XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wadliwe wałki rozrządu 2.4 K24Z3// zgrzytanie - terkotanie silnika
#106
Napisano 15:35, 24.09.2019
#107
Napisano 17:41, 24.09.2019
Chyba najlepiej kupić głowice k20 z civica Type R i robić Franka. Tam nie ma problemów z wałkiem. A mocy sporo przybędzie.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#108
Napisano 17:48, 24.09.2019
Jeszcze raz dzięki Edson kupiłem wałek do z3 i w sobote działam a tak na marginesie to widzę że wysyp z wałkami się powiększa.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#109
Napisano 18:54, 24.09.2019
Ale wałek 😐
Chyba najlepiej kupić głowice k20 z civica Type R i robić Franka. Tam nie ma problemów z wałkiem. A mocy sporo przybędzie.
Fajna opcja ale droga impreza wyjdzie. A ludzie w wiekszosci tutaj chca poprostu jezdzic
#110
Napisano 19:40, 24.09.2019
Dokładnie tak jak pisze 93 karol koszty to główna sprawa az wałkami też nie jest różowo ja znalazłem wałek po dwóch miechach poszukiwań nawet potentaci zajmujący się handlem używkami nie mają wałków na stanie honda centrum ma jakiegoś podwykonawce który robi wałki od podstaw na podstawie wzoru ale, jak jest z jakością to nikt nie wie no i cena 900pln też nie tanio.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#111
Napisano 17:46, 27.09.2019
Koledzy nowy wałek wpadł do auta dzisiaj hania odzyskała wigor naprawdę jedzie jeszcze raz dzięki dla Edsona jego rady jak zwykle były bezcenne i dla innych użytkowników acco VIII zaglądajcie pod dekiel.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#112
Napisano 21:43, 27.09.2019
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#113
Napisano 22:05, 27.09.2019
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#114
Napisano 15:53, 11.11.2019
U mnie na 2 cylindrze widać wrzery co dziwne nie na górze walka a na boku też k24z3
#115
Napisano 15:57, 11.11.2019
Ja kupiłem od tego gostka tel. 607 903 122. Koleś modyfikuje silniki do sportu i co jakiś czas ma wałki, dzwon i pytaj.A tak na marginesie ja po zmianie wałka zrobiłem 3000 i zwaliłem dekiel do regulacji zaworów no i na trzecim cylindrze jest jakieś niepokojące przebarwienie, zaczynam się niepokoić. Wałek który zakładałem wyglądał spoko nie kumam co może być grane, na początek wracam do oleju takiego jaki był lany od nowości czyli shell am-l 5w30 i będę obserwować.
Użytkownik muloj edytował ten post 16:05, 11.11.2019
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#116
Napisano 16:00, 11.11.2019
Tu masz świeże ogłoszenie dzwoń https://www.google.c...r3j9Dy_1-pnLxIR.
Przecież wydechowy jest z k24a3 a nie z k24z3
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#117
Napisano 16:15, 11.11.2019
Ok już się kapnąłem dałem namiar na gostka od którego kupiłem.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
#118
Napisano 22:05, 11.11.2019
Ja kupiłem od tego gostka tel. 607 903 122. Koleś modyfikuje silniki do sportu i co jakiś czas ma wałki, dzwon i pytaj.A tak na marginesie ja po zmianie wałka zrobiłem 3000 i zwaliłem dekiel do regulacji zaworów no i na trzecim cylindrze jest jakieś niepokojące przebarwienie, zaczynam się niepokoić. Wałek który zakładałem wyglądał spoko nie kumam co może być grane, na początek wracam do oleju takiego jaki był lany od nowości czyli shell am-l 5w30 i będę obserwować.
Ja też kupiłem od tego samego gościa i mi się wytarł po około 10-20 tys km
Nie mówię że ten gość ma złe części, wręcz przeciwnie ma dobre ale po prostu te wałki są wadliwe i kwestia czasu jak Ci się znowu wykruszy.
Ja zrobiłem regenerację i jak na razie jest ok, przejechane około 40 tys km.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:06, 11.11.2019
#119
Napisano 00:29, 12.11.2019
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#120
Napisano 00:40, 12.11.2019
Czyli wychodzi na to, że lepiej zregenerować swój wałek niż kupować inny?
No na moim przykładzie tak wychodzi. Za jakieś 15 tys będę regulował zawory to dam znać czy wałek regenerowany dalej jest ok.
Na dzień dzisiejszy wałek regenerowany przetrwał około 2x dłużej niż wałek zakupiony jako używany z pewnym przebiegiem 100 tys. km.
Ja byłem zawsze przeciwnikiem regeneracji bo używana część OEM w dobrym stanie będzie zawsze lepsza niż regenerowana, jak widać życie szybko zweryfikowało moje zasady.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 00:58, 12.11.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nieznana ikonaNapisany przez Wlr , 04 maj 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych