Witam
Jestem posiadaczem Hondy Accord z 2oo4roku z silnikiem 2.2 Cdti.
Problem polega na tym że jechałem na autostradzie i przy prędkości 160km/h silnik wszedł w tryb awaryjny, autko szło tylko do 2t. obrotów. Znajomy kolega podpinając pod komputer stwierdził że słabe ciśnienie doładowania i niby jakąś nieszczelność uszczelnił i podobno Turbinka ma już spory luuz.
Niebawem jadę w daleką podróż i chciałbym przygotować autko do trasy, aby nie było żadnych przygód.
Moje pytanko czy przyczyną może być nieszczelny układ dolotowy ? turbina? zanieczyszczony egr, przpustnica czy sam intercooler ?
Dodam że kolega mechanik ma średnie doświadczenie więc chciałbym sprawdzić u jakiś fachowców diesli i też nie chce się dać nabrać na pseudo czyszczenie układu itp.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.