Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

wadliwe wałki rozrządu 2.4 K24Z3// zgrzytanie - terkotanie silnika

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
211 odpowiedzi w tym temacie

#106 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 15:35, 24.09.2019

A3 ma krzywki Vtec na wydechu czego w Z3 nie ma, bez przymiarki może się nie obejść.
  • 0

#107 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 17:41, 24.09.2019

Ale wałek 😐
Chyba najlepiej kupić głowice k20 z civica Type R i robić Franka. Tam nie ma problemów z wałkiem. A mocy sporo przybędzie.
  • 0

#108 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:48, 24.09.2019

Jeszcze raz dzięki Edson kupiłem wałek do z3 i w sobote działam a tak na marginesie to widzę że wysyp z wałkami się powiększa.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#109 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:54, 24.09.2019

Ale wałek 😐
Chyba najlepiej kupić głowice k20 z civica Type R i robić Franka. Tam nie ma problemów z wałkiem. A mocy sporo przybędzie.


Fajna opcja ale droga impreza wyjdzie. A ludzie w wiekszosci tutaj chca poprostu jezdzic ;)
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#110 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:40, 24.09.2019

Dokładnie tak jak pisze 93 karol koszty to główna sprawa az wałkami też nie jest różowo ja znalazłem wałek po dwóch miechach poszukiwań nawet potentaci zajmujący się handlem używkami nie mają wałków na stanie honda centrum ma jakiegoś podwykonawce który robi wałki od podstaw na podstawie wzoru ale, jak jest z jakością to nikt nie wie no i cena 900pln też nie tanio.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#111 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:46, 27.09.2019

Koledzy nowy wałek wpadł do auta dzisiaj hania odzyskała wigor naprawdę jedzie jeszcze raz dzięki dla Edsona  jego rady jak zwykle były bezcenne i dla innych użytkowników acco VIII zaglądajcie pod dekiel.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#112 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:43, 27.09.2019

Pozdrawiam, na zdrowie 👍💪
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#113 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 22:05, 27.09.2019

Walki rozrzadu produkuje pan Świątek w Bydgoszczy na ul. Żywiecka. 90bc3f0df7d1a524057a01d0a23b4253.jpg

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 1

#114 Damian667

Damian667
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Type S
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:53, 11.11.2019

Muloj gdzie udało Ci się dorwać wałek. Mam ten sam problem i chciałbym to w końcu doprowadzić do końca
U mnie na 2 cylindrze widać wrzery co dziwne nie na górze walka a na boku też k24z3
  • 0

#115 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:57, 11.11.2019

Ja kupiłem od tego gostka tel. 607 903 122. Koleś modyfikuje silniki do sportu i co jakiś czas ma wałki, dzwon i pytaj.A tak na marginesie ja po zmianie wałka zrobiłem 3000 i zwaliłem dekiel do regulacji zaworów no i na trzecim cylindrze jest jakieś niepokojące przebarwienie, zaczynam się niepokoić. Wałek który zakładałem wyglądał spoko nie kumam co może być grane, na początek wracam do oleju takiego jaki był lany od nowości czyli shell am-l 5w30 i będę obserwować.


Użytkownik muloj edytował ten post 16:05, 11.11.2019

  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#116 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 16:00, 11.11.2019

Tu masz świeże ogłoszenie dzwoń https://www.google.c...r3j9Dy_1-pnLxIR.


Przecież wydechowy jest z k24a3 a nie z k24z3
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#117 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:15, 11.11.2019

Ok już się kapnąłem dałem namiar na gostka od którego kupiłem.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#118 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:05, 11.11.2019

Ja kupiłem od tego gostka tel. 607 903 122. Koleś modyfikuje silniki do sportu i co jakiś czas ma wałki, dzwon i pytaj.A tak na marginesie ja po zmianie wałka zrobiłem 3000 i zwaliłem dekiel do regulacji zaworów no i na trzecim cylindrze jest jakieś niepokojące przebarwienie, zaczynam się niepokoić. Wałek który zakładałem wyglądał spoko nie kumam co może być grane, na początek wracam do oleju takiego jaki był lany od nowości czyli shell am-l 5w30 i będę obserwować.

 

Ja też kupiłem od tego samego gościa i mi się wytarł po około 10-20 tys km :)

Nie mówię że ten gość ma złe części, wręcz przeciwnie ma dobre ale po prostu te wałki są wadliwe i kwestia czasu jak Ci się znowu wykruszy.

Ja zrobiłem regenerację i jak na razie jest ok, przejechane około 40 tys km.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:06, 11.11.2019

  • 0

#119 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 00:29, 12.11.2019

Czyli wychodzi na to, że lepiej zregenerować swój wałek niż kupować inny?
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"


#120 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:40, 12.11.2019

Czyli wychodzi na to, że lepiej zregenerować swój wałek niż kupować inny?

 

No na moim przykładzie tak wychodzi. Za jakieś 15 tys będę regulował zawory to dam znać czy wałek regenerowany dalej jest ok.

Na dzień dzisiejszy wałek regenerowany przetrwał około 2x dłużej niż wałek zakupiony jako używany z pewnym przebiegiem 100 tys. km.

 

Ja byłem zawsze przeciwnikiem regeneracji bo używana część OEM w dobrym stanie będzie zawsze lepsza niż regenerowana, jak widać życie szybko zweryfikowało moje zasady.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 00:58, 12.11.2019

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq