XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bicie przy hamowaniu
#91
Napisano 21:20, 08.12.2008
moze warto spróbować ,u mnie taki zabieg kosztuje 60 zyla za oba wiec??
jak cos to zapraszam.moze ja cos znajde,ogledziny gratis.
tel.662165234
#92 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:40, 08.12.2008
#93
Napisano 21:44, 08.12.2008
#94 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:22, 08.12.2008
a w serwisie co mowia że czego to moze być problem?? standardowa odpowidz ze tarcze a skoro nie tarcze to pewnie najchętniej by wymienili pół samochodu
tak twierdzili (że złe tarcze) do momentu drugiej zmiany na nowe
pół zawiechy nie chcą wymieniać (chyba nie chce się chłopakom robić takiego staruszka, co innego jakbym pewnie do prywatnego mechaniora pojechał)
teraz tak naprawdę to nie wiedzą co mu jest
jesli to juz nie pomoze to zmieniam marke
ja zrobię tak samo
niby honda zaleca wymiane zacisków po 100 000 km
czytałeś to w instrukcji? ja mam książkę do Civica (kupiłem sobie jak miałem Cifa) i tam jest napisane że zaleca się wymianę kompletnych przegubów i półosi po 100kkm, może coś w tym jest skoro książka tak zaleca
Koledzy głowa do góry - po Nowym Roku się odezwę na ten temat i zdam relację.
a nie możesz przyspieszyć tej akcji?
jestem ciekaw wyniku (im szybciej to zrobisz tym lepiej dla nas wszystkich)
już pisałem wcześniej że bym spróbował, problem w tym że we Wrocławiu nie znalazłem zakładu który to robi (jeden koleś z którym rozmawiałem stwierdził wręcz że mial taką maszynkę ale wyrzucił bo to g...no warte a ASO Hondy w Mirkowie nie kupiło bo to była nieopłacalna inwestycja =za droga maszynka)a czy próbował ktos przetoczyc tarcze na samochodzie??
moze warto spróbować ,u mnie taki zabieg kosztuje 60 zyla za oba wiec??
a sulejówek to trochę daleko jak dla mnie
jeszcze jedno mi przyszło do głowy - warto by porównać bicie tarcz u kogoś kto nie ma tego problemu i u kogoś kto ma (np. ja) - kiedyś kupiłem sobie na allegro czujnik zegarowy i statyw na magnesie więc mógłbym teraz sobie zmierzyć i podać jakie mam wartości (pokazałem to nawet chłopakom w aso i podobno też sobie takie coś kupili)
#95 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:28, 08.12.2008
przemek.b napisał/a:
niby honda zaleca wymiane zacisków po 100 000 km
czytałeś to w instrukcji? ja mam książkę do Civica (kupiłem sobie jak miałem Cifa) i tam jest napisane że zaleca się wymianę kompletnych przegubów i półosi po 100kkm, może coś w tym jest skoro książka tak zaleca
jco do wymiany zacisków to mówił mi tak serwisant.
#96 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:33, 09.12.2008
#97 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:33, 09.12.2008
#98 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:06, 09.12.2008
PS w Krakowie w ASO u Krężla toczą tarcze na aucie koszt 60 zeta sz.
#99 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:54, 09.12.2008
po ich założeniu wyraźne bicie przy hamowaniu było od razu (już przy pierwszym hamowaniu)
po założeniu tarcz oryginalnych OEM Honda, bicie pojawiło się po przejechaniu około 1k km
w związku z tym stwierdzam bez wątpliwości że gładkie ebc są wykonane z gorszego materiału i z mniejszą precyzją jak tarcze oem (nie poruszam tutaj kwesti ceny)
przetaczać ebc chyba narazie nie będę tylko jeszcze raz (po raz drugi) złożę reklamację do aso na obecny komplet
a co do zacisków to chyba faktycznie postaram się o ich rozbiórkę i wymianę gumeczek
#100
Napisano 20:59, 09.12.2008
#101 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:49, 10.12.2008
#102 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:50, 10.12.2008
a OEM-y kupiłem i zakładałem w aso hondy pod wrocławiem i mam na to faktury, pudełka oryginalne itp.
oryginalne tarcze łatwo rozpoznać po wybitym numerze (jak na foto zrobionym przeze mnie zaraz po założeniu)
kiziol - czy mógłbyś dokładniej opisać co rozumiesz pod pojęciem "regeneracji" zacisków?
czy to jest tylko rozebranie na czynniki pierwsze, przegląd, czyszczenie i wymiana gumek uszczelniających, czy jest to coś więcej?
pytam bo może też coś takiego zrobię u siebie
#103
Napisano 20:54, 10.12.2008
Chyba tylko wymienić na nowe
#104 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:58, 10.12.2008
nie wiem co można zrobić jeszcze - pomyślałem sobie że może się jakoś mechanicznie obrabia/rozwierca cylinderek i wkłada tłok nadwymiar
ale chyba faktycznie można tylko rozebrać, wyczyścić, jak są jakieś przytarcia to drobnym papierkiem, później nową gumkę na tłoczek i te bolce prowadzące, montaż, odpowietrzenie i heja
a nie patrzyłeś jak ten mechanik tobie regenerował - co on dokładnie robił z zaciskiem??
#105
Napisano 21:00, 10.12.2008