XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 20:13, 01.02.2017
#17
Napisano 20:47, 01.02.2017
Synchronizator powoduje zgrzytanie niezależnie od temperatury oleju w skrzyni, może też sprawić, że bieg „wyskoczy” podczas jazdy.
#18
Napisano 21:23, 01.02.2017
generalnie problem na 99% leży w skrzyni wysprzeglik sobie daruj bo to na chłopski rozum nie ta droga...nie wiem ile Ci sprzeglo wytryzma jeszcze ale z racji duzych kosztów zrzucania skrzyni i wymiany sprzegła warto połączyć wymianę sprzęgła z remontem skrzyni/jej wymianą na taka w dobrym stanie
#19
Napisano 21:44, 01.02.2017
#20
Napisano 21:54, 01.02.2017
zdaje sie ze ASO pytaj u Jarusnet /Haparts
#21
Napisano 23:05, 01.02.2017
Tez miałem problem z wrzucaniem dwójki przy za wysokich obrotach, to samo z wrzucaniem 3-ki aż obroty nie spadły do ok. poniżej 4 tys. Szczególnie jak się już silnik nagrzał.
U mnie to wszystko to była wina sprzęgła. Nie wysprzęglało już dobrze. Co na sam koniec zresztą było widać też po tym, że aby wrzucić jedynkę na postoju musiałem wciskać do samej podłogi. A zaczynało ślizgać już po lekkim naciśnięciu pedału. Pedał chodził ciężko. Żadne wymiany płynu ani odpowietrzenia nie pomagały.
Po rozebraniu tarcza starta z jednej storny do nitów i nie chciała się przesuwać po wieloklinie. Myślę, że ślizganie już po lekkim naciśnięciu pedału było winą starcia okładzin a niedokładne rozłączanie winą zatarcia się tarczy na wieloklinie. Było to widać także po tym, że jedna strona była starta do nitów (od strony silnika) a druga jeszcze miała odrobinę grubości - normalnie powinna się ścierać jednakowo z obu stron.
Po wymianie sprzęgło chodziło jak piórko i skrzynia zaczęła działać idealnie.
Może nie być sprzęgło - może być wina wysprzęglika, pompy ale tak czy inaczej przyczyna jest w tym, że sprzęgło dobrze nie wysprzęgla. Skoro sprzęgło było wymieniane to może tak jak u mnie tarcza zaczyna się zacierać na wieloklinie i po naciśnięciu pedału nie odsuwa się i ociera jedną stroną o koło zamachowe.
Raczej na pewno nie jest to wina skrzyni - zużyte synchronizatory dają inny objaw - skrzynia nie stawia oporu pomimo tego, że nie nastąpiła synchronizacja - czyli bieg wchodzi łatwo ale ze zgrzytem. Jeśli skrzynia się "broni" przed wrzuceniem biegu pomimo braku synchronizacji (bieg nie chce wejść albo wchodzi z oporem i zgrzyt jest ale po pokonaniu oporu skrzyni) to synchronizator działa poprawnie choć wówczas bardzo się zużywa.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 23:09, 01.02.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#22
Napisano 23:16, 01.02.2017
Użytkownik Civica edytował ten post 23:27, 01.02.2017
#23
Napisano 23:47, 01.02.2017
Popieram, skoro kolega robił sprzęgło to został wysprzęglik
http://e-katalog.int...0l1t9hcrnnv4k80
a w parze z nim idzie pompa sprzęgła
http://e-katalog.int...0l1t9hcrnnv4k80
padają w podobnym czasie...
#24
Napisano 00:02, 02.02.2017
Czyli generalnie trzeba rozebrac wszystko i sprawdzic w jakim stanie jest sprzęgło...a bo raczej pompa ani wysprzeglik to nie bedzie moim zdaniem ...tylko pytanie co maja z tym wspolnego wysokie obroty
No mają. Żeby bieg wszedł to prędkość względna pierścienia przesuwnego i zębatki na kole zębatym muszą się zrównać. Tak jest pod warunkiem, że synchro jest sprawne. Jeśli nie jest to pozwoli na wrzucenie biegu bez oporu/bez czekania na wyrównanie prędkości i bieg wskakuje łatwo pomimo braku zrównania prędkości ale za to ze zgrzytem.
Jeżeli sprzęgło się nie rozłącza i wałek sprzęgłowy ciągle jest "trochę" napędzany to pierścień ślizgowy synchronizatora nie jest w stanie szybko wyrównać prędkości pomimo naciskania na lewarek. Prędkość się w końcu zrówna i bieg wskoczy ale nie dlatego że synchronizator zadziałał tylko dlatego, że obroty silnika spadły na tyle, że prędkość względna pierścienia przesuwnego i zębatki na kole zębatym się zrównały. Nie wiem jak to jaśniej opisać. Można powiedzieć że przy nie do końca rozłączonym sprzęgle synchronizujesz skrzynię silnikiem a nie synchronizatorem a synchronizator tylko działa jak detektor wystąpienia synchronizacji.
Mnie bardziej frapowało dlaczego objawy się nasilały po nagrzaniu silnika (a co za tym idzie zapewne i sprzęgła). Na zimno było lepiej. Możliwe że dopiero po nagrzaniu pojawiał się problem z przesuwaniem się tarczy sprzęgła po wielokline. Wieloklin był zupełnie suchy.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 00:11, 02.02.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#25
Napisano 00:06, 02.02.2017
#26
Napisano 00:08, 02.02.2017
Ale zobaczysz jak zmienisz olej w wielu przypadkach pomogło ,,,,,,,
#27
Napisano 00:14, 02.02.2017
#28
Napisano 01:35, 02.02.2017
Fajnie to jest tutaj pokazane:
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#29
Napisano 07:09, 02.02.2017
#30
Napisano 08:34, 02.02.2017
Mam identyczny problem, dwójeczka nie wchodzi.
Ewentualnie jak puszcze sprzęgło cały czas ciągnąc dźwignię, to będzie zgrzytać, ale przy próbie wbicia nie wchodzi, poprostu jest opór na dźwigni.
Doszedłem do wniosku, że to jest wina synchronizatora drugiego biegu, który prawdopodobnie uszkodzony jest przez poprzednio zużyte sprzęgło. Wtedy zdarzało się, że ciągnął na sprzęgle i przy zrzucaniu z dwójki na luz na postoju gdy ciągnął to szarpał, więc pewnie wymiana sprzęgła była zbyt późna.
W efekcie nie cisnę do oporu na jedynce, bo wtedy dwójki nie wrzucę.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych