Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Pompa wody AISIN - ostrzeżenie!!!!!!

all_gen pompa wody aisin

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
195 odpowiedzi w tym temacie

#76 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:20, 28.02.2017

Mi tez odpisal.
Zaraz mu naskrobie i poprosze o kuriera i odsylam im pompe. Niech badaja.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#77 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:32, 28.02.2017

Mega podejście :ok jestem zaskoczony że nie odbili od razu piłeczki.
  • 0

#78 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 22:52, 01.03.2017

Dajcie oczywiście znać co z tego wyszło.


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#79 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 03:25, 03.03.2017

Ciekaw jestem co z tego wyniknie
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#80 glowka22

glowka22
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:52, 03.03.2017

Witam. Jeżeli nie pompa AISIN to jaka wybrać , bo właśnie przymierzam się do wymiany rozrządu?


  • 0

#81 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:56, 03.03.2017

żadnej

zostawiaj swoją stara jeśli masz OEM Honda Yamada


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#82 glowka22

glowka22
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:26, 03.03.2017

żadnej

zostawiaj swoją stara jeśli masz OEM Honda Yamada

No właśnie nie mam , 5 lat temu wymieniałem na Aisina  i jest wszystko ok


  • 0

#83 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:21, 04.03.2017

To ryzyk fizyk ;)
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#84 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 23:42, 04.03.2017

to w takim razie oem w aso, cena ok 700zł :)


  • 1
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#85 glowka22

glowka22
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:41, 09.03.2017

Małe sprostowanie , nie mam założonej pompy Aisin tylko 10c4015 npw   , dokopałem się  do WZ , służy już 5 lat (65tys. km ) i mam pytanie wymieniac już rozrząd z pompą wody  czy za wcześnie? wsumie same paski miałem wymieniane 35 tys, temu przy remoncie silnika....


  • 0

#86 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:44, 09.03.2017

Jak działa nie ruszać (kiedyś zamienniki jak widać były dobre), jak zmieniać to na OEM ;)


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#87 glowka22

glowka22
  • Forumowicz
  • 52 postów
  • Skąd:Nisko
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:137
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:13, 09.03.2017

tak , najlepjej  cały rozrząd wymienię na OEM , do 18 letniego auta...


  • 0

#88 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:17, 10.03.2017

tak , najlepjej cały rozrząd wymienię na OEM , do 18 letniego auta...

Kup jeszcze OEM powietrze do kół nie zapomnij hehe. Jakbyś chciał kupi taniej to powietrze to zamów folię bombelkowa z Japonii i patrykaj nią i łap gaz. To podobno dobry sposób...a na poważnie popieram qrde kupowanie zamienników wszędzie tam gdzie sie da ..nie oglądaj się za fanatykami

Użytkownik lakatus edytował ten post 16:20, 10.03.2017

  • 0

#89 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 17:36, 10.03.2017

No tylko pytanie gdzie to jest gdzie się da a gdzie się nie da. Albo gdzie się powinno lub nie.


tak , najlepjej  cały rozrząd wymienię na OEM , do 18 letniego auta...

 

Alternatywę masz w postaci wymiany silnika jak kolega który zaczął wątek.

 

Nie należy popadać w skrajności. Ja też nie jestem zwolennikiem pakowania oryginałów gdzie się da. Pasek rozrządu z ASO nie różni się niczym od takiego aftermarketowego bo i tak będzie ten sam producent. Pompa wody która sprzedaje ASO nie jest dostępna w niezależnej sprzedaży a zamienniki jak widać schodzą na psy. A awaria widać do czego prowadzi.

W innym wątku koledze właśnie odjechało koło po założeniu zamiennika dolnego sworznia. Rozumiem jeszcze gdyby oryginał kosztował 2000zł a zamiennik 200 ale oryginał kosztuje 250 a zamiennik 70. Różnica to mniej niż koszt zatankowania baku a jednak wielu ryzykuje wiedzą nawet, że wcześniej uznane marki tpyu 555 czy CTR się pogarszają. Ja w życiu nie założył bym zamiennika dolnego sworznia. Jego awaria przy większej prędkości może się skończyć na drzewie lub na masce tira.

 

Każdy sam decyduje co ryzykuje.

 

Wiek auta nie ma znaczenia bo przy cenie części zamiennych decyduje początkowa cena auta a nie jego obecna wartość. Kolega ma 20-letnie BMW 325 do którego ladzie praktycznie tylko oryginalne części, chyba, że nie da się ich już kupić. Ale i wtedy najpierw szuka używek a nie zamienników.


Użytkownik klosz007 edytował ten post 17:41, 10.03.2017

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#90 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:56, 14.03.2017

A ja dzisiaj dostałem info że sklepu że mają Aisina made in Japan do mojego aero. Czyżby jakieś stare zapasy? Nie będę sprawdzał czy nie kombinują i zamawiam gmb.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, pompa wody aisin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq