Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Trzymanie tylnych hamulców

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#31 gt4

gt4
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CDTI Sport
  • KM:167 Speed Buster
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:25, 28.02.2017

czyli jak sprawdzają jest ok, a jak jeździsz to nagle nie ok ?


Nie nie, cały czas nie jest ok, kwestia mechanika jest jak najbardziej pozytywna. Tu chcę się wspierać co może być przyczyną, jak widać pewne rzeczy są już za nami i te rzeczy nie przyniosły rezultatów.

a tam też jest jakiś reduktor, który wpuszcza płyn do tylnych hamulców, może to on?


Gdzie ten reduktor i czy w moim modelu on występuje?
  • 0

#32 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:55, 28.02.2017

Nie nie, cały czas nie jest ok, kwestia mechanika jest jak najbardziej pozytywna. Tu chcę się wspierać co może być przyczyną, jak widać pewne rzeczy są już za nami i te rzeczy nie przyniosły rezultatów.

Gdzie ten reduktor i czy w moim modelu on występuje?

Raczej w każdym samochodzie on występuje, daje płyn do tylnych hamulców. Nie mam pojęcia gdzie w 2,2 cdti występuje, niech się ktoś bardziej obeznany wypowie :D


  • 0

#33 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:56, 28.02.2017

Aaaaa zapytam tak z ciekawości, tłoczek jest ustawiony tak jak ma być ?? Bo mi też ktoś robił z hamulcami jakiś czas temu i tak samo tarcze się grzały i klocki blokowały ^^ mimo że jarzma, zaciski i noo wszystko było po regeneracji, wyjęte na stół, wymienione gumki itd. Wkoncu sam to rozebrałem, i okazało się... że wypustka w klocku nie była wcelowana na wcięcie w tłoczku  :om: , przez co po naciśnięciu hamulca tłoczek nie mógł się już cofnąć tylko zostawał w miejscu.


Użytkownik HueR edytował ten post 17:56, 28.02.2017

  • 0

#34 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:47, 28.02.2017

jak taką kaszanę by zrobił mechanik ...wątpię ale warto spytać


Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:47, 28.02.2017

  • 0
                       

#35 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:20, 28.02.2017

W trumniaku nie ma wypustki na cylinderkach, jest taki sam jak z przodu tylko rozmiar 38 mm.Moze masz klocek z tym wystajacym bolczykiem na klocku od strony wewnętrznej i klocek jest zukosowany? WTEDY NA BANK.BEDZIE SIE BLOKOWAC.Mialem tak w civicu

Kilka dni temu jeszcze w te mrozy musiałem zabrać się za klocki tylne w moim trumniaku.Parę miesięcy wcześniej kupilem zaciski i sobie na spokojnie zregenerowalem , pomalowalem i wkoncu zamontowalem niedawno. Tloczki nowe i uszczelnienia tloka posmarowane smarem do tloczkow. Nie ma bata, działa az miło. Klocki i nowe tarcze lekko cieple,wszystko w normie . PLYN ate sl-6

Proponuje zajrzec osobiście do zaciskow i prowadnic w jarzmie. To wszystko jest jak budowa cepa, musi dzialac.

Rozdzielacza sily hamowania nie ma na pokładzie , zostaje do weryfikacji pompa lub sterownik ABS . Normalnie Science Fiction

brake-lines-vsa-950097.png

Znajdź może na podmianke element nr 29

Użytkownik nie2dampi edytował ten post 06:41, 01.03.2017

  • 0

#36 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:29, 01.03.2017

Aaaaa zapytam tak z ciekawości, tłoczek jest ustawiony tak jak ma być ?? Bo mi też ktoś robił z hamulcami jakiś czas temu i tak samo tarcze się grzały i klocki blokowały ^^ mimo że jarzma, zaciski i noo wszystko było po regeneracji, wyjęte na stół, wymienione gumki itd. Wkoncu sam to rozebrałem, i okazało się... że wypustka w klocku nie była wcelowana na wcięcie w tłoczku  :om: , przez co po naciśnięciu hamulca tłoczek nie mógł się już cofnąć tylko zostawał w miejscu.

 

W trumnie nie ma takich tłoczków jak w sedanie. W trumnie jest zwykły okrągły tłoczek. W trumnie są samoregulujące się tłoczki zakończone krzyrzakiem.


  • 0

#37 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:49, 01.03.2017

Kuba_ce nie wiem co za tloczki masz na aucie ale na pewno nie są zakończone zadnym krzyżakiem . Tak w gwoli ścisłości. Pozdrawiam
  • 0

#38 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:54, 01.03.2017

Kuba_ce nie wiem co za tloczki masz na aucie ale na pewno nie są zakończone zadnym krzyżakiem . Tak w gwoli ścisłości. Pozdrawiam

 

Przecież właśnie tak napisałem.

W sedanie są właśnie takie:

https://goo.gl/images/KgZYA0

i przy takich tłoczkach istotne jest ustawienie tłoczka względem klocka - rowek musi się spotkać z wypustką na klocku.

 

W trumnie jest zwykły tłoczek i nic nie trzeba ustawiać.


  • 0

#39 gt4

gt4
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CDTI Sport
  • KM:167 Speed Buster
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 01.03.2017

Temat klocków, tłoczka, przewodów, można już sobie darować. Kto nie czytał posta od początku niech nie powiela rad, bardzo proszę... Sprawa jest na tyle skomplikowana że pozostaje mi próba wymiany pompy abs. To ona jest kolejnym punktem na drodze układu. Teraz muszę jakoś odczytać z niej numery i takiej poszukać...
  • 0

#40 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:01, 02.03.2017

Tu znajdziesz nr twoje pompy ABS http://japancars.ru/...e=catalog/honda

Jeśli masz na pokładzie VSA to bedziesz miał taką : 57110-SEG-E54  taka była montowana w 2004r

57110-SEG-E55 była montowana w 2005r , Niewiem czy są jakieś róznice , niech ktoś sie wypowie co zna temat . Niemniej z ta pierwszą moze być problem z dostępnością,

 

Jak najbardziej czytałem wątek od początku , ale z tego co piszesz to czujesz temat , wiec drązyc już sensu nie ma. Napisz, proszę jak to sie zaczeło że tylne heble sie blokują. Będzie to wskazówka dla innych

Pozdrawiam i powodzenia !


Użytkownik nie2dampi edytował ten post 08:22, 02.03.2017

  • 0

#41 gt4

gt4
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CDTI Sport
  • KM:167 Speed Buster
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:58, 02.03.2017

Tu znajdziesz nr twoje pompy ABS http://japancars.ru/...e=catalog/honda

Jeśli masz na pokładzie VSA to bedziesz miał taką : 57110-SEG-E54  taka była montowana w 2004r

57110-SEG-E55 była montowana w 2005r , Niewiem czy są jakieś róznice , niech ktoś sie wypowie co zna temat . Niemniej z ta pierwszą moze być problem z dostępnością,

 

Jak najbardziej czytałem wątek od początku , ale z tego co piszesz to czujesz temat , wiec drązyc już sensu nie ma. Napisz, proszę jak to sie zaczeło że tylne heble sie blokują. Będzie to wskazówka dla innych

Pozdrawiam i powodzenia !

 

Ok, dam znać jak zakończę problem. Małe hamulcowe story zrobię ;)  Póki co dzięki wszystkim za każdą radę.


  • 0

#42 gt4

gt4
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CDTI Sport
  • KM:167 Speed Buster
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:42, 03.03.2017

Słuchajcie, czy szukając pompy wszystkie nr muszą się zgadzać? 

 

Mam taką: 57110-SEG-E541-M1

                  DE ( TYPE: EGVVV )

                        SEGE5

                   06.2102-0120


  • 0

#43 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 04.03.2017

Szukaj : 57110-SEG-E54 reszta numerow jest zbedna. Zreszta ta pompa jest dedykowana do tego rocznika z systemem vsa. Pozdrawiam i powodzenia

Użytkownik nie2dampi edytował ten post 21:50, 04.03.2017

  • 0

#44 Perzan

Perzan
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:KR
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:35, 16.08.2017

Ok, dam znać jak zakończę problem. Małe hamulcowe story zrobię ;)  Póki co dzięki wszystkim za każdą radę.


Jak się zakończyła cała historia ?
Teraz mam na tapecie tył... :(
Pozdro.
  • 0

#45 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 07:01, 17.08.2017

Cześć, nie wiem czy to coś pomoże ale napiszę. Długi czas walczyłem z zakleszczającymi się hamulcami w Nissanie Almerze. Jarzma wyczyszczone, nowe klocki, smar itp. Po zamontowaniu na aucie wszystko gra. Problem pojawiał się w trasie, po kilku hamowaniach. W końcu zeszlifowałem na szlifierce metalową część klocka która styka się jarzmem, tak aby luz pomiędzy jarzmem a klockiem wynosił na oko około 1mm. Od tego czasu problem już nie wystąpił. Podejrzewam, że abyt mały luz powodował zakleszaczanie klocka gdy ten się powiększył od temperatury.  


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq