I jak udało sie problem rozwiązać? pytam bo mam to samo i nie jestem pewien czy to magiel, a szkoda mi go wyciagac nie będąc pewnym.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Poruszająca się kierownica na nierównościach
#46
Napisano 00:29, 07.04.2018
#47
Napisano 19:22, 07.04.2018
Heh , myslalem ze tylko u mnie sie tak dzieje, narazie niemam czasu sie tym zajac. Magiel chyba odpada, ale kto wie...
Wczesniej mialem Civic VIgen i na 17" bylo podobnie, myslalem ze acco bedzie wygodniejszy ale sie mylilem.
Użytkownik drapiezny1 edytował ten post 06:02, 08.04.2018
#48
Napisano 09:46, 10.04.2018
Ktoś może rozwiązał problem z myszkowaniem auta ?
#49
Napisano 11:56, 10.04.2018
Wymienić tuleje metalowo-gumowe w wahaczu, wymienić amortyzatory i problem będzie z głowy. W moim VIgen 205 tys km na liczniki i kierownica zaczyna pomału żyć swoim życiem. Amortyzatory oryginalne, więc na 95% są do wymiany. Do tego gumy stabilizatora poprzecznego. W VIIgen trochę łatwiej bo wszystkie tuleje są w wahaczu.
Do zobaczenia na trasie.
#50
Napisano 18:44, 24.04.2018
Jakieś polecasz ?
#51
Napisano 15:55, 27.04.2018
Panowie, wyciagnalem magla i jest w stanie idealnym.. wiec najdrozdza rzecz u siebie wykluczam. Do tego tuleje + sworznie zmienione. Wiec nie wiem co mi zostaje.. moze amortyzatory.
#52
Napisano 16:06, 27.04.2018
Ja zamierzam kupić Kayab. @gottek jak masz oryginalne to czas już wymieniać.
Do zobaczenia na trasie.
#53
Napisano 10:21, 30.04.2018
Wymienił ktoś juz amorki? jest poprawa?
Gdzieś tez czytalem temat odnosnie myszkowania przez opony, moze tez trzeba to uwzglednic...
#54
Napisano 10:28, 30.04.2018
Wymienił ktoś juz amorki? jest poprawa?
Gdzieś tez czytalem temat odnosnie myszkowania przez opony, moze tez trzeba to uwzglednic...
Jak szerokie kapcie to też może być problem. W koleinach ciężko utrzymać, a wszelakie luzy w układzie kierowniczym czy zawieszenia dają o sobie znać. Trzeba też pamiętać o prawidłowym ciśnieniu w oponach.
Do zobaczenia na trasie.
#55
Napisano 10:46, 30.04.2018
Opony 225/45 R17, na zimowych 16 205//55 niema problemu z myszkowaniem.
( u mnie akurat podjrzewam ze opony do wymiany gdyz kupilem je z felgami, sa glosne, slychac je bardzo)
#56
Napisano 19:00, 13.05.2018
Witam, ktos walczyl dalej z tym problemem myszkowania??
Wymiana amorow pomaga?
#57
Napisano 20:27, 13.05.2018
U mnie było tak:
- wymiana tulei met-gum + dolne sworznie - brak zmian
- wymiana amorów - lekka poprawa
- wymiana opon (zamiana przednich z tylnymi) - znaczna poprawa - przednie były bardziej zdarte przy brzegach, tylne były bardziej "płaskie"
#58
Napisano 07:23, 14.05.2018
U mnie było tak:
- wymiana tulei met-gum + dolne sworznie - brak zmian
- wymiana amorów - lekka poprawa
- wymiana opon (zamiana przednich z tylnymi) - znaczna poprawa - przednie były bardziej zdarte przy brzegach, tylne były bardziej "płaskie"
Jakie masz koła załozone u siebie?
#59
Napisano 07:45, 14.05.2018
OEM rozmiar czyli 225/45 R17. Kiedyś miałem 16" 205/55 (zimówki) i ciągnięcie w koleinach było minimalnie mniejsze.
#60
Napisano 08:09, 14.05.2018
U mnie na nowych zimowkach 16" 205/55 problemu niema... Na letnich 17 myszkuje, niewiem czy tylko wina stoi po stronie opon czy tez amory do wymiany.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Kierownica, Wibracje, Poruszanie, Nierówności
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych