XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
czy to dobry zestaw ??
#46
Napisano 19:38, 13.07.2010
to dość dużo ubyło -w moim poprzednim wozidle (Ford Escort RS -150KM) różnica wynosiła zaledwie 1KM
a przy okazji: po ok.10tys km zaczęły się problemy z nowymi Valtecami... próbując rozwiązać problem rozwiercono mi dysze na 3,0 podkręcono ciśnienie (ponad 1,5) a wtryski i tak się zapętlają no i przy tym ciśnieniu spalanie poszybowało masakrycznie w góre więc niestety jade wymieniać na coś innego... a zaczęło się od spadku mocy na LPG powyżej 4tys obr.
#47
Napisano 20:01, 13.07.2010
Do zobaczenia na trasie.
#48
Napisano 21:28, 13.07.2010
#49
Napisano 22:19, 13.07.2010
Do zobaczenia na trasie.
#50
Napisano 07:40, 14.07.2010
Matrixy już czekają na założenie a co do Hanny podróbek Medów to się zawiodłem,ale mówię może tak się trafiło.andrzej nie reanimowałeś matriksów?
#51 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:52, 14.07.2010
#52
Napisano 12:29, 14.07.2010
Masz rację przejęzyczenie,a wracając do tematu i tak wybrałbym Matrixy.Hana to bardziej podróbka Keihin niż Med
#53
Napisano 13:39, 25.06.2011
Tak jak obiecałem (tyle że po roku a nie po miesiącu i po przejechaniu 50k km a nie 5k km). Chciałem opisać wrażenia z jazdy na LPG (dla przypomnienia STAG 300-4 soft 5.4, PLUS. wtryskiwacze MAGIC JET 67R, reduktor firmy ZAVOLI. ) przejechałem w ciągu roku 50k km spalanie na poziomie 9,5 l/100 km(cały czas włączona klima). Żadnych bolączek z gazem z odpalaniem itp. Z mocą i przyśpieszaniem również nie czuje się różnicy (jedynie jak zaczyna brakować gazu to jest słabszy ale wtedy automatycznie przełącza na benzin). Muszę wymienić łożysko w tylnym prawym kole, ale to chyba nie wina LPG. :-/
#54
Napisano 15:27, 25.06.2011
Czyli jest źle. Nie powinien przełączać się na benzynę. Znaczy się ciśnienie gazu spada i sterownik przełącza.(jedynie jak zaczyna brakować gazu to jest słabszy ale wtedy automatycznie przełącza na benzin)
Jak nie! To przez gaz! Na benzynie tyle kilometrów byś nie zrobił i łożysko by się nie zużyło.Muszę wymienić łożysko w tylnym prawym kole, ale to chyba nie wina LPG.
Do zobaczenia na trasie.
#55
Napisano 19:28, 25.06.2011
Hania i tylko Hania:))) Nic więcej do dodania:)) Civic 1.4 SDN in Japan 115 sprzedany w Polsce przebieg 420kkm praktycznie zero zużycia pierścieni:)
Test Nafta 48h ubytek niemierzalny:)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych