XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#106
Napisano 12:48, 03.06.2022
Chodzi mi o to, że pomimo negatywu zużywają się równomiernie, porównywalnie - wewnętrzne vs zewnętrzne krawędzie.
Bo tak jak napisałem, rotuję nimi regularnie, ale tylko przód > tył > przód, nie ściągam opon, żeby zamieniać stronami prawa >lewa, czyli wewnętrzna część opony zawsze jest od wewnątrz, więc przy negatywie mogłaby być ściorana bardziej, a nie jest.
Lamele na Twoim zdjęciu są ciut dłuższe i z przerwą, bo to szersza guma - 275, moja ma 205 i wyglądała tak:
Pozdrawiam
- Artur
#107
Napisano 13:07, 03.06.2022
#108
Napisano 14:02, 03.06.2022
Nie dopatrzyłem się niczego, klocki są bez ostrych, szarpanych krawędzi i równomiernie się ścierają.
Jeśli chodzi o głośność, buczenie, etc. to również wszystko w porządku.
Podsumowując, jestem z nich zadowolony
Pozdrawiam
- Artur
#109
Napisano 11:00, 05.10.2022
Michelin mnie mega zaskoczył, jak słabo wypadł w testach
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#110
Napisano 12:11, 05.10.2022
Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:12, 05.10.2022
#111
Napisano 12:30, 05.10.2022
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#112
Napisano 13:52, 05.10.2022
Dla mnie zimą to albo Dębica albo Conti - może wyda się przepaść między nimi ale tak właśnie mam w swoich samochodach.
#113
Napisano 22:01, 05.10.2022
Mam Continentale w aucie żony, model TS860 w rozmiarze 14" 6-7mm bieżnika, teraz mają chyba 4ty sezon i niestety popękane.. nie jakoś bardzo, ale jednak.
#114
Napisano 13:43, 11.10.2022
Dodam swoje trzy grosze w temacie zimówek. Przygodę zacząłem z Dunlopem WinterSport 3D. Pierwsza porządna zimówka, idealna na nasze warunki. Świetnie kleiła a jej zuzycie było super, ale to był tez innej klasy samochód (fiat punto 2).
W Civicu MB6 (angielka VTI) przeszedłem przez: Dunlop Wintersport 3D i 4D oraz Continentala TS830.
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że większych różnic pomiędzy oponami nie było jesli chodziło zarówno o spalanie, zużycie czy przyczepność. To najwyższa półka opon i różnice pomiędzy nimi, poza syntetycznymi testami (czyli np porównywanie w idealnie tych samych warunkach, idealnie tym samym wozie etc) są znikome.
Główną obserwacją było to, że przy przyspieszaniu Continental lekko gwizdał. Szło się przyzwyczaić, to po prostu konstrukcja bieżnika.
W Accordzie miałem również TS830 i zastąpiłem to później TS850. Gwizdanie było mniejsze a przyczepność oraz spalanie rewelacja.
letnie - 41 571 km PB 10,12 l/100 km (Pirelli P Zero Nero a potem Michelin Pilot Sport 4)
zimowe - 24 110 km PB 10,18 l/100 km (TS830, ale mało; większość TS850)
Jeździłem również w innym wozie na Nokianie WR3 i z jakiegoś powodu wydały mi się bardzo nieprzystępną oponą. Sliska, nie potrafiłem jej zaufać. Była również porównywalnie dużo głośniejsza niż Dunlop 4D (ale były to również dwa różne wozy, więc tu po prostu perspektywa inna)
Na teraz stoję przed wyborem opon do Civica natomiast przedział cenowy zimówek jest spory (tanie i akceptowalne Frigo HP2 aż po opony z testu podlinkowanego wyżej, w okolicy 650PLN / sztukę).
#115
Napisano 08:15, 08.10.2023
Taka ciekawostka, porównanie opon wielosezonowych do zimowych.
Droga hamowania Hankook Kinergy 4S2 prawie identyczna na śniegu jak Conti ts870, na suchej nawierzchni najlepiej, a na mokrym czołówka.
Myślę że ciekawa alternatywa takie 4s2 żeby robiły jako zimówki (listopad/marzec) tam gdzie nie mieszkamy w górach (chociaż i tak środek stawki do innych zimówek z testu) i jest głównie sucho /mokro.
Latem niestety tak od około 24 stopni nadal tendencja do pływania, jako że jeździłem audi a6 na tych oponach i to z wysokim indeksem prędkości i nośności oraz xl, także mieszanka bardziej zimowa niż letnia.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#116
Napisano 09:19, 22.11.2023
Zgadza się. Tylko, że to testy nowych opon... to raz. Są ciche jeśli wogóle są przez chwilę jak to kierunkowe) . Dwa. Ucho ludzkie odbiera to zawsze trochę inaczej i same "miernikowe" decybele nie muszą odpowiadać temu co usłyszymy. Sam musiałbym tym jechać.Tak, masz rację, tylko jak widać można zrobić cichą "jodłę" po przykładzie Bridgestone który zajął pierwsze miejsce w w/w teście i nie tylko Conti musi wygrywać wszystkie "opłacone/ wiarygodne " testy :P
Ps.
Z racji tego, że hondą jeżdżę dużo rzadziej a zimówki mam już stare oraz braku praktycznie na rynku asymetrycznych opon w średniej półce, a nie widziało mi się wydawać bajońskich sum poszedłem po bandzie i dałem szanse chińczykowi
Goodridge Z507
Najlepsze jest to, że pierwszy raz od niepamiętnych czasów i kilku samochodach oraz kompletów nowych opon Dunlop, goodyear, fulda, falken, dębica 16, 17,19 cali samochód jedzie jak masełko po sznurku. od 100=140km/h zero najmniejszych wibracji. Jakbym stał na parkingu. Wcześniej zawsze było albo lepiej albo gorzej albo PPRAWIE idealnie ale zawsze coś.
Masakra. Gdzie już niektóre objawy zrzucałem na garb 300 tyś nalotu i może trochę przegubów.
To jest dla mnie żenujące. Ja rozumiem, że to 16 i wyższa guma ale nawet w infiniti gdzie miałem dunlop runflat wartości ok 1000 za sztukę któraś tam sobie żyła swoim życiem nie wrażliwa na Huntera To samo z fuldą 19 cali bez runflat
Co będzie dalej z tym chińczykiem,? zobaczymy jak spadnie śnieg ale nie sądzę, że będzie źle. Po za tym są zjebiście komfortowe co mi odpowiada
Może to fart ale leci jak po stole na którym leży szyba To jest w jakimś sensie żenujące dla mnie, a tym bardziej dla tych marek i ich kontroli jakości, a raczej braku lub świadomym przymykaniu oka i zwiększaniu norm, które można dopuścić do sprzedaży.
Ile ja bym dał żeby wcześniejsze dunlopy czy obecne fuldy 19" w moim infiniti tak się zachowywały
Użytkownik Wlodar edytował ten post 17:58, 22.11.2023
#117
Napisano 10:43, 22.11.2023
Ostatnio spotkałem się z opinią że im nowsze opony, im bardziej premium tym coraz trudniej je wyważyć i zaczynają się schody, nie dalej jak trzy tygodnie temu odesłałem nowe hankooki Kinergy 4S 2 H750 na reklamację(tak chciałem na zimę wielosezonowe opony gdyż u mnie typowa zimówka znika w oczach z racji ciepłych zim i brak śniegu) , trzy z czterech opon dosłownie nie były okrągłe, jazda przypominała jak bym miał kamienie w oponach, od 50 do 100 km/h wielki hałas/tłuczenie. Czas na rozpatrzenie reklamacji dwa miesiące... Miałam kilka już letnich/zimowych kompletów Hankook i zawsze było wszystko ok, z tą różnicą że Kinergy produkcja Chiny i takie kwiatki, wgłebiając się w opinie o Kinergy 4S 2 mój przypadek nie jest odosobniony...
Kupiłem następne opony Goodyear vector 4seasons Gen 3(94W XL/produkcja Niemcy) Wszystko idealnie, stuki ustały, tylko wyważane dwa razy gdyż w Niemczech to chyba w ogóle nie kalibruja wyważarek... Także lato mam Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, zima vector 4seasons Gen 3 i jest w porządku.
Także nie dziwi mnie już nic,nawet to że Ci mniej znani producenci zrobią lepsze opony od tych markowych /premium z testów.
Pisałem niejednokrotnie, dla mnie Bridgestone lato czy zima jest robione pod testy, a o wiele lepszą oponą jest np Kumho.
Głośność opon to można ocenić po 10 tysiącach kilometrów, nowe są zawsze ciche, do tego podziwiam wszystkich którzy nadal patrzą na cyferki głośności z naklejek. Opony kierunkowe mają swoje plusy i minusy, tak jak asymetryczne. Kto co lubi,w jakich warunkach jeździ.
Da się zauważyć że typowa zimówka na mokrym, suchym wypada gorzej niż wielosezonowe, a na samym śniegu wielkiej różnicy też nie ma. Jako że u mnie głównie właśnie mokro /sucho wybór padł na wielosezonowe na zimę.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#118
Napisano 13:40, 22.11.2023
Też powtarzam żeby zrobili takie testy po złużyciu chociaż 1/3 bieżnika i np.2-3 lat gumy na powietrzu Winiki byłyby ciekawe.
Apropos Kumho.
Na felgach 19 czekają już zimowe piękne 😀 z wyglądu Kumho wintercraft wp-72
https://www.oponeo.p...-f-l700-sk4.png
Wyważyły się elegancko. Liczę, że będzie też gładko na drodze
Użytkownik Wlodar edytował ten post 14:00, 22.11.2023
#119
Napisano 13:58, 22.11.2023
Falken EuroALL Season AS220 jest jeszcze nowy model, asymetryczne,ale zero informacji o nich, dlatego padło kolejny raz na Goodyear.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#120
Napisano 14:05, 22.11.2023
Dam znać co z Kumho ale aż się boję 😬
NIE mam "sił" i chęci targać te opony z nowych felg i gdzieś wysyłać.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych