XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:51, 30.06.2017
#2
Napisano 19:02, 30.06.2017
w którym to warsztacie naciągnęli Cię na wymianę sprzęgła i dwumasy i nie usunęli problemu? bo przypomina mi sie ten program "będziesz pan zadowolony" gdzie tak goscia przekręcili w civicu z tym samym silnikiem na ponad 3 tys zł i było to największe oszustwo w historii programu. Bo pewnie Ciebie podobnie przekręcili, a przyczyna niemożliwości wbicia jedynki jest całkiem inna, może wysprzęglik a może skrzynia Ci padła, a może po prostu trzeba tylko wyregulować.
Użytkownik Maxell edytował ten post 19:04, 30.06.2017
#3
Napisano 19:54, 30.06.2017
#4
Napisano 20:35, 30.06.2017
tacy z nich mechanicy jak z koziej dupy trąba, teraz to i oni pewnie dobrze wiedzą co się z autem dzieje tylko głupa udają. Cóż samemu możesz sprawdzić jak się na tym nie znasz? Tu nagrałem Ci filmik jak wysprzęglik powinien pracować w Twoim silniku (jest on umieszczony od przodu silnika na wysokości przedniej atrapy po stronie kierowcy), natomiast z góry skrzyni są dwie linki które wrzucaja biegi w skrzyni jak wajchą do zmiany biegów ruszasz, a jak wysprzeglik dobrze działa to może coś w skrzyni sie podziało? olej w skrzyni biegów jest? nie ma jakiś wycieków ze skrzyni biegów?
ps. tu masz ten program co w civicu gościa przekręcili to może u Ciebie coś podobnego jest https://player.pl/pr....html?atpl#play
Użytkownik Maxell edytował ten post 20:42, 30.06.2017
#5
Napisano 20:52, 30.06.2017
#6
Napisano 21:05, 30.06.2017
to musisz zobaczyć czy Twój wysprzęglik ma taki sam ruch jak mój, bo jak ma mniejszy ruch to już będziesz miał przyczyne dlaczego nie wysprzęgla do końca i ciężko biegi wbić.
Użytkownik Maxell edytował ten post 21:06, 30.06.2017
#7
Napisano 21:08, 30.06.2017
#8
Napisano 21:17, 30.06.2017
nic nie zamawiaj, tylko sprawdź czy tyle samo się wychyla, może wystarczy wysprzęglik odpowietrzyć. Ale sprawdź najpierw czy gumowa harmonijka tyle samo się rozciąga co u mnie.
#9
Napisano 21:21, 30.06.2017
#10
Napisano 21:32, 30.06.2017
tu masz procedure odpowiatrzania wysprzęglika jakby okazało się że to jego wina, jeśli nie będzie dało sie go odpowietrzyć aby prawidłowo mógł pracować wtedy można by mysleć o nowym wysprzęgliku.
http://postimg.org/image/rtx24i1rp/
a tu masz regulacje pedału sprzęgła bo może tam też coś źle wyregulowane jest
http://postimg.org/image/h211xvx8z/
http://postimg.org/image/579bsbp6j/
https://postimg.org/image/ncam9h0f3/
ps. jeszcze zaraz za pedałem sprzęgła jest pompa sprzęgła która podaje ciśnienie do wysprzęglika i to ona też może być uszkodzona a nie np. wysprzęglik
http://postimg.org/image/4xng6b1cz/
to wszystko nie jest takie proste żeby na odległość na forum rad udzielać, ale byle jaki mechanik takie rzeczy powinien wiedzieć.
Użytkownik Maxell edytował ten post 21:53, 30.06.2017
#11
Napisano 07:05, 01.07.2017
ps. regulacje pedału sprzęgła to nie ruszaj bo to nie bedzie tego wina, zobacz ten wysprzeglik czy sie dobrze rusza i jak słabo bedzie sie ruszał i nie bedzie dalo sie go odpowietrzyc to najbardziej prawdopodobne bedzie uszkodzenie pompa sprzęgła, bo wysprzeglik jakby byl uszkodzony to by z niego ciekło.
#12
Napisano 21:26, 08.07.2017
#13
Napisano 22:31, 08.07.2017
5 nie wchodzi? jak nie zgrzyta przy wbijaniu to regulacja mechaniczna potrzebna, predkosciomierz ? to pewnie czujnika mechanik nie podpiął do skrzyni biegów, a poduszka to trzeba podpiąć pod kompa i odczytać błąd i ewentualnie go skasować i zobaczyć czy znów wyskoczy.
Użytkownik Maxell edytował ten post 22:32, 08.07.2017
#14
Napisano 00:34, 09.07.2017
#15
Napisano 08:51, 09.07.2017
regulacja mechaniczna - skoro wczesniej nie było problemu z wrzuceniem 5 biegu a po naprawach mechanika jest problem (zakładam że mechanik nie ingerował do środka skrzyni biegów) tzn. że coś mechanik pomotał na zewnątrz i jakaś regulacja powinna to naprawić, a jaka regulacja to nie wiem wróżką nie jestem i tak naprawdę to najgorsze co może zdarzyć się w mechanice samochodowej to jest poprawianie po innym mechaniku partaczu, regulacja jest przy skrzyni biegów lub przy drążku zmiany biegów, jeśli chodzi o czujnik prędkościomierza to jest on w skrzyni biegów i wcześniej źle się wyraziłem bo chodziło mi o podpięcie do czujnika (który jest w skrzyni biegów) kostkę elektryczną którą mógł mechanik odpiąć, jeśli kostka jest już wpięta to może jakiś kabelek jest przerwany lub bezpiecznik spalony lub jakieś inne opcje, trzeba szukać ale zacząć trzeba od kostki elektrycznej w skrzyni biegów bo zaczyna się od rzeczy najprostszych, jeśli chodzi o wymienione części to dwumasy wizualnie nie ocenisz czy jest dobra czy zużyta, tarcze sprzęgłową to owszem bo trzeba zmierzyć grubość tarczy i porównać z grubością nowej, docisk sprzęgła to rzadko sie psuje i pewnie był dobry ale to zawsze komplet sie wymienia. tu masz filmik jak sprawdza sie dwumas
ps. nic nie piszesz co zostało zrobione w aucie bo część problemów z tego co piszesz zniknęła, i dlatego nie mogę żadnych moich wcześniejszych rad i sugestii wykluczyć i nie można w jakikolwiek sposób zbliżyć się do celu jakim jest naprawione auto.
Użytkownik Maxell edytował ten post 09:10, 09.07.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych