Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Drgania kierownicy przy 120 km/h


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
662 odpowiedzi w tym temacie

#46 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:07, 07.07.2010

teraz go nie poproszę, bo już mam wymienione, ale jak będę zmieniał olej w przyszłym miesiącu
to dopytam go dokładnie co i jak

wahacze podobno są, nie ma swożnia do górnego 555
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#47 bartekm2000

bartekm2000
  • Forumowicz
  • 224 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 19:24, 07.07.2010

U mnie też juz siedzi górny CTC/555. Miło jest znów płynąć (prawie) cichaczem po stołecznych dziurach. :mrgreen:
  • 0

   6621dcd2e963f9ebm.jpg


#48 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:08, 08.07.2010

Jak nie ma górnego sworznia 555 to skąd go biorą na montaż do wachacza?
  • 0

#49 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:28, 08.07.2010

pewnie wahacze sprzedają, ale samych sworzni nie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#50 Maryś

Maryś
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prelude
  • KM:200?
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:BB8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:58, 08.07.2010

Jest tak jak mówi Seth.
  • 0

#51 eXtReMeDMG

eXtReMeDMG
  • Forumowicz
  • 230 postów
  • Skąd:WR
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:39, 14.07.2010

Założyłem oba wahacze górne CTC i poduszki stabilizatora z ASO. Cały interes kosztował w sumie kupę kasy. Mało dzisiaj jeździłem i nie było się zbytnio gdzie rozbujać, ale wydaje mi się, że wreszcie drgania na kierownicy ustały. I co najważniejsze przestało też pukać na "policjantach". Jutro jeszcze zakładam nówki opony Toyo CF1 Proxes.
Foty nowych wahaczy:
Dołączona grafika
Dołączona grafika

Przy okazji wyszła jeszcze jedna sprawa, ale to raczej drobnostka.
Dołączona grafika

Czy to jest gumowa osłona przekładni? Jak ta gumka się nazywa? Podjadę do ASO i kupię ale nie znam fachowej nazwy.
  • 0

#52 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:37, 14.07.2010

Też nie wiem jak jest wachowa nazwa, ale nr części znam:

53535-S1A-E01 jeśli dobrze rozpoznaję to fotka była robiona po stronie pasażera, jeśli jest późno i się mylę to od strony
kierowaja jest ten nr: 536-S1A-E01

Zresztą w ASO powiesz o co chodzi i oni Ci pokażą na rysunku i Ty powiesz: "tak, to o to mi chodzi, dziękuję".
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#53 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 05:55, 15.07.2010

To jest osłona maglownicy i jeśli cieknie to nie osłona a maglownica. Bo to jest tylko osłona antykurzowa. Masz wyciek na maglu i wymiana osłony tu nic nie da
Ja te osłony wymieniałem ostatnio koszt - 20zł za obie- zamienniki
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#54 eXtReMeDMG

eXtReMeDMG
  • Forumowicz
  • 230 postów
  • Skąd:WR
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:38, 15.07.2010

53535-S1A-E01 jeśli dobrze rozpoznaję to fotka była robiona po stronie pasażera, jeśli jest późno i się mylę to od strony
kierowaja jest ten nr: 536-S1A-E01

Dzięki wielkie. Dokładnie, od strony pasażera.

Seth wiem, że mam wyciek na maglu. Przecież z gumy nie cieknie :) Muszę ją wymienić, żeby nie dostawał się tam piach i inne dziadostwo. A regeneracja maglownicy to swoją drogą mnie czeka.


EDIT:
Byłem w ASO. Ta gumka kosztuje ok. 180zł :shock: :shock:
  • 0

#55 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:29, 27.06.2011

no to i ja sie podepne pod temat.

bije mi kierownica w przedziale 110-130 ;/ przy 100 albo 140 gladko jakbym jechal w powietrzu... objaw jest zarowno jak przyspieszam jak i podczas stalej jazdy z ta predkoscia, a nawet na luzie. co wiecej raz bije mocniej raz slabiej...

kola nowe, zreszta przekladalem z innrch samochodow i nie nadal bije.

w aso powiedzieli przegub wew wiec dzis go wymienilem bo mial luz. przegub nowy kieszen sporo lzejsza a bicie jak bylo tak jest...

luzow zadnych nie ma. wszystko sztywne.

tarcze nowe bici 0.3-0.4 aaa podczas hamowania nie bije i jak przyspieszam to tez jakby nieco mniej za to caly czas do odcinki na 4 biegu.

co sprawdzac jak i gdzie na slasku. aso rozklada rece.
  • 0

#56 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:37, 27.06.2011

Zostało tylko jedno łożysko i/lub piasta. Sprawdź jeszcze przy 60km/h i 90km/h. Nic nie huczy?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#57 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:40, 27.06.2011

nic nie huczy ani przy 60 ani przy 90. przy 80 jeszcze minimalnie cos czuc na kierownicy ale nie wiem czy czuc czy to moje urojenia;D za to przy 110-130 jak puszcze kierownice to sie kreci prawo lewo jakis 1mm niby nic ale nie bylo tego. w hyundaiu puszczam i nic nie drga czy to przy 80, 120 czy 160.
  • 0

#58 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:33, 27.06.2011

Nie chce straszyć ale może to przegub wewnętrzny tylko,ze druga strona .
  • 0
                       

#59 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 00:29, 28.06.2011

Wlodar, ale przy przyspieszaniu problem jest mniej wyczuwalny no chyba ze predkosc wzrasta... luz na tym przegubie jest identyczny jak na nowym... a na tym ktory dzis wymienialem byc nieco wiekszy...
  • 0

#60 otis

otis
  • Forumowicz
  • 123 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ATR
  • KM:223
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Ładne
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:52, 28.06.2011

Jeżeli więc masz sztywny zawias, wymieniony przegub, nowe koła, minimalne bicie na tarczy, etc, to ja zdecydowanie obstawiam zbieżność. Przerabiałem ten temat w Civie i w Preludzie. Jedź na porządne ustawienie zbieżności i podejrzewam, że nie będziesz żałował.

Pozdrawiam.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq