do VTECa przy przyspieszaniu kopci jak diesel, może nie obficie, ale na ciemno. Na VTECu natomiast kopciło trochę mocniej, ale do tego dochodziło jeszcze troszkę niebieskiego dymu To mnie przeraziło.
Przy montażu gazu były małe problemu, trochę go przylało na 1 cylindrze, strasznie dziwnie pracował, myśleliśmy, że zawiesił się wtryskiwacz benzyny, ale wystarczyło wykręcić świecę, przeczyścić i zamienić z inną. Po tym było ok.
Prosiłbym o jakieś wskazówki, pomysły co się może dziać. Wolałbym nie dostać odpowiedzi, że uszczelniacze czy pierścienie
Jeszcze nie były ustawiane zawory jak by ktoś pytał
Może to być kwestia zapłonu np? Albo złej mieszanki? Przypominam, że kopci jak diesel, nie mocno, ale jednak...
Nie wiem też czy kopci na benzynie, zapomniałem sprawdzić
Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
#2
Napisano 08:52, 30.04.2010
Nagle ci zaczął tyle palić, czy już wczeeśniej palił? Jak długo nim jeździsz?
Jaką masz instalacje LPG>
Ile masz już przejechane na tym oleju?
Normalne że przy 6 tys obrotów nie będzie śladu spalin, kopcenie to raczej subiektywne odczucie.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 09:10, 30.04.2010
Instalacja: wtryski MagicJet, reduktor MagicIII, Stag300.
Moze by pomogła zmiana oleju? Leje Castrol Magnatec. Z tego co widzę to ma tyle samo zwolenników, co przeciwników, więc nie jest chyba zły. Myślałem o Motulu 6100 10w40 przy kolejnej zmianie oleju.
#4
Napisano 09:24, 30.04.2010
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 09:29, 30.04.2010
Z mieszanką i zapłonem chodziło mi o kopcenie na ciemno. Jeżdzę głównie w mieście, na te 7,5kkm byłem raz w trasie dawno. Tak to zawsze odcinki max 10km. Dostałem podpowiedź od jednego mechanika, żeby pojechać w jakąś trasę, żeby dobrze zagrzać cały układ wydechowy, katalizator itd może to się przepali, no na końcówce wydechu jest sadza. Bo w sumie kopcenie na ciemno to kwestia paliwa, mam rację?
Kopcenie, branie oleju, wyciek ze skrzyni... nie spodziewałem się takich akcji jak zdecydowałem się na Accorda. Wiem, że w każdej marce zdarzają się mniejsze lub większe awarie, ale jakoś myślałem, że Accordów to nie dotyczy.
Mam tez Almerę 97 1.4, buda w stanie tragicznym, zawias się tłucze, w ogóle auto rozklekotane całe, przejechało 230kkm, ale silnik chodzi jak brzytwa, mało pali, oleju nie bierze ani ml, odpala w najwieksze mrozy. Wydaje mi się, że jednak kraj pochodzenia ma znaczenie ale jeszcze nie zniechęciłem się do Accorda, chociaż nie powiem też, że jestem w 100% zadowolony...
#6
Napisano 10:11, 30.04.2010
Prosiłbym o jakieś wskazówki, pomysły co się może dziać. Wolałbym nie dostać odpowiedzi, że uszczelniacze czy pierścienie
Jeszcze nie były ustawiane zawory jak by ktoś pytał
Najważniejsze i w pierwszej kolejności ustaw zawory! Kopcenie na czarno może być przyczyną domkniętych zaworów.
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#7
Napisano 10:13, 30.04.2010
#8
Napisano 10:14, 30.04.2010
Wydaje mi się, że jednak kraj pochodzenia ma znaczenie
Bez przesady to wszystko zależy od tego jak poprzedni, a może i obecny właściciel dba o auto.
#9
Napisano 10:17, 30.04.2010
Tak jak pisał kolega zawory sprawdź.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#10
Napisano 10:23, 30.04.2010
Tak jak radzicie, zrobię zawory i zobaczymy.
W lipcu zbliża mi się wyjazd na Chorwację, i trochę bym się spinał, jak by się nic nie poprawiło
#11
Napisano 12:49, 30.04.2010
I co najważniejsze jak napisał SETH sprawdz zaworki
Pozdro
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#12
Napisano 13:04, 30.04.2010
Narazie spróbuję zrobić regulację zaworów, potem zobaczymy jak będzie. Wolalbym uniknąć tych 2tys bo co jak co ale przy aucie wartym 15tys wydatek 2 to troszkę nie teges
Ewentualnie jak będzie robiona regulacja to powiem mechanikowi żeby zajrzał pod głowicę (po takiej operacji uszczelka do wymiany?) i zobaczył jak to wygląda.
#13
Napisano 13:17, 30.04.2010
#14
Napisano 13:18, 30.04.2010
Może same uszczelniacze zaworowe,kiedyś w jakimś Peugeocie tak miałem ,że dymił jak się mocniej depnęło i jak się odpalało rano.Po wymianie uszczelniaczy kopcenie zniknęło.
A może to pomóc z problemem brania oleju?
#15
Napisano 13:23, 30.04.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych