Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jakie instalacje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
635 odpowiedzi w tym temacie

#61 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:11, 04.05.2009

Witam Serdecznie,

Napisal do mnie gosc z davanti, że poleca BRC z pomaranczowymi wtryskiwaczami i reduktorem 1500 mb. Koszt 2850 zl plus lubryfikacja 250.

Co o tym sadzicie ?
  • 0

#62 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:57, 04.05.2009

Podziękuj panu i szukaj dalej. Dajcie spokój z tą lubryfikacją. Co to święty obrazek? Gaziarze wciskają, bo mają dodatkowy zarobek.

reduktorem 1500 mb

metrów bieżących? A co to za wynalazek? Nic nie słyszałem o reduktorach BRC i nie wiem jak się sprawują. Wstaw zestaw obowiązkowy HAKP i już. Będzie taniej i dobrze.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#63 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:15, 04.05.2009

Podziękuj panu i szukaj dalej. Dajcie spokój z tą lubryfikacją. Co to święty obrazek? Gaziarze wciskają, bo mają dodatkowy zarobek.

reduktorem 1500 mb

metrów bieżących? A co to za wynalazek? Nic nie słyszałem o reduktorach BRC i nie wiem jak się sprawują. Wstaw zestaw obowiązkowy HAKP i już. Będzie taniej i dobrze.


Gosc nie upiera sie przy lubryfikacji i podaje jako opcja. Jezeli chodzi o reduktor to tez nie pisze ze to BRC chyba ze to jest w zestawie. Bardziej chodzi o wydajnosc.

Mam jeszcze dwa warsztaty polecane i zobacze co tam sadza o stagu :)

Dziekuje za opinie
  • 0

#64 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:55, 04.05.2009

Ja nie krytykuje innych instalacji. Po prostu: mam Hondę, więc tylko Honda. Mam Staga, więc tylko Stag. Ten sterownik ma jedną zaletę. Kupujesz za parę złotych kupujesz kabelek, ściągasz darmowy i legalny program, podłączasz i regulujesz.
Surowa krytyka różnych zakładów, wynika z tego, że chcemy abyś trafił zakłada gdzie od razu zamontują odpowiednie komponenty. Potem trzeba się bujać z autem bo reduktor za słaby, albo wtryskiwacze wolne. A gazownik jest święcie przekonany, że sprzęt dobry, bo na pudełku napisane "do 150KM". Robi "regulacje", kasuje błędy i nic. Potem tworzą się mity, że dana marka do gazu się nie nadaje.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#65 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:21, 04.05.2009

Ja nie krytykuje innych instalacji. Po prostu: mam Hondę, więc tylko Honda. Mam Staga, więc tylko Stag. Ten sterownik ma jedną zaletę. Kupujesz za parę złotych kupujesz kabelek, ściągasz darmowy i legalny program, podłączasz i regulujesz.
Surowa krytyka różnych zakładów, wynika z tego, że chcemy abyś trafił zakłada gdzie od razu zamontują odpowiednie komponenty. Potem trzeba się bujać z autem bo reduktor za słaby, albo wtryskiwacze wolne. A gazownik jest święcie przekonany, że sprzęt dobry, bo na pudełku napisane "do 150KM". Robi "regulacje", kasuje błędy i nic. Potem tworzą się mity, że dana marka do gazu się nie nadaje.


Jak najbardziej szanuje i zależy mi na opinii użytkowników forum. Najważniejsze jest doświadczenie właścicieli a nie gazowników bo nie oni potem mają problem.
Tak jak pisałem dalej sprawdzam u innych gazowników.
  • 0

#66 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:24, 04.05.2009

Mam jeszcze dwa warsztaty polecane i zobacze co tam sadza o stagu :)

Zapytaj i daj ponownie znać :ok
  • 0

#67 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:17, 04.05.2009

Mam jeszcze dwa warsztaty polecane i zobacze co tam sadza o stagu :)

Zapytaj i daj ponownie znać :ok


Juz mam info z kolejnego warsztatu. Tym razem montaż taki:
komputer: Stag i to zależy co chce albo Stag 4 albo 300 albo 300 plus,
reduktor: w warsztacie mówią, że do 150 KM ale jeżeli chce mocniejszy to nie ma problemu. Firma to albo KME albo Zavioli,
wstryskiwacze: Valtek 3 Ω - chyba kolor czerwony bo coś takiego mi podawał.
Matrixów nie polecał z uwagi na koszt naprawy czyli tylko możliwość wymiany.
Lubryfikatora nie polecał ponieważ uważa, że przy sekwencji jest to zbędny wydatek.

Koszt 2600 zł.

I co teraz sądzicie ?
  • 0

#68 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:38, 04.05.2009

komputer: Stag i to zależy co chce albo Stag 4 albo 300 albo 300 plus,

:ok

eduktor: w warsztacie mówią, że do 150 KM ale jeżeli chce mocniejszy to nie ma problemu. Firma to albo KME albo Zavioli,

Weź Zavoli a najlepiej EG do ok minimum 200 KM. Reduktory dajemy z zapasem (sporym) a nie na styk !!

wstryskiwacze: Valtek 3 Ω - chyba kolor czerwony bo coś takiego mi podawał.
Matrixów nie polecał z uwagi na koszt naprawy czyli tylko możliwość wymiany.

Ło Jezusicku to wraca jak bumerang :k
Valteki będziesz naprawiał co 1 lub 2 mies - nie wyrobią dłużej. A matrixy może kiedyś będą do wymiany albo nigdy - kompromisem jeżeli już może być tutaj MagicJet.
Valtekom i im podobnym mówimy stanowcze NIE !!
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#69 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:50, 04.05.2009

Ale czy dobrze mówię, że matrixy są z oznaczeniem HD a do mojego accorda powinien być HD344 ?
  • 0

#70 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 13:59, 04.05.2009

Si :ok HD344 lub droższe HD544.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#71 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:41, 04.05.2009

Matrixów nie polecał z uwagi na koszt naprawy czyli tylko możliwość wymiany.

Co za bzdury do Matrixów są zestawy naprawcze :!: a czy weźmiesz 344 czy o ok 100-200 zł droższe 544 bez znaczenia liczy się szybkość i precyzja :k powtarzam się sorry
  • 0

#72 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:04, 04.05.2009

A więc tak:
BRC Sequent 24 - 2800 zł - to jest instalacja kompletna BRC. Mam kilku znajomych, którzy jeżdzą na tej instalacji i są zadowoleni, ale niestety żaden ze znajomych nie ma tej instalacji w Hondzie.
Drugi wariant to:
Komputer: Zenit JZ 2005 (AG Centrum)
Reduktor: Zavoli (nie pamiętam symbolu)
Listwa wtryskowa: Matrix HD 344
Cena: 2450 zł

Z tego co znalazłem na forum ta druga instalacja jak najbardziej pasuje do mojej Hondy. Mój problem polega na tym, że nie wiem w jakiej firmie założyć instalację. Nie chcę robić kryptoreklamy ale zakładałem instalację w pewnej firmie na ul. Czarnkowskiej w Poznaniu i nie jestem zbytnio zadowolony z nich. Jeśli ktoś zna dobry zakład w Poznaniu lub w promieniu 100 km od Poznania to proszę o namiary,

Pozdrawiam
  • 0

#73 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:26, 05.05.2009

Mam kolejna oferte:

Tym razem firma Auto-Mida Gaz z Dąbrowy Górniczej.
Powiedziałem co chce i zaproponowali ostatecznie:
Stag 4,
Reduktor Zavioli S - podobno mocniejszy,
Wtryski Matrix,

Cenowo jeżeli zestaw standard to koszt 2400 zł, matrixy + 200 zł,
Jeżeli chce lubryfikację to + 350 zł ale ani mnie nie zachęcali do tego ani nie odradzali.

Warsztat ma doświadczenie w Hondach bo robią dla Hondy JKK tyle, że w większości tam montują Prinsy.

Wydaje mi się oferta ciekawa.

Odnośnie wtrysków to potwierdzili wasze opinie że standardowe Valteki są fajne w naprawie ale bardziej awaryjne natomiast matrixy wytrzymują dużo więcej tylko ewentualny koszt naprawy jest wyższy.

Co wy na to ?
  • 0

#74 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:29, 05.05.2009

be_free, :ok nie zastanawiaj się bo cena git.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#75 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:23, 05.05.2009

Zaklepuj kolejkę! Reduktor może być, ma swoje wady, ale są gorsze padliny na rynku. W razie czego się wymieni, ale to może za 100tys km. Żadnej lubryfikacji, wlew pod klapką paliwa (wkręcany) - upieraj się przy tym na maksa, wielozawór w butli ma być bliżej zderzaka, a nie bliżej kanapy. Jak zamontują tak jak większości, to będziesz musiał jeździć na wstecznym. :mrgreen:
  • 0

Do zobaczenia na trasie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


    Bing (1)
IPB Skin By Virteq