XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Silnik utyka podczas nagrzewania
#1 Guest_slajders_*
Napisano 08:34, 06.04.2010
kable WN - 20kkm
świece - 1kkm
filtr paliwa - 20kkm
filtr powietrza - 2kkm
regulacja zaworów - 2kkm
sonda lambda - 1kkm
czujnika temp. silnika - 500km
Przymierzam się do wymiany czujnika tem. powietrza dolotowego. Zastanawiam się również czy silniczek krokowy może mieć z tym coś wspólnego.
Dodam że usterka nie jest mocno uciążliwa aczkolwiek trochę denerwująca. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły, co to może być, to proszę o pomoc bo już "weny" mi brakuje :-/
#2
Napisano 10:13, 06.04.2010
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3 Guest_slajders_*
Napisano 06:33, 07.04.2010
#4
Napisano 08:13, 07.04.2010
Może jeszcze wyczyść przepustnice, zero pracy a warto zrobić.
Choć jeśłi przy rozgrzanym wszystko jest ok to za bardzo bym się ty mnie martwił, stare te nasze samochody i każdy ma jakieś bolączki małe
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5 Guest_slajders_*
Napisano 09:43, 07.04.2010
stare te nasze samochody i każdy ma jakieś bolączki małe
Podoba mi się to stwierdzenie
A co do kata to nic nie brzęczy nic nie stuka. Przepustnica była czyszczona jakieś 20kkm temu. Ta usterka ewidentnie ma związek z temperaturą silnika. Jak se przypomnę to usterka ta narastała stopniowo już od jakiegoś roku. Najpierw były to bardzo delikatne, prawie nie wyczuwalne, spadki mocy. Potem coraz bardziej zaczął utykać. Wymienię jeszcze czujnik temperatury powietrza dolotowego. Koszt ok 55zł. Zobaczymy co będzie.
#8
Napisano 09:28, 13.04.2010
#9
Napisano 10:06, 13.04.2010
#11 Guest_slajders_*
Napisano 12:10, 13.04.2010
Do "Seth"
Czujnik ten jest włożony w dolnej części rury dolotowej tuż za odmą. Jest czarny i ma wpiętą wtyczkę do której idzie 2 przeowdy
#13 Guest_slajders_*
Napisano 21:33, 18.04.2010
#14
Napisano 12:47, 20.04.2010
#15 Guest_slajders_*
Napisano 17:24, 20.04.2010
A swoją droga, może ktoś wie, jak jest rozwiązany problem podtrzymania wyższych obrotów na zimnym silniku i schodzenia do obrotów biegu jałowego podczas nagrzewania?? Może to tu gdzieś tkwi problem
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych