Też zastanawiam się nad tym ..Chyba ,że Seth nam powie jak to wyglądało.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pompa wody AISIN - ostrzeżenie!!!!!!
#16
Napisano 13:14, 18.02.2017
#17
Napisano 13:20, 18.02.2017
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#18
Napisano 13:44, 18.02.2017
Pisane z RN3P SE
Użytkownik lajsta edytował ten post 13:47, 18.02.2017
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#19
Napisano 15:58, 18.02.2017
Jak się kółko zębate zsunęło z wałka na tyle że mogło się bujać na boki to pewnie pasek się zluzował i dlatego przeskoczył.
Tam jest chyba sporo miejsca pod obudową bo przecież jest jeszcze drugi pasek "bardziej z wierzchu" napędzający wałki balansowe.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#20
Napisano 17:40, 18.02.2017
Pompa SKF ,HEPU ,DOLZ .Te firmy polecam ale trzeba mieć świadomość że można trafić na sztukę wadliwą i firma tutaj nie ma znaczenia.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 17:53, 18.02.2017
#21
Napisano 19:01, 19.02.2017
Ja osobiście też polecam DOLZ dobre pompy miałem je w każdym swoim aucie i na warsztacie też je zakładamy.
#22
Napisano 20:29, 19.02.2017
lajsta - też mi sie to nie mieściło w głowie, ale kółko przesuneło sie osiowo względem ośki pompy, wyorało rogiem ząbki na pasku. Wyorało w obudowie rozrządu prawie dziure, osłona pękła pod naporem kółka.
jak kręcisz kluczem rozrząd owszem jest wrażenie ,że nie przeskoczy. Ale jak silnik pracuje to siły działające na pasek i kółko sa nieporównywalnie większe
Tez bym nie uwierzył, jakbym robił tu u jakiegoś pseudo mechanika - ale robiłem to u człowieka któremu w wypadku fur ufam i wiek ze sciemy nie robi. Poza tym osobiście do mnie zadzwonił po 19 wieczorem i mówi przyjeżdżaj bo mi nie uwierzysz co się stało.
Juz ci tego nie zademonstruje dokładnie bo silnik rozkręcony I jest rozsprzedawany na cześci
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#23
Napisano 15:28, 20.02.2017
Pisane z RN3P SE
Użytkownik lajsta edytował ten post 15:31, 20.02.2017
CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A
#24
Napisano 17:19, 20.02.2017
W moim innym japońskim aucie 12tys km temu wymieniłem rozrząd z pompą wody GMB i napinaczem GMB. Któraś z tych rzeczy wyje i bardzo mnie to denerwuje. Żałuje że wymieniłem pompę bo stara była w dobrym stanie ;(
Czy wycie może mieć jakieś negatywne skutki?
Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 17:20, 20.02.2017
#25
Napisano 18:00, 20.02.2017
Jak wyje to znaczy, że pojawiają się jakieś drgania a tym samym ciepło więc skutkami mogą być tylko szybsze zużycie łożyska i ewentualne zatarcie pompy.
Jak masz tam manualny napinacz to może jest za mocno naciągnięty pasek.
#26
Napisano 18:23, 20.02.2017
Wyjąca pompa Aisin to chyba jakiś standard powoli. Złożyłem w Ep2 rozrząd, wszystko ustawiane po bożemu, znaki, momenty itd i pasek wyje jakby był za mocno naciągnięty. Winna pewnie była pompa Aisina. Sprzedałem tak auto już jakiś czas temu. Coś kulawy ten zamiennik jest.
#27
Napisano 18:27, 20.02.2017
#28
Napisano 18:40, 20.02.2017
#29
Napisano 18:57, 20.02.2017
Dokładnie jak piszesz. Wyły po rozgrzaniu dopiero
#30
Napisano 19:17, 20.02.2017
Dziwme ,że tyle jest pomp np. do VII
Pewnie większość niedostępna
http://www.iparts.pl...127-100091.html
Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:34, 20.02.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, pompa wody aisin
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych