Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jakie instalacje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
635 odpowiedzi w tym temacie

#76 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:25, 05.05.2009

Tym razem firma Auto-Mida Gaz z Dąbrowy Górniczej.
Powiedziałem co chce i zaproponowali ostatecznie:
Stag 4,
Reduktor Zavioli S - podobno mocniejszy,
Wtryski Matrix,

Nie zastanawiaj się,ja do tej pory jeżdżę na zestawie:
-reduktor-Zavoli Zeta
-elektronika-Stag 300
-wtryskiwacze-Matrix HD544
i daje radę :!: (ale już czeka na mnie reduktor EG200KW) :mrgreen:
  • 0

#77 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:35, 06.05.2009

(...) wielozawór w butli ma być bliżej zderzaka, a nie bliżej kanapy. Jak zamontują tak jak większości, to będziesz musiał jeździć na wstecznym. :mrgreen:


lamerskie pytanie - o co cho?

A więc tak:
BRC Sequent 24 - 2800 zł - to jest instalacja kompletna BRC. Mam kilku znajomych, którzy jeżdzą na tej instalacji i są zadowoleni, ale niestety żaden ze znajomych nie ma tej instalacji w Hondzie.


Ja mam taką instalację i tez czekam na opinię innych, od siebie mogę dodać, ze auto jedzie poprawnie, VTEC jest jeszcze lekko przydeptany zwłaszcza przed odcięciem paliwa ale już jedzie i nie zamula (jestem po drugiej regulacji, tym razem drogowej) ale na niskich obrotach jak wcisne agresywnie pedał to zalewa i szarpie, koleś powiedział, że za duże wtryski są, chce zmienić na nieco mniejsze (niebieskie, obecnie mam cerwone) i przeregulować, na VTECu dać dłuższe czasy wtrysku... jakieś opinie?

Pozdrawiam
  • 0

#78 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:26, 06.05.2009

pablo.see napisał/a:
(...) wielozawór w butli ma być bliżej zderzaka, a nie bliżej kanapy. Jak zamontują tak jak większości, to będziesz musiał jeździć na wstecznym. :mrgreen:


lamerskie pytanie - o co cho?

Wielozawór w butli powinien być tak zamontowany:
Dołączona grafika
a chodzi o to,iż podczas przyspieszania gaz w butli cofa się do tyłu czyli do wielozaworu i nie ma spadków ciśnienia.
A co do Twojej listwy to po prostu musisz mieć szybszą i precyzyjniejszą listwę.
  • 0

#79 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:14, 06.05.2009

Glinuś, ok teraz czaje, sprawdzę ten wielozawór jak jest dla swietego spokoju..
co do listwy wyczytałem ze jest to 2Ohm'owa nie wiem jaka jest niebieska

ALE ogolem potwierdzone przez innego kierowce.. instalacja deje rade w tej chwili na takich ustawieniach, bo na LPG jedzie lepiej niz na benzynie w zakresie .. nazwijmy to uzytkowym czyli dol i srodek tyle ze pali ponad 10l w trasie w tej chwili no i to szarpanie... co do wtryskow to sprobuje panu przetlumaczyc ze jesli te niebieskie sa tylko mniej wydajne a nie sa wcale mniej oporne czyli szybsze to ja dziekuje pojade na regulacje gdzie indziej... i tu pytanie GDZIE, przejade sie w dowolne miejsce w PL.
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#80 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:42, 06.05.2009

ToMala, okolice Torunia, więc w miarę blisko Ciebie
http://www.auto-flesz.pl/
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#81 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 04:11, 07.05.2009

Również polecam w/w zakład przynajmniej warto do nich zadzwonić i popytać.
  • 0

#82 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:34, 09.05.2009

kurde, dzwoniłem, koleś odradził w ogóle Sequent z BRC i powiedzieł, ze nie bardzo pomoże mi z regulacją :|

info dla innych szukających LPG, powiedział, "schodzą z BRC na Staga", bo tam można dobierać komponenty dowolnie a nie jako zestaw jak w BRC i nie ma później problemów w takich autach jak np moje...

Jakieś inne propozycje poza wymianą instalacji? :-?

EDIT:

Glinuś, dzięki

Polecono mi firmę w Toruniu "Motor Gaz Rygielski"
http://www.motorgas.com.pl/
Jakies opinie?
  • 0

#83 prezesikm1

prezesikm1
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SPORT 30-Jahre Edition
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:27, 10.05.2009

Mozesz skontaktować sie z n/w gosciem, facet daje radę .Nawet ASO Honda Bydgoszcz go pleca jak nie masz ochoty zakładac instalacji u nich.
AUTO-GAZ Sławomir Piekarz
ul.Czerwonego Krzyża 14
85-338 Bydgoszcz
tel: 052 376 32 25 kom 0691 965 370
  • 0

CB-Uniden 520 +Wilson Litte Will‎
 


#84 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:20, 10.05.2009

Dzięki, podjadę mam po drodze do roboty, popytam
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#85 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:11, 16.05.2009

A ja mam pytanie:

Kazdy z was w tym temacie pisze o instalacjach sekwencyjnych, a czy do silnika 1,8 (F18A3) mozna zalozyc II-generacje? Jezeli tak to jakie warunki musi spelniac by nie swiecil sie check..?

Ja wiem ze II-generacja to wieksze spalanie, utrata mocy itd.. ale czy mozna smigac na II-genie?

pozdrawiam
  • 0

#86 prezesikm1

prezesikm1
  • Forumowicz
  • 89 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SPORT 30-Jahre Edition
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:07, 17.05.2009

A ja mam pytanie:

a czy do silnika 1,8 (F18A3) mozna zalozyc II-generacje?

Wiem że mozna zalozyc taka instalacje , ale malo kto zaklada, nie oplaca sie oszczedzac.
  • 0

CB-Uniden 520 +Wilson Litte Will‎
 


#87 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:19, 17.05.2009

po co sobie jeszcze zwężać dolot, nie opłaca się
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#88 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:04, 19.05.2009

wlew pod klapką paliwa (wkręcany) - upieraj się przy tym na maksa,


Czy taki luksus jest zwykle za doplata?

wielozawór w butli ma być bliżej zderzaka, a nie bliżej kanapy. Jak zamontują tak jak większości, to będziesz musiał jeździć na wstecznym. :mrgreen:


o co chodzi z tym polozeniem wielozaworu?
  • 0

#89 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:22, 19.05.2009

fachowiec83, niekoniecznie się dopłaca, ja np powiedziałem, koleś przytaknął i już

co do zaworu to już też pytałem chodzi o to żeby przy przyspieszaniu gaż cofał się na zawór a nie od
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#90 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:37, 19.05.2009

heh... z tym wielozaworem nie doczytałem... sorki.. i dzieki za ODP, jutro zaczynam dzwonic po Wroclawskich gazownikach... bo dzis tankowalem auto za 4,19zl !! szok!!
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq