Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

5x114,3 - zaciski

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#31 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:08, 26.09.2016

znów wątpliwość:)

bazując na danych ATE wychodzi, że pomiędzy piasta z CG9 a ta z Type S 2012 są znaczące różnice tzn. inną jest wew. średnica piasty i średnica otworu centrującego? ...prawda to? 

bo padaj opinie, że będzie pasować a wychodzi na to, że o ile podpasuje to się jej nie wycentruje

61dde9f326c1b62dmed.jpg


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#32 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 15:48, 26.09.2016

Stosujesz pierścienie analogicznie jak do felg i działa

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#33 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:59, 26.09.2016

ale sama tarcza nie opiera się o piastę a wisi w powietrzu? - i zapiera się co najwyżej na pierścieniu centrującym i na szpilkach?


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#34 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 16:12, 26.09.2016

Jak nie opiera jak opiera o całą powierzchnię piasty

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#35 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:16, 26.09.2016

Jak nie opiera jak opiera o całą powierzchnię piasty

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka

sprawdź sobie wysokość H - wysokość pisty - średnicę wewnętrzą osadzenia tarczy - pod type S średnica jest większa - wiec to nie piasta ale pierścień musiałby centrować tarcze 


Użytkownik Zigi edytował ten post 16:17, 26.09.2016

  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#36 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:13, 26.09.2016

ale wtedy kupujesz pierścień aluminiowy. Tak, aby to miało ręce i nogi. Kupujesz taki z centrowaniem i działa. Na PTP właśnie masa osób tak robi.


  • 0

#37 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:24, 26.09.2016

ale wtedy kupujesz pierścień aluminiowy. Tak, aby to miało ręce i nogi. Kupujesz taki z centrowaniem i działa. Na PTP właśnie masa osób tak robi.

hmmm nie wydaje się to niebezpieczne? :) 


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#38 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 17:26, 26.09.2016

Niebezpieczne by było jeżdżenie bez tych pierścieni. Z pierścieniem będziesz miał tarcze idealnie wycentrowana względem piasty
  • 0

Accord CD7

 

 


#39 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 17:28, 26.09.2016

Nie widzę w tym nic niebezpiecznego Zigi... Pierścienie metalowe, robione na wymiar i masz zrobione idealnie, i tak całość tarczy trzyma później felga i jej nakrętki

Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#40 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 20:42, 26.09.2016

Wiecie co, jak dla mnie to lepiej zainwestować w dobrą tarcze i klocek, niż kombinowanie z dowiercaniem otworów.
Aż chyba z ciekawości sobie zrobię symulacje naprężeń w gładkiej tarczy bez i z dowierconymi otworami.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#41 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:16, 14.10.2016

jak to się mówi :) pasują na styk :) ale jednak :)
 

 
52df9f5c891f6bebmed.jpg

22a89a7435e72e54med.jpg

Użytkownik Zigi edytował ten post 10:18, 14.10.2016

  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#42 Rastarpce

Rastarpce
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:Pabianice - Łódzkie
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:230
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:09, 14.10.2016

Gorzej jak Ci się łożysko kiedyś wysypie. Obserwuj co jakiś czas czy Ci nie trze o felge. Jak łożysko dostanie luzów to może wtedy zacząć przycierać.
  • 0

Accord CD7

 

 


#43 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:36, 14.10.2016

będę dawał dystans 3 mm :) 

obecność tarczy była symulowana 2 podkładkami - z tarczą myślę odejdzie jeszcze z 1 mm :)

zaciski wpadną i tak nie wcześniej niż na wiosnę wiec jeszcze czas jest :)


  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#44 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:34, 14.10.2016

ale zajebisty zacisk :D :D 


  • 0

#45 Tomar

Tomar
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:47, 13.01.2017

Witam serdecznie. Nie chce zakładać nowego tematu bo widze, że trafiłem chyba na odpowiedni wątek. Mianowicie w mojej coupe CG2 '98 gdzie mam tarcze 282/28mm chciałbym wrzucic rozmiar 300mm. Co konkretnie muszę wymienić. Wystarczy jarzmo ? Jeśli tak to z którego modelu jarzma i z którego modelu tarcze ? Będę zobowiązany za wszelką pomoc.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq