Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Silnik utyka podczas nagrzewania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#31 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:49, 04.05.2010

Jaką sondę kupiłeś? I dlaczego ją wymieniłeś? Sonda ma wg. mnie spore znaczenie i jeśli ktoś Ci wsadził uniwersalny zamiennik to nie będzie to spełniało swego zadania, nawet jeśli komp nie pokaże żadnego błędu. Sonda analizuje spaliny i na tej podstawie wysyła odpowiednie dane do kompa który odpowiada za dobór mieszanki.
  • 0

#32 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 17:22, 04.05.2010

Sondę wymieniłem za namową znajomego mechanika który zbadał jej parametry. Chodziła w przedziale od 0,4 do 1V Kupiłem sondę uniwersalną Boscha (0 258 986 507). Był to świadomy wybór gdyż nowa okazyjnie kosztowała tylko 100zł. Chciałem się przekonać czy cokolwiek to poprawi w opisywanej usterce. Nic to nie pomogło. A nowa w ASO - 1000zł :shock: Na tak drogie eksperymenty mnie nie stać
Co do sondy uniwersalnej to chodzi już u mnie ok 5kkm Jedyne co zauważyłem że lepiej ciągnie od dołu
  • 0

#33 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:15, 04.05.2010

U mnie podobnie, na zimnym delikatna czkawka ;-)
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#34 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:02, 04.05.2010

slajders Przechodziłem przez prawie to samo. Kupiłem samochód już z uszkodzoną sondą, za chwilę pojawił się check i odczytałem że to sonda. Kupiłem uniwersalną, trochę się poprawiło ale nie do końca. O uniwersalną sondę nawet jak spytasz w sklepie czy będzie ok to powiedzą że tak aby tylko sprzedać. A później ciężko jest o zwrot kasy....

Jaka jest cena nowej sondy wiem, dlatego sam kupiłem sobie używaną na szrocie za 150 zł i problemu już nie było. Czasami używana sonda np z civica wygląda tak samo jak z accorda i łatwo można zostać oszukanym. Mi udało się znaleźć sprzedawce który przy mnie odkręcał sonde z kolektora.
  • 0

#35 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 10:54, 05.05.2010

Widzą że problem utyku/czkawki/kichania/dławienia (jak zwała tak zwał) dotyka nie tylko mnie :->
Ciekawe czy ktoś zdiagnozował przyczyny tej usterki ??

Co do sondy to problem jest tego typu że silnik D16B6 jest rzadko spotykany i na szrotach ciężko o sondę do niego. Ja u siebie jak wykręciłem to się okazało że była założona dedykowana Boscha 0 255 005 162 a oryginalna Hondy powinna być 36531-PDF-E01. NGK nie produkuje do tego silnika. Oznaczenie silnika z Civica 1,6 o tej samej mocy to D16B2 i nie wiem czy sonda idzie ta sama

Na razie se odpuszczam z szukaniem tej usterki. Tak jak pisałem wcześniej jak mu się pogorszy to będę kombinował dalej
  • 0

#36 Halski1982

Halski1982
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:14, 05.05.2010

Heh..dzwoniłem do ASO. Pan oznajmił iż wie gdzie leży przyczyna...ale nie powie :) - koszt osunięcia problemu wg ASO to ok 1100 zł..
  • 0

#37 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:22, 05.05.2010

Heh..dzwoniłem do ASO. Pan oznajmił iż wie gdzie leży przyczyna...ale nie powie :) - koszt osunięcia problemu wg ASO to ok 1100 zł..


hahahha za 1100 zł to ja moge jeździć tak 20 lat z tym utykaniem :mrgreen:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#38 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 17:32, 05.05.2010

No tak. Panowie w ASO Honda chyba są wszędzie dobierani na jedno kopyto. Wiem ale nie powiem, a jak powiem to cena w tyś. zł. :evil:
Podejrzewam że włożyli by ci tylko nową sondę i .... może by pomogło. Tylko to "może" mogłoby cię kosztować 1100zł. ASO honda do błędów się nie przyznaje :->

Tak wiec jeździmy dalej a może ktoś znajdzie tańsze rozwiązanie
  • 0

#39 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:20, 05.05.2010

:mrgreen: za 1100 PLN to będzie silnik z angola.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#40 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 369 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:59, 05.05.2010

Ta oni wszyscy wiedzą a jak sie pojedzie to mówią że to na pewno przez gaz i nawet się nie chcą za to brać...
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#41 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 05:34, 09.06.2010

kurde powiem wam że to mnie wkurzać zaczyna to takie sobie utykanie podczas nagrzewania.... normalnie mam ochote zmienić swiece, wyciąć katalizator, wyregulować zawory choć ok 10 tyś temu były robione i nie wiem co jeszcze..... moze sprawdzić różne przewody masy itp.
  • 0

#42 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 21:29, 25.06.2010

Tak jak wcześniej pisałem ja tez myślałem że to jakiś czujnik lub coś w tym rodzaju. Wymieniłem to i owo (czytaj wyżej) ale to nic nie dało. Zauważyłem natomiast że po przejechaniu ok 100km na PB objawy jakby się zmniejszyły i są mniej wyczuwalne Dzisiaj też dostałem info od pewnego kolegi z HAKP że po wlaniu czerwonego STP do PB i przejechaniu ok 50km u niego objawy też jakby ustały Może to tu leży problem ??
  • 0

#43 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:55, 25.06.2010

a moze czujnik temperatury silnika szwankuje przy niskiej temp silnika i podaje bogata lub uboga mieszanke? kiedys w golfie podpinalem sie pod czujnik bo byly podobne objawy i po zapaleniu silnika rosla temp 20,25,30,35stopni i wskakiwalo -20 na jakies 30sekund i znow szlo dalej 40,45....
  • 0

#44 Guest_slajders_*

Guest_slajders_*
  • Guests

Napisano 20:33, 26.06.2010

a moze czujnik temperatury silnika szwankuje


Wymieniony. Pisałem o tym na samym początku tematu. Wiec to nie tędy droga
  • 0

#45 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 16:34, 30.06.2010

Dzisiaj też dostałem info od pewnego kolegi z HAKP że po wlaniu czerwonego STP do PB i przejechaniu ok 50km u niego objawy też jakby ustały Może to tu leży problem ??

skonczylo sie utykanie panie... pałowanie było mega słodkie a smród hamulców poprostu kwintesencją . efekt mega zaskoczenie pali na dotyk i zero utykania...polecam raz na 3 miechy zalac stp. i juz sie zaopatrzylem w kolejne

[ Dodano: 2010-06-30, 17:37 ]
pozatym wez to zrób i zobaczysz po dwoch dniach czy jest lepiej.. nic nie tracisz oprócz 13 zł na stp i 30 zł na PB i ot tyle
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq