Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Lancuch rozrzÄ…du BP

VII

Najlepsza odpowiedź Edson , 10:18, 18.04.2021

Reasumując, chcesz być testerem zamiennika - to montuj, może wytrzymać 10 jak i 100kkm

Chcesz mieć spokój, bierz oem - na tym można zakończyć dyskusje Przejdź do postu


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
159 odpowiedzi w tym temacie

#121 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • SkÄ…d:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 09:43, 22.04.2021

Kupował ktoś już indywidualnie zestaw rozrządu w Japonii? Jakieś linki?

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#122 Åšlepak

Åšlepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • SkÄ…d:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 16:34, 22.04.2021

Kupował ktoś już indywidualnie zestaw rozrządu w Japonii? Jakieś linki?

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

Zamawiałem kilka razy.

Zawsze Ebay. Jest wiele sprzedawców, kontakt bez problemu po Angielsku.

WysyÅ‚ka samolotem kilka dni roboczych i odbiór. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#123 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:33, 22.11.2022

Mogę podpowiedzieć jak zmierzyć wysunięcie za pomocą... Trytytki. Na początku większości trytytek są małe pionowe paseczki. Wkładamy koniec trytytki aż oprze się na ślizgu i patrzymy na której kresce spotyka się z napinaczem. Mierzymy suwmiarką i mamy jakieś przybliżone wysunięcie. U mnie wyszło 9mm, polecam zmierzyć kilka razy czy na pewno dobrze patrzymy\opieramy trytkę

https://i.imgur.com/H3uf3mN.jpeg

Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 10:40, 22.11.2022

  • 0

#124 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:55, 23.11.2022

Nie jest to w żaden sposób miarodajne
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#125 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:00, 24.11.2022

A jaki jest miarodajny sposób bez wyjmowania i dlaczego ten nie jest miarodajny?

Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 09:01, 24.11.2022

  • 0

#126 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • SkÄ…d:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 14:19, 24.11.2022

Z tego co mi wiadomo, to nie mierzy się do ślizgu, tylko do rantu napinacza, który jest około 2 mm wcześniej, przynajmniej w R serii. Za pierwszym podejściem wyszło mi około 10mm a za drugim mierząc tylko do tego rantu 8mm.


Użytkownik gkill edytował ten post 08:47, 25.11.2022

  • 0

#127 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:42, 25.11.2022

Tak, o to mi chodziło mówiąc na ślizgu


  • 0

#128 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 16:48, 26.11.2022

A jaki jest miarodajny sposób bez wyjmowania i dlaczego ten nie jest miarodajny?

bo błąd pomiarowy jest w mm..zreszta, są szybsze sposoby na weryfikację


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, pÅ‚ynów, sprzÄ™gÅ‚a, rozrzÄ…du, silników, naprawa silników, skrzyÅ„ MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#129 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8882 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 09:43, 27.11.2022

bo błąd pomiarowy jest w mm..zreszta, są szybsze sposoby na weryfikację

A napiszesz jaki?
  • 0

#130 bartek28124683

bartek28124683
  • Klubowicz
  • 62 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:55, 11.03.2023

W którym miejscu manuala jest informacja o dopuszczalnym wysunięciu napinacza? Widzę tylko rozdział o jego wymianie.


  • 0

#131 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • SkÄ…d:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:02, 12.03.2023

A napiszesz jaki?

A po synchronizacji wałków z wałem?

Wysłane z mojego Redmi 8 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#132 bartek28124683

bartek28124683
  • Klubowicz
  • 62 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:SE
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:11, 12.03.2023

To chyba mówi tylko o tym że napinacz spełnia jeszcze swoją funkcję (albo nie). Chyba że da się po tym ocenić ile mu jeszcze zostało.


  • 0

#133 JohanJelenia

JohanJelenia
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:JeleniÄ… Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Tourer
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:55, 29.04.2023

Witam. Podejrzewam rozciągnięty łańcuch w moim k20a6. Czy podejmując się wymiany łańcucha na oryginał konieczna jest wymiana całego kompletu czy można wymienić tylko łańcuch?
  • 0

#134 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • SkÄ…d:WoÅ‚omin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:56, 29.04.2023

Ślizgi można zostawić pod warunkiem, że nie są wytarte. W tym momencie kluczowe jest na jakim oleju pracował silnik i jak długo na jednym, czyt. Jak częste były jego wymiany. . Tutaj zdecydowanie ważna jest ocena wizualna "kumatego" mechanika. Z perspektywy lat dodam od siebie, że w większości przypadków wymieniany jest łańcuch i napinacz. Ślizgi dość często nadają się do dalszego użytkowania ale naoczna ocena stanu rzeczy jest dość istotna, tym bardziej jeśli podparta jest doświadczeniem w tych silnikach.

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 21:57, 29.04.2023

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#135 JohanJelenia

JohanJelenia
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:JeleniÄ… Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Tourer
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:27, 30.04.2023

Gdy auto kupiłem to była na oleju 10/40 i taki kontunuowalem wymieniając co 13-15 tys.Wymienilem wałek wydechowy (z polifta) , ustawione na znakach i niestety mimo, że silnik pracuje równo to wywala błąd wałka rozrządu. Napinacz był już dość mocno wysunięty więc jeśli jeszcze raz mam rozbierać to wszystko to chyba łańcuch wymienię.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq