Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

wadliwe wałki rozrządu 2.4 K24Z3// zgrzytanie - terkotanie silnika

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
211 odpowiedzi w tym temacie

#121 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 07:50, 12.11.2019

Dasz namiar na firmę gdzie regenerowales?
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#122 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:50, 12.11.2019

Robiłem to w polecanym tu na forum serwisie OSA Motors. Oni sami wozili wałek do regeneracji, mają jakoś dobrą zaprzyjaźnioną firmę ale nie wiem gdzie.


  • 0

#123 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:45, 12.11.2019

Honda centrum z Wieliczki też ma jakiś zakład który ogarnia im wałki, dzwoniłem do nich przed kupnem wałka i u nich sprawa wygląda tak, wysyłasz im stary wałek oni go prawdopodobnie dorabiają na wzór oryginału "nie regenerują" czas realizacji ok 2 tygodnie koszt ok.900pln. Dzisiaj przeglądając ogłoszenia znalazłem kilka odnośnie silnika k24z7 z crv i chyba ściągnę sobie taki motor z usa ze śmiesznym przebiegiem, bo tam na wałki była akcja.


Użytkownik muloj edytował ten post 17:11, 12.11.2019

  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#124 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:58, 12.11.2019

Chcesz ten motor z crv montować? Czy tylko dla wałka?
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#125 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:21, 12.11.2019

Chcę montować całość tylko nie wiem czy mocowanie koła zamachowego zagra bo silnik współpracował z automatem no i z7 ma 210kucy.


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#126 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:40, 12.11.2019

Sprawdź czy kanały wodne idą tak samo..
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#127 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:01, 12.11.2019

Edson węże z przodu plug end play silnik jest identol tylko poduszki są inne, ale wracając do tematu do silnika przykręcona jest dwumasa czy zwyklły zamach ma identyczny rozstaw śrub na wale?


  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#128 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:02, 16.11.2019

 Dzisiaj po całym dniu eksperymentowania z luzami zaworowymi zauważyłem, że  raz złuszczony wałek wyrabia również rolkę prowadzącą i wg. mnie wymiana wałków nie ma sensu jak nie zmienimy rolki pod wałkiem bo ona wyrzeźbi każdy inny wałek, nikt w wątku o wałkach nie wspomniał że wymieniał rolki prowadzące więc pytanie do fachmanów z forum.


  • 1

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#129 honda78

honda78
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive a/t
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:25, 20.11.2019

Ja mam to samo! Ja spróbuję wymienić olej na inny, myślę o eneos 5w30 może pomoże.
 

 

Patrz co piszesz i ile razy to samo wysyłasz! Znaki interpunkcyjne też istnieją. 

Poprawiam po raz ostatni!


  • 0

#130 Grzegorz 1976

Grzegorz 1976
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:RYTWIANY
  • Silnik:2.0
  • Wersja:VIII V tec
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:21, 25.11.2019

Zgrzyt przy ogpalaniu na zimnym silniku
  • 0

#131 m3ntor

m3ntor
  • Młodszy Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:13, 21.12.2019

Pytanie do osób, które miały problem z wałkiem. Usterkę te da się zdiagnozować tylko ściągając pokrywę czy da się też jakoś na słuch to sprawdzić? A może endoskopem?
  • 0

#132 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2,935 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 12:04, 21.12.2019

Ściągnięcie i założenie pokrywy to 10min.
To daje 100% pewności.
  • 0

#133 honda78

honda78
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive a/t
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:cu2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:00, 16.04.2020

Teraz wiem na pewno że to jest koło vtc do wymiany wszystkie accord 2,4 od 2008 do 2012 mają te koła wadliwe w stanach była nawet akcja servisowa na wymianę tego koła vtc
  • 0

#134 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 10:13, 16.04.2020

Tak ale akcja dotycząca VTC Actuator - 14310-R5A-305

 

 

 
 
 
 

 

dotyczyła raczej głośnego startu zimnego silnika i dźwięku takiego max 1s :)  ale podczas jazdy już cisza :)


Użytkownik Masterbb edytował ten post 10:37, 16.04.2020

  • 0

#135 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1,296 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:13, 16.04.2020

Masterbb to numer poprawionego już kółka?

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 11:13, 16.04.2020

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq