Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jakie instalacje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
635 odpowiedzi w tym temacie

#46 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 13:48, 27.04.2009

a co do gniazd zaworowych to nie wiem o co Tobie,a właściwie mechanikowi chodzi.

Glinuś chodzi pewnie o to czy przypadkiem nie ma ceramicznych gniazd zaworowych. VVTI Toyoty takie ma, a na dodatek regulację zaworów przeprowadza się za pomocą wymiany płytek. Jak się skończą wymiary (wypalone gniazda zaworowe), to zostaje wymiana głowicy.

tomahawk5000,

-elektronika Stag 300 lub 4
-reduktor EG-200
-wtryskiwacze Matrix HD544
Zainstaluj taki zestaw,a będzie najlepiej i najrozsądniej i z montażem nie przekroczysz kwoty 3000 zł.

Bierz taki zestaw jak ma Glinuś.
Ja mam:
-Stag 4
-reduktor Zavoli Zeta N
-wtryskiwacze Valtek 3Ohm
Jest to tzw. Minikit AC. Instalkę zamontowałem w warsztacie firmowym firmy AC w Białymstoku, za kwotę 2400zł (lipiec 2008).

Wtryskiwacze zmienię w tym roku na Matrix HD344 lub HD544, bo Valtek jest za wolny i w dolnym zakresie obrotów lubi trochę szarpać przy zdjęciu nogi z gazu. Poza tym trochę nie równo pracuje na obrotach jałowych.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#47 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:53, 27.04.2009

Glinuś chodzi pewnie o to czy przypadkiem nie ma ceramicznych gniazd zaworowych

Wiem o co chodzi i dlatego jeżdżę Hondą,bo w Hondzie wygląda to o wiele lepiej :ok
  • 0

#48 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:13, 27.04.2009

W podsumowaniu dopiszę, że naprawdę musisz znaleźć dobry warsztat który to dokładnie i solidnie wszystko skonfiguruje a takich warsztatów/fachowców nie jest za dużo w naszym kraju.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#49 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:33, 27.04.2009

PANOWIE wielkie dzieki za wszystkie posty. Zastanawiam się na montażem instalacji w firmie AC w Białymstoku. Napiszcie co o tym sądzicie lub może ma ktoś do polecenia jakiś zaklad z profesjonalnym podejściem w Białymstoku lub okolicach.

Pozdrawiam wszystkich Marig99
  • 0

#50 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 04:12, 28.04.2009

Skontaktuj się z nimi i zobacz co Tobie zaproponują,a później powiedz co byś chciał mieć i za ile mogą to sprowadzić i założyć.Dodam tylko,że zestaw opisywany przez nas jest zestawem dobrym nie za drogim i najważniejsze sprawdzonym i polecanym.Jeżeli zaproponują coś z zestawu Valtek to podziękuj i szukaj dalej i nie zrażaj się tym samochód ma jeździć,a nie stać na regulacjach :mrgreen:
  • 0

#51 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:02, 30.04.2009

Witam Serdecznie,

Ja zamierzam jechac do serwisu Davanti w Bytomiu ale tam polecali mi instalacje BRC Sequent 24. Czy w takim przypadku mam również zwrócić uwagę na wtryskiwacze i prosić o Matrixy ?
  • 0

#52 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:11, 30.04.2009

Czy w takim przypadku mam również zwrócić uwagę na wtryskiwacze i prosić o Matrixy ?

Niestety nie.Do sekwencyjnej instalacji BRC montujemy listę wtryskową BRC lub Kehin(ale to jest już najwyższa półka za które trzeba dać grubo ponad 1000 zł).Co do instalacji BRC to są podzielone zdania i ja niewiele o niej wiem,bo teraz na topie jest instalacja-elektryka Staga.Każdy chwali to co ma :-P :mrgreen:
  • 0

#53 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:53, 01.05.2009

W takim razie jak macie tak rozgryzionego staga to mam pytanie jak bede sie jeszcze pytac w serwisie to czy lepiej mowic o stag 300 i tutaj na stronie producentaj jest stag 300 plus czy o stagu 4 ?
  • 0

#54 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:40, 01.05.2009

Stag 300 plus warto wziąć jeżeli w zestawie jest nowy czujnik ciśnienia gazu/temp. gazu/podciśnienia (wszystko w jednym). W starszych zestawach tzw. map sensor gazu i trójnik pomiarowy są oddzielnie. Jeżeli masz określoną kwotę, to bierz Stag 4 (jest tańszy), jeżeli nie ma limitu, to bierz 300 plus. Mówiąc tańszy/droższy nie należy rozumieć tego jako lepszy/gorszy. Obydwa są najlepsze :mrgreen:
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#55 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:56, 02.05.2009

Widzę że w znacznej przewadze są wśród kolegów instalacje Staga.
Ja przed założeniem instalacji wiedziałem tylko tyle, że chcę sekwencje i dobrego fachowca. Ponieważ na podstawie opini wielu osób wybrałem fachowca ze swojego miasta - zdałem się zupełnie na niego.
Do mojej Hani wsadził instalacje Landirenzo Omegas.
Jak się sprawuje ? Świetnie. Instalacja trwała niecały dzień i od tej pory warsztat odwiedzam tylko w terminach przeglądów (co 15tys. km wymiana filtrów i przy okazji korekta ustawień jeśli jest taka potrzeba). Przejechałem na niej już ok 60tys - nigdy nie zaświecił się Check ani nie było żadnych innych problemów. Przy normalnej jeździe spalanie na poziomie 10-11l lpg.
Da się odczuć nieznaczny spadek mocy, ale w żaden sposób nie jest to uciążliwe, a ekonomia jazdy mówi sama za siebie - przejechanie 100km kosztuje mnie ok 20zł :)

pozdrawiam
  • 0

#56 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:30, 02.05.2009

Ile zapłaciłeś za założenie i ile serwisów jest w Twoim mieście? Nie mówię nie,bo b.dobra(nawet wyższa półka) instalacja ale...odpowiedz na pytanie jak możesz?
  • 0

#57 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:10, 02.05.2009

Ile zapłaciłeś za założenie i ile serwisów jest w Twoim mieście? Nie mówię nie,bo b.dobra(nawet wyższa półka) instalacja ale...odpowiedz na pytanie jak możesz?

Koszt troche ponad 3tys (nie pamietam dokładnie - było to prawie 2 lata temu) w tym instalacja, zbiornik w miejscu koła zapasowego i pierwsza kontrola/regulacja po 1000km
W moim mieście serwis jest jeden - przedstawiciel Landirenzo, ale miasto ma 50tys mieszkańców więc więcej bym się nie spodziewał :)
  • 0

#58 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:09, 02.05.2009

Witam, ja mam polską elektronikę LECHO SEC (rodzina staga) wtryskiwacze magic jet i reduktor KME silver, nie mam żadnych zastrzeżeń, zresztą szm sobie zakładałem
spalanie w mieście ok 11,5-12,5 litrów lpg/100km
pozdrawiam
  • 0

#59 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:31, 03.05.2009

Mam pytanie odnośnie montażu instalacji gazowej! Jestem przekonany do jej montażu (wszystkie auta jakie maiłem jeździły na tym paliwie) i chciałbym się dowiedzieć jaki zakład montujący instalacje polecacie w Poznaniu lub jego okolicach!!! Obdzwoniłem kilkanaście firm i jeżeli chodzi o cenę to są one zbliżone do siebie.
  • 0

#60 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 21:42, 03.05.2009

A co za instalacje Ci proponowali? Jakie komponenty?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq