XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bicie przy hamowaniu
#46
Napisano 19:34, 18.11.2008
Terac co do toczenia:
po kazdej wymianie klocków tarcze powinny byc przetaczane gdyż sa zajebisnie nierówno zużywane,szczególnie jezeli sa to np.3 komplwt klocków.Przetaczanie najlepiej zrobic na samochodzie aby nie zdejmowac tarcz,wtedy zakładajac urzadzenie do toczenia jest pewnosc ze po założeniu klocków tarcza jest idealnie dopasowana do ułożenia klocków w zacisku(urzadzenie do toczenia jest montowane w miejsce jarzma)
urzadzenie takie potrafi przetoczyc tarcze co do 0,05 mm.
Wiem bo takie posiadam w warsztacie.
Co do korektora hamowania który widac na rysunku wyzej to jest chyba we wszystkich wersjach włącznie z ABS-em,zaraz pujde zajze u siebie to napisze.
Tak jak pisałem u mnie jest taki
[img][img]http://img84.imageshack.us/img84/369/dsc01199ka4.th.jpg[/img][img]http://img84.imageshack.us/images/thpix.gif[/img][/img]
#47 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:52, 18.11.2008
Co do pierwszego to sorry ale poczułem się dotknięty ponieważ porada jest dobra dla kogoś kompletnie zielonego z motoryzacji, cackałem się za każdym razem z hamulcami jak z jajkiem (ani jednego hamowania do włączenia abs-u, w zasadzie 90% użycia hamulców w zakresie 50km/h - 0 => wcześniej przewidywanie sytuacji na drodze i hamowanie silnikiem + redukowanie biegów). Także u mnie to nie jest to.
Co do drugiego:
- twój ATR rozumiem że jest z abs (z tego co wiem każdy atr miał abs)?
- gdzie dokładniej ten rozgałęźnik się znajduje? nie mogę tego skojarzyć patrząc na zdjęcie,
Pozatym, nawet jeśli ta kostka wystepuje to czy nie jest to zwykły rozgałęźnik (nawet w Syrenie jest coś podobnego)?
Jesteś w stanie sprawdzić skąd i gdzie idą przewody które do niej dochodzą?
Jeszcze raz przeszukałem całego ESM-a i nie ma nigdzie wzmianki o czymś takim.
#48
Napisano 21:16, 18.11.2008
a przecież jestem tylko człowiekiem i moge sie mylić
a wracajac do korektora to jest on po prawej stronie przykrecony do podłużnicy stojąc przed autem i obsługuje w moim przypadku tylko koła tylne.Dwa wejscia i dwa wyjscia dla obu kuł tylnych.A ten co pokazałes na obrazku z ESM jest na 4 koła,dwa wejscia z pompy 1 sekcja i 2 sekcja i 4 wyjscia na koła.
W ESM rzeczywiście nie ma nic na ten temat
#49 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:21, 20.11.2008
w przyszłym tygodniu w ruch idą przeguby i półosie
#51
Napisano 11:09, 20.11.2008
#52 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:07, 25.11.2008
Zasuwam sobie do pracy( oczywiście spóźniony) i jak na złość wyjechał mi z pola na jakieś wiosce u..bany po same lusterka traktor jakiegoś bambra, to ja hebel, ABS parowie mi nogi nie odbił i po tej akcji tarcze ,które wymieniałem poprzedniego dnia zaczęły bić, tak się w*cenzura*... ale trzeba było zacisnąć zęby i śmigać do sklepu po nowe tarcze i klocki
#53 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:09, 25.11.2008
a ja w tej chwili mam już w bagażniku "auta" służbowego komplety półosi wyjęte z mojego Akordeona i jutro jadą do motomaxu do torunia do regeneracji
oczywiście nie omieszkam się pochwalić bądź pożalić jaki będzie rezultat tej operacji i ilę kasy utopię
#54 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:54, 25.11.2008
#55 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:03, 27.11.2008
#56
Napisano 10:13, 30.11.2008
#57 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:22, 30.11.2008
#58
Napisano 13:21, 30.11.2008
Do zobaczenia na trasie.
#59 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:06, 30.11.2008
panowie byli sceptyczni co do zakładu który je regenerował, ponieważ:
- założyli cienkie nowe osłony (zapewne OEM są z grubej gumy),
- jeden pierścień ochronny (ten przy skrzyni) metalowy skrzywił się w transporcie i musieli prostować kombinerkami,
- nie było wcale luzu między podporą a osią wewnętrzną (powiedzieli że nawet w nowym Accordzie jest luz więc teraz zapewne będzie biło jeszcze bardziej)
No ale nic, założyli, przejechałem się kawałek ale nie było jak rozwinąć większej prędkości bo deszcz, ruch duży, kiepska droga itp. Dopiero dzisiaj wyjechałem na autostradę A4, zrobiłem dłuższą trasę i powiem Wam jedno:
REWELACJA !!!!
jakbym jechał innym autem, o połowę ciszej, nic nie huczy (a ja durny podejrzewałem tylne opony i łożyska), a hamowanie praktycznie jak po stole (tzn. czasem lekko jeszcze zadrży ale pewnie przez to że tarcza swoje dostały na rozwalonych przegubach)
hamowałem z 210 do 140 i ZERO drgań (w międzyczasie aż antena CB mi spadła )
cieszę się jak dziecko a jednocześnie jestem wk...ny że wydałem tyle kasy na:
- nowe tarcze + klocki ebc, (ponad 700zł bez robocizny)
- nowe łożysko i piastę koła prawego, (następne 600zł bez robocizny)
- później oryginalny komplet tarcz i klocków Honda - kolejne 1300zł,
- dojazdy do mechaników, koszty paliwa na to oraz straconego czasu i urywania się z roboty,
a wystarczyło ODDAć PRZEGUBY DO REGENERACJI za 367zł (łącznie z przesyłką), lub kupić nowe w ASO......
...... oraz NIE SŁUCHAć wszystkich tych którzy twierdzili że jak bije przy hamowaniu to tarcze (kiepskie, kałuża, złe klocki, zaciski i tym podobne bzdety).
jak bije drugi komplet nowych bądź przetaczanych tarcz to nie może być to wina tarcz!
chociaż w sumie firma która regenerowała mi przeguby była bardzo sceptyczna i nawet uprzedzali mnie że ich zdaniem to nic nie pomoże na moje problemy
Dla zainteresowanych, co było zrobione z moimi przegubami:
- skasowany luz między podporą a osią która idzie ze skrzyni (nie wiem jakim sposobem),
- zamienione przeguby zewnętrzne (żeby pracowały w odwrotną stronę niż wcześniej - człowiek z motomaxu powiedział mi żeby nie pchać się w nowe przeguby zewnętrzne za 250zł od sztuki tylko najpierw sprawdzić w ten sposób)
- nowe osłony gumowe, jakiś smar zapewne też (ale to już tylko pierdoły techniczne)
Firmę motomax (www.motomax.pl) oraz "winę" przegubów polecił mi Gr00by z forum Hondatech
Przeguby wysłałem im we środę rano (na ich koszt), w czwarek rano mieli je u siebie, do wieczora je zrobili i wysłali a w piątek miałem je z powrotem (płatność za pobraniem)
#60
Napisano 19:36, 30.11.2008
Podziwiam cię za zapał i cierpliwość , bo ja to był sprzedał accorda już ze dwa razy
Cieszę się ze wkońcu rozwiązałeś ten problem.
Życze już bezusterkowości
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK