Standard w 8 gen i wg mnie to jest wada fabryczna.
Honda nie przyznaje się do tego podobnie jak nie przyznaje się do swoich błędów w najnowszym Civic Type R ( zgrzytające biegi )
....a jaki masz przebieg ?
167 tys km
i tu fota
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 13:45, 21.06.2018
Standard w 8 gen i wg mnie to jest wada fabryczna.
Honda nie przyznaje się do tego podobnie jak nie przyznaje się do swoich błędów w najnowszym Civic Type R ( zgrzytające biegi )
....a jaki masz przebieg ?
167 tys km
i tu fota
Napisano 14:33, 21.06.2018
@vidocq
Jedna krzywka wytarta ? czy wszystkie wyglądają podobnie ?
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 14:34, 21.06.2018
Napisano 14:54, 21.06.2018
tylko jedna, 2 od łańcucha
Napisano 15:37, 21.06.2018
Ja kupiłem używkę po przebiegu około 100 tys km i po przejechaniu 10 tys km krzywka wytarła się - też jedna. Też chyba druga od łańcucha jak będę w domu to sprawdzę.Podobno www.hondacentrum.pl handluje wałkami dobrymi ale mają tylko do VII gen 2.0 silnik, ale mogą zrobić też do 2.4 VIII gen tylko muszą mieć jeden na wzór.Ja ostatecznie swój zregenerowałem ale nie wiem na ile to pomorze - boje się otwierać pokrywę zaworów.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 15:37, 21.06.2018
Napisano 18:24, 21.06.2018
Napisano 18:43, 21.06.2018
Napisano 19:00, 21.06.2018
auto łyka duże ilości oliwy jak na razie. jest osobny temat o 2.4 type s. Jesli wlatuje na wysokie obroty to pewnie jakieś 200-300ml na 300km.
Napisano 00:55, 31.12.2018
Google mnie nie interesuje😊Mnie chodzi o ludzi tutaj na forum którzy sami to robili
Wlodar już wcześniej podał linka, który wszystko wyjaśnia.Google mnie nie interesuje😊Mnie chodzi o ludzi tutaj na forum którzy sami to robili
Napisano 10:45, 03.01.2019
Tu masz jak to sie robi napewno: https://www-odi.nhts...041669-6712.pdf
Dokladniej Ci juz nikt nie opisze
W moim acco w grudniu jak sie zrobilo zimno pojawil sie ww problem.
W przyszlym tygodniu naprawiam w ASO - koszt robocizny okolo 650 zl.
Do tego czesci organizuje sam.
Doczytalem ze Honda udostepnila nowy silownik VTC pod numerem 14310-R5A-305 - i ten zakupilem. Podobno pozbawiony juz wady.
Pzdr
Napisano 11:22, 03.01.2019
Napisano 15:20, 04.01.2019
Petez ja bym na twoim miejscu upewnił sie dokładnie czy to jest przyczyną a szczególnie że ma na to wpływ obniżona temperatura właśnie u siebie jestem po zabiegu czyszczenia i smarowania rozrusznika i problem rozwiązany, błoga cisza przy rozruchu.A tak na marginesie to koło z końcówką A02 jest chyba tym poprawionym bo takie wkładali na akcji serwisowej w USA.
Tomek
zawsze czarna perła Hania CG9>CL7>CU2 2.4 i-VTEC
Napisano 15:46, 04.01.2019
Napisano 19:36, 05.01.2019
Czesc,
zgadza sie - ten numer czesci 14310-R5A-305 jest chyba do Accorda IX gen,
sprobuje nagrac,
Pzdr
Napisano 23:23, 03.06.2019
Tragedii jeszcze nie ma ale już trzeci z kolei wałek wydechowy zaczyna się degradować ( II cylinder ).
Drugi wałek wydechowy zaczął kruszyć się na 1 cylindrze już po 10 tys km od wymiany.
Pierwszy fabryczny wałek kruszył się niemal na wszystkich.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 23:26, 03.06.2019
Napisano 23:16, 21.08.2019
Witam,
mam problem z silnikiem, podczas jazdy przy obrotach między 2 a 3 tys obrotów słychać klekotanie, coś jakby zawory.
Na postoju tego nie słychać, tylko podczas jazdy kiedy silnik jest obciążony.
Czy ktoś spotkał się z czymś takim?
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Nieznana ikonaNapisany przez Wlr , 04 maj 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych